mista suomennos?

toimistorotta

Mistä löytyy suomennospaketti 2.4.0 -versioon??


-kiitos-

9

1133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • toim.rotta

        juu kiitos vaan mutta tuo on versioon 2.4.1
        itsellä on vanhempi 2.4.0 -versio...


      • 2.4.0
        toim.rotta kirjoitti:

        juu kiitos vaan mutta tuo on versioon 2.4.1
        itsellä on vanhempi 2.4.0 -versio...

        Poista 2.4.0 ja asenna 2.4.1 tilalle. 2.4.0:n on haavoittuvainen versio.


      • MillaMania
        2.4.0 kirjoitti:

        Poista 2.4.0 ja asenna 2.4.1 tilalle. 2.4.0:n on haavoittuvainen versio.

        Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.

        2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)


      • on ihan eri
        MillaMania kirjoitti:

        Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.

        2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)

        juttu kuin 0e.


      • sitten kurkkaa
        2.4.0 kirjoitti:

        Poista 2.4.0 ja asenna 2.4.1 tilalle. 2.4.0:n on haavoittuvainen versio.

        sinne "apua" (engl. "help") kohtaan. Ainakin lontoon murteella olevan voi päivittää sieltä ilman mitään poistamisia.


      • toim.rotta kirjoitti:

        juu kiitos vaan mutta tuo on versioon 2.4.1
        itsellä on vanhempi 2.4.0 -versio...

        Version 2.4.0 suomenkielisen kielipaketin voit ladata esimerkiksi osoitteesta
        ftp://ftp.funet.fi/pub/misc/openoffice/localized/finnish/stable/2.4.0/20080326/OOo_2.4.0_native_Win32X86_langpacks/OOo_2.4.0_080317_Win32Intel_langpack_fi.exe

        Tosin minäkin suosittelen uusimpaan versioon päivittämistä. OpenOfficen käyttöliittymää ei muuteta kaupallisista syistä, vaan ainoastaan uusien tai muutettujen toimintojen osalta. Eli uutta versiota ei tarvitse opetella alusta alkaen uudestaan, niin kuin joidenkin muiden ohjelmien kohdalla. Uusimmassa versiossa on kuitenkin korjattu kaikki löydetyt tietoturva-aukot.


      • että se on
        MillaMania kirjoitti:

        Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.

        2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)

        Tiedoksi vaan että se on vasta sieltä "Microsoft Update" toiminnon alta kun saa päivitettyä jopa Officen, eikä Windows Update.

        Ja alla olevalle.. Vaan tyhmät käyttää englannin kielestä sanontaa lontoon murre.


      • tiedostotuki
        MillaMania kirjoitti:

        Suosittelisin enemmin käyttämään Microsoft Officea tekstinkäsittelytarpeisiin. Siinä tulee Suomen kielen kielipaketti ja oikoluku paketissa mukana ja päivitykset saa suoraan Windows Updatesta ilman koko ohjelman poistoa, puhumattakaan että siinä on parempi tuki yleisimmin käytetyille tiedostomuodoille kuten doc ja docx.

        2007 versiossa on myös mielestäni paljon intuitiivisempi käyttöliittymä kuin OpenOfficessa jonka UI ei ole muuttunut kaiketi koskaan. Hintakaan MS Officella ei ole paha niin hyvästä ja monipuolisesta paketista :)

        Ei taida MSOfficesta vieläkään löytyä tukea ISO-standardin mukaiselle ODF:lle?

        Ei sellaisella toimistosovelluksella pitkälle pärjää. ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe