oudot äänet kotona!

leipäpuu87

Olen 2 edellesenä yönä herännyt tasan kello 3.00
yöllä siihen, kun jostakin makuuhuoneesta sänkyni ihan läheisyydestä kuuluu metallista naputusta. Joka välillä loppuu ja välillä jatkuu! Se häiritsee minua kun en saa sitten tuntiin pariin unta sen jälkeen.
Aina oon kuunnellu sitä naputusta puolisen tuntia.
Se kuulostaa vähän siltä kuin vettä tiputtelisi metallia vasten mutta vähän kirkkaampi ääni.
Sillain Tip tip tip tip tip sitten tauko ja vähä kiivaammin tip tip tip tip tip tip ja tauko ja taas hitaasti tip tip tip tip.. ihmeellistä.
On kuulunu myös jotaki rapinaa tms samasta huoneesta. Minä en pelkää, vaan mua ärsyttää kun en saa nukkua ja sille ei oo mitään järkevää syytä löytyny.Vettä ei oo satanu, eikä oo tippunu räystäälle mitään tms. Aloin miettiin että oisko tää nyt sitte jotaki kummittelua?

36

7828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummittelee...

      Varmaan naapuri nakuttaa patteria yöllä. Niitä hulluja on olemassa. Monesti entisessä asunnossa heräsin siihen, kun naapuri hakkas vasaralla patteriin. Semmoinen yks iso kolahdus kävi. Arvaa vituttiko!!

    • yuijkuy

      iso paskakärpänen tai muu ötökkä, kuten vaikka hämähäkki. Sitten liplatus johtuu kun olet jättänyt raanan huonosti kiini, eli se liplattaa tai sit viemäriputki tms.

    • ihan luonnollista

      Varmaan ihan luonnollinen selitys tuolle löytyy. Itse pelästyin asuessani vielä lapsuuden kodissani, kun yöllä aina samoihin aikoihin alkoi kuulua hiljainen tap tap tap tap -ääni. Huomasin sen jos vaikka luin kirjaa ja oli hiljaista. Vasta myöhemmin oivalsin, että puolen kilometrin päässä kulkenut tavarajunarata oli "kummitukseni". Junan ääntä ei aina kuullut meille asti, mutta toisinaan painavat junat tärisyttivät esineitä hyllyssä.

    • piupau.
      • Anonyymi

        Neuvosi on oikea. Huomasin nuoruudessani tällaisen ilmiön että spiritismin pelaamisesta seuraa pahan hengen "seuraaminen mukana".

        Ilmiöt, joita koin kestivät lähes vuoden ja apua en saanut mistään.Kuulin sitten neuvon rukoilla Jeesusta avuksi ja päätin kokeilla. Tässä vaiheessa tiesin että jos niin paha ja suuri voima on olemassa niin se voisi tuhota ihmiset ellei olisi Puolustusvoimia, hyvää Henkivaltaa.Yllätyin kun se oli Jeesus ja Raamatussa on totuus asioista. Sitä ennen etsin buddhalaisuudesta ja ties mistä Jumalaa mutta niitä yhdisti voimattomuus ja loogisuuden puute, valheita ja sanojen pyörittelyä.

        Yllätys oli suuri kun ilmiöt loppuivat ja pelkotila loppui rukoukseen. Tuli turvattu olo. En muista mitä rukoilin Jeesukselle mutta ongelmankuvausta varmaankin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neuvosi on oikea. Huomasin nuoruudessani tällaisen ilmiön että spiritismin pelaamisesta seuraa pahan hengen "seuraaminen mukana".

        Ilmiöt, joita koin kestivät lähes vuoden ja apua en saanut mistään.Kuulin sitten neuvon rukoilla Jeesusta avuksi ja päätin kokeilla. Tässä vaiheessa tiesin että jos niin paha ja suuri voima on olemassa niin se voisi tuhota ihmiset ellei olisi Puolustusvoimia, hyvää Henkivaltaa.Yllätyin kun se oli Jeesus ja Raamatussa on totuus asioista. Sitä ennen etsin buddhalaisuudesta ja ties mistä Jumalaa mutta niitä yhdisti voimattomuus ja loogisuuden puute, valheita ja sanojen pyörittelyä.

        Yllätys oli suuri kun ilmiöt loppuivat ja pelkotila loppui rukoukseen. Tuli turvattu olo. En muista mitä rukoilin Jeesukselle mutta ongelmankuvausta varmaankin.

