Kauhavalainen poikamies oli Turussa iskemässä naisia, ja saikin erään naisen houkuteltua mukaansa hotelliin. Kauhavalainen sanoi:
-Nyt annat, tai käy niinkuin Kauhavalla!
Nainen tästä pelästyneenä sitten antoi, ja aktin jälkeen kysyi pelokkaana:
-No kui siellä Kauhavalla kävi?
Kauhavalaispoika tähän hiljaisella äänellä:
-En saanu.
Kauhavan poikamies
7
8446
Vastaukset
- jokuliini
musta toi oli hyvä vitsi!!!!!
- KKK
paitsi että se on oikeasti kälviä se paikkakunta...
- no joo
Empä usko jotta kauhavalaasten tarttis Turkuhun asti lähtiä - kyllä se varmahan ollu käläviälääne..
- Pohojalaanen Tampereella
Kyllä se Käläviä on perkele!
Sanonta on notta KÄY NiiNKU KÄLÄVIÄLLÄ, joten sitte käy niinku Käläviällä.
Ja vitsi mänöö näin:
Miäs oli Kokkolassa ja siellä yhrellä penkillä istu akka, jolle miäs meni sanomahan: "Nyt parasta antaa pillua, ettei käy niinku Kälviällä!". Naine säikähtää ja lähtöö miehen mukana hotellille. Sitte ku miäs on saanu, uskaltaa akka kysyä notta: "Miten siä Käläviällä sitte kävi?". Miäs vastaa: "No perkele ku siällä mää en saanu!" - Ookko varma?
no joo kirjoitti:
Empä usko jotta kauhavalaasten tarttis Turkuhun asti lähtiä - kyllä se varmahan ollu käläviälääne..
Tässä nyt vähän tuntuu, että jos kauhavalaanen orottaa joltaki saavansa, niin sen toisaan täytyypi lähtä Käläviälle asti, mutta jos eres käläviälääset likat ei anna, niin seuraava paikka onkii sitte Turku tai Viron ilotalot.
- pilluhaukka69
Pohojalaanen Tampereella kirjoitti:
Kyllä se Käläviä on perkele!
Sanonta on notta KÄY NiiNKU KÄLÄVIÄLLÄ, joten sitte käy niinku Käläviällä.
Ja vitsi mänöö näin:
Miäs oli Kokkolassa ja siellä yhrellä penkillä istu akka, jolle miäs meni sanomahan: "Nyt parasta antaa pillua, ettei käy niinku Kälviällä!". Naine säikähtää ja lähtöö miehen mukana hotellille. Sitte ku miäs on saanu, uskaltaa akka kysyä notta: "Miten siä Käläviällä sitte kävi?". Miäs vastaa: "No perkele ku siällä mää en saanu!"Yritäkkö tarkootuksella vai vahingos kirjootit noin tyhmästi pohjanmaa murretta..Ei oikeen onnistu feikki
😀😃😄😆🤣😂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634