Onko Elisalla lainkaan sitä tavallista normaalihintaista liittymää, kun muilla,
eli
kaikki normaalipuhelut 0,069 e/minuutti
tekstarit 0,069
kuukausimaksu 0,66 € /kk.
Onko elisalla lainkaa normaalihintaista liittymää ?
8
876
Vastaukset
- Urra
Kolumbuksella , eli elisan halpisoperaattorilla on K1.
Ei elisalla nyt noin halpaa liittymää ole!
Halvin lienee 7.9snt/min aloitusmaksuilla (0.049snt/puhelu).
Ota mielummin dna. Siellä asiakaspalvelu toimii ja ennenkaikkea laskutus. - ggghh
kyllä elisalla perusliittymä on, oiva, mutta ei se läheskään noin halpa oo kun dnan ja saunalahden vastaavat.
- fehgdfjykikujhetrsgrde
elisal ei oo perusliittymää sen takia koska elisan puheluista saa bonusta s-etukortilla ni täytyy siit jotenkin ottaa hiukan väliä rahan suhteen et ei mee kaikki pienet laskut suoraan asiakkaan bonus tilille !xD kyllähän niil jotka tääl on pyöriny ni ois pitäny tulla elisa aikas tutuks.. meikäl päätty elisa kytkysopimus kevääl ja ei oo ONNEKS mitään kuulunu viel.. mut jotenki pelottaa se asia ku lukee täält et joillakin on tullu puolen vuoden jälkeen siit ku on elisa liittymän irtisanonu ni jotain karhukirjeitä edelleen!! oikeesti hei vittu mikä pulju!! mua raivostuttaa niin pal aina ku näen koko elisan mainoksen telkkaris! joo-o elisa tekee sen helpoksi.. niin saatanan helpoks niille ehkä joo ku nyysii kaikki asiakkaiden rahat ja viel jopa ex-asiakkaiden.. :D
- _Jennica__
Kolumbus K1.
- bfxgsdbgffgb
saunalahti ykkönen.
- liittymä
Elisalta saa Kolumbuksen K1 liittymiä jossa mainitsemasi hinnoittelu.
- posta12
Lisäksi on myös TeleFinlandin Pulina-liittymä, joka toimii Soneran verkossa. Hinnat ovat 6,9 snt/min, 0,66e/kk ja 6,9 snt/testiviesti.
- se on ilmaista
Varokaa! Elisan huijaus temput
Olen lähtenyt ulkomaaille ja teen *21* omal lankapuhelimeen tulevien puhelunsiirto ulkomaille Cubion etuliitymän kautta 99551. Se toimii jonkun aika, mutta Elisa, joka tuottaa tämä siirtopalvelu *21', katkennut puhelujen siirto Cubion etuliitymä 99551 kautta ja ohjanut oman 999 etuliitymän kautta, minun tahdon vastoin! Nyn minä joudun maksaman 10 kertaiset laskut! Koska Elisan 999 ulkomapuhelut 10 kerta kallimpi. Nyt minulle tulee yle 1000 euroa laskut. Kyllä nyt kannattaa siirtää nettipuhelimeen, mutta Elsian laskut en maksaa, periaatesta. Vaikka kuvitelen mikä sota alkaa. MITÄ MINUN TÄYTYY TEHDÄ? AUTAKAA RANGASTAMAAN HUIJIREITA! ELISA ON HUIJARI!!!!!
KIITOS, ELISA, ETTä OLE SIIRTÄNYT MINUN PUHELUITA 0700 PUHELIN LINJAN KAUTTA vastoin minun tahdoa ja minulle mitään sanomatta. Elisa ei jaksaa kestää että on olemassa sellaiset halvat ulkomaalinjan operattorit jotka ovat 10 halvempi kuin Elisa kuten 99599, Cubio jne. Ja sitä syystä tekee niin likaiset temput. Mutta Elisan soitto siirot palvelu ei ole ainut tapaa siirta soitoja enää. On olemassa nyt nettipuhelin. Elisa boikottiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812