Kauhavan poikamies

Kalevi

Kauhavalainen poikamies oli Turussa iskemässä naisia, ja saikin erään naisen houkuteltua mukaansa hotelliin. Kauhavalainen sanoi:

-Nyt annat, tai käy niinkuin Kauhavalla!

Nainen tästä pelästyneenä sitten antoi, ja aktin jälkeen kysyi pelokkaana:

-No kui siellä Kauhavalla kävi?

Kauhavalaispoika tähän hiljaisella äänellä:

-En saanu.

7

7424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuliini

      musta toi oli hyvä vitsi!!!!!

    • KKK

      paitsi että se on oikeasti kälviä se paikkakunta...

      • no joo

        Empä usko jotta kauhavalaasten tarttis Turkuhun asti lähtiä - kyllä se varmahan ollu käläviälääne..


      • Pohojalaanen Tampereella

        Kyllä se Käläviä on perkele!

        Sanonta on notta KÄY NiiNKU KÄLÄVIÄLLÄ, joten sitte käy niinku Käläviällä.

        Ja vitsi mänöö näin:
        Miäs oli Kokkolassa ja siellä yhrellä penkillä istu akka, jolle miäs meni sanomahan: "Nyt parasta antaa pillua, ettei käy niinku Kälviällä!". Naine säikähtää ja lähtöö miehen mukana hotellille. Sitte ku miäs on saanu, uskaltaa akka kysyä notta: "Miten siä Käläviällä sitte kävi?". Miäs vastaa: "No perkele ku siällä mää en saanu!"


      • Ookko varma?
        no joo kirjoitti:

        Empä usko jotta kauhavalaasten tarttis Turkuhun asti lähtiä - kyllä se varmahan ollu käläviälääne..

        Tässä nyt vähän tuntuu, että jos kauhavalaanen orottaa joltaki saavansa, niin sen toisaan täytyypi lähtä Käläviälle asti, mutta jos eres käläviälääset likat ei anna, niin seuraava paikka onkii sitte Turku tai Viron ilotalot.


      • pilluhaukka69
        Pohojalaanen Tampereella kirjoitti:

        Kyllä se Käläviä on perkele!

        Sanonta on notta KÄY NiiNKU KÄLÄVIÄLLÄ, joten sitte käy niinku Käläviällä.

        Ja vitsi mänöö näin:
        Miäs oli Kokkolassa ja siellä yhrellä penkillä istu akka, jolle miäs meni sanomahan: "Nyt parasta antaa pillua, ettei käy niinku Kälviällä!". Naine säikähtää ja lähtöö miehen mukana hotellille. Sitte ku miäs on saanu, uskaltaa akka kysyä notta: "Miten siä Käläviällä sitte kävi?". Miäs vastaa: "No perkele ku siällä mää en saanu!"

        Yritäkkö tarkootuksella vai vahingos kirjootit noin tyhmästi pohjanmaa murretta..Ei oikeen onnistu feikki


    • 😀😃😄😆🤣😂.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe