Mistä löytyy suomennospaketti 2.4.0 -versioon??
-kiitos-
mista suomennos?
9
1133
Vastaukset
Et taatusti olisi löytänyt itse omin avuin:
http://fi.openoffice.org/lataa.html- toim.rotta
juu kiitos vaan mutta tuo on versioon 2.4.1
itsellä on vanhempi 2.4.0 -versio... - 2.4.0
toim.rotta kirjoitti:
juu kiitos vaan mutta tuo on versioon 2.4.1
itsellä on vanhempi 2.4.0 -versio...Poista 2.4.0 ja asenna 2.4.1 tilalle. 2.4.0:n on haavoittuvainen versio.
- MillaMania
2.4.0 kirjoitti:
Poista 2.4.0 ja asenna 2.4.1 tilalle. 2.4.0:n on haavoittuvainen versio.
Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.
2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :) - on ihan eri
MillaMania kirjoitti:
Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.
2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)juttu kuin 0e.
- sitten kurkkaa
2.4.0 kirjoitti:
Poista 2.4.0 ja asenna 2.4.1 tilalle. 2.4.0:n on haavoittuvainen versio.
sinne "apua" (engl. "help") kohtaan. Ainakin lontoon murteella olevan voi päivittää sieltä ilman mitään poistamisia.
toim.rotta kirjoitti:
juu kiitos vaan mutta tuo on versioon 2.4.1
itsellä on vanhempi 2.4.0 -versio...Version 2.4.0 suomenkielisen kielipaketin voit ladata esimerkiksi osoitteesta
ftp://ftp.funet.fi/pub/misc/openoffice/localized/finnish/stable/2.4.0/20080326/OOo_2.4.0_native_Win32X86_langpacks/OOo_2.4.0_080317_Win32Intel_langpack_fi.exe
Tosin minäkin suosittelen uusimpaan versioon päivittämistä. OpenOfficen käyttöliittymää ei muuteta kaupallisista syistä, vaan ainoastaan uusien tai muutettujen toimintojen osalta. Eli uutta versiota ei tarvitse opetella alusta alkaen uudestaan, niin kuin joidenkin muiden ohjelmien kohdalla. Uusimmassa versiossa on kuitenkin korjattu kaikki löydetyt tietoturva-aukot.- että se on
MillaMania kirjoitti:
Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.
2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)Tiedoksi vaan että se on vasta sieltä "Microsoft Update" toiminnon alta kun saa päivitettyä jopa Officen, eikä Windows Update.
Ja alla olevalle.. Vaan tyhmät käyttää englannin kielestä sanontaa lontoon murre. - tiedostotuki
MillaMania kirjoitti:
Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.
2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)Ei taida MSOfficesta vieläkään löytyä tukea ISO-standardin mukaiselle ODF:lle?
Ei sellaisella toimistosovelluksella pitkälle pärjää. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483