        Näitä tulee jos talossa on leikitty spiritismiä, meedio tai muita henkien kutsuntaa. Jäävät asuntoon. Myös esoteeriset ja kaikki hokkus pokkus tavarat vetävät näitä puoleensa toimivat portaaleina asuntoon. Riittää jos esim. Entinen asukas on asunnossa leikkinyt näillä jutuilla.


      • Anonyymi

        vähän myöhäinen vastaus.
        entä jos on itse satanisti tai saatananpalvoja? demonit kuuluvat satanismiin. Olen itse saatananpalvoja, ja en todellakaan ala rukoilemana jeesusta. en pelkää demoneita.


      • Anonyymi

        Niin. Sitä kutsutaan myös nimellä "Suden hetki" kolmesta viiteen asti. Sanotaan että demonit hyökkää sillon


    • James Potkukelkka

      Naapuri varmaan "metelöi". Rassaa varmaan patteria tai käy veskissä kuseskelemassa.

    • ratkaisseeni!

      kuulostaa kuoleman kellolle,eräs eläin joka naksuttaa usein seinän ja tapetin välissä,ja myös rapistelee, luulisin myös että otus on aktiivisin juuri yöllä.

    • tietäjä..

      Ei se mikään kuolemankello ole. Kysymyksessä on aivan selvästi demoni. Kello 3.00 on paholaisen hetki ja kun äänet alkavat kuulua juuri silloin, niin ainoa looginen selitys ilmiölle demoni. Nyt pitää kutsua pappi paikalle manaamaan se pois, muuten homma voi äityä räyhähengen tasolle ja se ei todellakaan ole kivaa.
      Näistä neuvoista kun otat vaarin, niin homma järjestyy!!

    • ----

      tuli vaan mieleen tosta klo 3.00 että se on joku demonien ilmestymisen aika tai jotain =) noh, siihen voi uskoa kuka tahtoo. varmaan joku ihan järkevä selitys tohon on. mä ainakin säikähdin kerran hiirien ääniä.. nyt näin esimerkkinä.

      • sama ku edellinen

        joku näköjään kertonut jo tuosta klo 3:sta..


      • junajuju
        sama ku edellinen kirjoitti:

        joku näköjään kertonut jo tuosta klo 3:sta..

        aseman kello löi 3 kertaa ja juna lähti


    • Kadik

      Meillä on vähän samanlainen juttu myös.Eikä meillä edes naapuritkaan voi mitään naputella myöskään,koska asutaan omakotitalossa ja lähin naapuri asuu 1,5 kilsan päässä meistä.
      Jatoinen juttu oli sekin myös,että kerran yöllä vessaan mennessäni unenpöpperössä huomasin yhtäkkiä väisteleväni jonkun minua paljon pitemmän tumman hahmon kanssa sillä tavalla, niinkuin ihmiset joskus kadullakin toisiaan yrittäessään ohittaa väistelevät vähän aikaa ensin samaan suuntaan molemmat ja takkuavat siinä sitten aikansa ennenkuin se ohitus viimein lopulta sitten onnistuu ja pääsevät siitä sitten jatkamaan taas matkaansa.Olin siinä hämärässä huoneessa mennessäni sinne vessaan niin väsynyt ja unenpöpperössä, että en ensin edes tajunnut ajatellakaan, että kuka ihmeen tyyppi siinä mun tielläni oikein takkusi ennenkuin sitten vessaan päästyäni vasta havahduin paremmin sitä asiaa uudestaan ajattelemaan,että mikähän tyyppi se oikein mahtoi ollakaan, kun muu perhe oli silloin nukkumassa ja siellä ei olisi kaiken järjen mukaan ketään ylimääräistä henkilöä pitänyt huoneessa edes ollakaan.Joten sellaisia meilläkin sitten tapahtuu välillä myös.

      • Anonyymi

        Mikä vittu teitä vaivaa? Ihmiset tosissaan yrittää täällä selvittää et mistä kodin äänet voi johtua ja mitä niille voi tehdä ja sit teidän pitää tulla tänne perseilemään. Häpeäisitte!


    • `Lothar Sahlberg

      Olisiko nettikummitus

      • Efraim Sahlberg

        Todennäköisesti kyseessä on nettikummitus.
        Sen olutpullo on kaatunut ja jalo juoma tipahtelee lattialle.


