Onko kenelläkään kokemusta että kun on vaihtanut vihdoin ja viimein todella huonosta Elisasta pois, niin tuleeko sieltä vielä sitten turhia maksumuistutuksia ja laskuja mitkä on jo maksettu...pelkään nimittäin, että Elisan laittaa ihan piruutaan vieläkin laskua, tai laskuja jotka on jo maksettu...ainut selitys on heiltä,että kun ei heillä näy vaikka kerrankin oli jo 2vkoa kulunut maksamisesta, niin se lasku on saattanut mennä jo perintään...eikä ollut edes maksumuistuksia tullut..
ja toiseksi elisan akka sotki erään laskun niin pahasti, että minulle tuli turhan takia 2 vkon lähtevien puheluiden ja tekstareiden esto...oli laitettu laskulle 4vkoa maksuaikaa..ja minulle ei puhuttu asiasta mitään..kun se akka ei muka tiennyt koko asiasta..ja en ole ikinä saanut missään muualla niin surkeata ja törkeää asiakaspalvelua! jokainen selittää eri tavalla asiat, ja miten on mahdollista että ei näy laskut vaikka on ajat sitten maksettu, ja menee muka suoraan perintään....
ikuisestikko elisa riesana?
13
923
Vastaukset
- Puhelinterrorismin uhri
Vaihdoin Elisaan noin 3 kk sitten ja olen muutoin tyytyväinen, mutta Soneran myyjät soittelevat perään. Eivät millään tunnu tajuavan, että en halua enää olla ruotsalaisfirman asiakas.
- mumma...
mullakin meni alku hyvin, mutta heti kun alkoivat siellä ne hiton päivitykset, alkoi laskua tulla ihan älyttömät summat....ja olen entinen soneran asiakas..mutta siellä oli niiun kallista pitää liittymää että en enää otaa sieltä mitään...
- mitä etua
kiinnostais mitä järkeä oli vaihtaa elisaan ?
vaihtelen juuri vanhuten elisa liittymiä ja kaikki peruhinnatkin ovat 1 senttin minuutti kalliimpia ja kk maksut paljon kalliimpia, yms,
tässä vai mietiskelen,
kun liittymätyypin vaihto olisi helpompaa kuin koko operaattorin,
kyseess 18 vanhusta, kolmella on vielä Freentime liittymä, jota ei oel myyty kuin vuona 2000,. - mumma
mitä etua kirjoitti:
kiinnostais mitä järkeä oli vaihtaa elisaan ?
vaihtelen juuri vanhuten elisa liittymiä ja kaikki peruhinnatkin ovat 1 senttin minuutti kalliimpia ja kk maksut paljon kalliimpia, yms,
tässä vai mietiskelen,
kun liittymätyypin vaihto olisi helpompaa kuin koko operaattorin,
kyseess 18 vanhusta, kolmella on vielä Freentime liittymä, jota ei oel myyty kuin vuona 2000,.siis oikeesti siinä ei oo mitään etua saatika sitten järkeä! ite voin kokemuksesta sanoa, että siellä kyllä tehdään asiakkaasta tavalla tai toisella ihan tyhmä aasi, ja joka pv saa tuntitolkulla soitella ja sitten mitä sattuu joku tyhmä selittää...ja niitten takia melkein luottotiedotkin menee...kaikki elisalla pielessä..mitä vain voi olla!
- 2v o'
meillä ensin aioin vaihtaa elisaan, vaihdoinkin,
kun elisa tarjosi puheaikaa, niin runsaasti.
kun siirtoilmoitus tuli omaan nykyiseen, tarjosivat hekin saman, joten peruin vaihdon.
taas saa soitella vuoden ilmaiseksi, kun vähän soittava olen - mumma...
2v o' kirjoitti:
meillä ensin aioin vaihtaa elisaan, vaihdoinkin,
kun elisa tarjosi puheaikaa, niin runsaasti.
kun siirtoilmoitus tuli omaan nykyiseen, tarjosivat hekin saman, joten peruin vaihdon.
taas saa soitella vuoden ilmaiseksi, kun vähän soittava olentuskimpa se sonerakaan mikään kovin halpa loppujen lopuksi on...ainakaan sillon kun oli ei ollut mikään ihan halpa pitää..ja nyt on telefinladin liittymä ja pulina käytössä...
- ei aasi, vaan paska
mumma kirjoitti:
siis oikeesti siinä ei oo mitään etua saatika sitten järkeä! ite voin kokemuksesta sanoa, että siellä kyllä tehdään asiakkaasta tavalla tai toisella ihan tyhmä aasi, ja joka pv saa tuntitolkulla soitella ja sitten mitä sattuu joku tyhmä selittää...ja niitten takia melkein luottotiedotkin menee...kaikki elisalla pielessä..mitä vain voi olla!
"siis oikeesti siinä ei oo mitään etua saatika sitten järkeä! ite voin kokemuksesta sanoa, että siellä kyllä tehdään asiakkaasta tavalla tai toisella ihan tyhmä aasi"
Miksi elisa tekeisi asiakkaastaan AASIN, kun se voi viedä asian pidemmälle: PASKAKSI ASTI!
www.elisako.biz
- .............
Paska mikä paska..maksumuistutuksia maksetuista laskuista, huonoa asiakaspalvelu yms. Toivottavasti joskus pääsisi eroon...
- mumma...
Ne tekevät elämästä kyllä yhtä helvettiä!
- mitä jos
maksaisit laskusi ajallaan, eikä myöhässä.
Vai väitätkö, että maksoit ajallaan ja silti tulee muistutuksia?
Katso peiliin äläkä täällä moisesta valita. - mumma....
mitä jos kirjoitti:
maksaisit laskusi ajallaan, eikä myöhässä.
Vai väitätkö, että maksoit ajallaan ja silti tulee muistutuksia?
Katso peiliin äläkä täällä moisesta valita.anteeksi nyt vaan, mutta olen kaikki laskut maksanut ajallani enkä todellakaan myöhässä....minulle ei ole tullut yhtään maksumuistutusta, vaan siellä väitettiin että en ole maksanut! että se sittä....
- mumma...
mumma.... kirjoitti:
anteeksi nyt vaan, mutta olen kaikki laskut maksanut ajallani enkä todellakaan myöhässä....minulle ei ole tullut yhtään maksumuistutusta, vaan siellä väitettiin että en ole maksanut! että se sittä....
yksi lasku tuli uudelleen jonka olen maksanut, sitä tarkoitin sillä että tulee maksumuistutuksia...
- ......
Ei varmasti ikinä päästä eroon tästä kyseisestä yrityksestä..odottelen täss mielenkiinnolla et mitä maksettua laskua ruvetaan karhuamaan..kohta varmaan tulee intrumilta perintäkirje laskusta jossa eräpäivä on monen viikon päästä.vittu ku vituttaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812