    • Sofia Sahlberg

      Ennen kuin alatte mitään manaajia sun muita kutsumaan, suosittelen sen ötökkä jutun tutkimista.

      Ja btw, mulle on sanottu että paras kummittelu aika on kahdentoista ja yhden välillä. Kaikkihan aina tapahtuu "kellon lyödessä kaksitoista"

      Nettikummitus (eikä muutama muukaan) ei näitä virallisia haamujen ja riivaaja henkien työaikoja noudata.

    • kaikenkokenut59

      En osaa antaa muuta neuvoa kuin ota selvää asiasta.

    • naps

      Samanlaista naputusta (askelia?) kuului meillä yläkerrassa. Se loppui siihen kun sain pari hiirtä loukkuun vintillä.

    • Meilläkin kuului joka ilta naksutusta patterista ja putkista tiettyyn aikaan illasta. Tämä siis lapsuuden kodissani kerrostaloasunnossa. Lämpimän veden liikkuminen metallisissa putkissa aiheuttanee kaikenlaisia ääniä, koska putket laajenevat. Sama juttu kun putket alkavat jäähtyä.

      Jos et koe mitään uhkaa, niin anna ilmiön olla. Korvatulpilla pystyt varmaankin nukkumaan läpi yön häiriöittä. Niin minäkin teen.

      Rapina on luultavasti merkki jostain elukasta. Jopa kerrostaloasuntoon voi tulla villejä hiiriä. Tällöin tosin olisit huomannut papanoita siellä täällä. Edelleen jos hiiret eivät asustele asunnossasi niin jätä naapurien huoleksi. Korvatulpat auttavat siihenkin.

    • Bible is true

      RAUHA TEILLE! ”Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi” (Mark. 1:15). Jumala kehottaa meitä Sanansa kautta kääntymään syntielämästä ja uskomaan evankeliumin ilosanoman hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta, joka voitti kuoleman ja avasi taivaan portit. Meillä tulisi olla rakkautta totuuteen ja totuus löytyy Jumalan sanasta. Muuten vääristelemme Herran suoria teitä (Apt. 13:10) ja olemme eksyksissä ellemme tunne Kirjoituksia ja Jumalan voimaa (Matt. 22:29). Jeesus haluaa antaa uuden suunnan elämäämme ja hänellä on valta vapauttaa meidät sielunvihollisen syntikahleista ja tuoda rauhan elämäämme. Vaikka Jeesus on Isän Poika on hän yhdessä Pyhän Hengen kanssa yksi Jumala. Sielunvihollinen on valheen mestari ja hän tekee kaikkensa ettei kukaan pelastuisi ja uskoisi Raamatun Jumalaan ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen, joka tulee vielä takaisin.

      TILIN TEKEMINEN JUMALALLE: Viimeisellä tuomiolla toimii tuomarina elävä Jumala ja koska hän on oikeudenmukainen on hänen rangaistava synti, jota hän vihaa, henkilöön katsomatta. Meidät tuomitaan lopulta tekojemme mukaisesti kuten olemme eläneet. Syntisen tilintekijän sielu joutuu iankaikkiseen helvettiin eikä voi päästä pyhän Jumalan luokse taivaaseen koska synti turmelisi taivaan kuten maailmankin. Jumalan tahto ei ole kuitenkaan tuomita ketään vaan armahtaa katuva syntinen. Jokainen, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen on siirtynyt pimeydestä valkeuteen ja Saatanan vallasta Jumalan tykö ja saanut syntinsä anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa (Apt. 26:18).

      VOIMMEKO PELASTAA ITSEÄMME? Raamatusta tiedämme että emme pysty pelastumaan yksin kasteella, kuulumalla tiettyyn seurakuntaan/kirkkoon, ateismilla, eri uskontojen kautta, omilla teoilla emmekä edes papin viimeisellä aamenella hautajaisissa. Jos taivaaseen olisi olemassa joku toinen tie olisi se ilmoitettu raamatussa, joka ei erehdy. Tämä tekisi myös Jeesuksen ristinkuolemasta tarpeettoman. ”Armosta te olette pelastettuja uskon kautta, ette itsenne kautta, se on Jumalan lahja, ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskailisi” (Ef. 2:8-9). Meidät on kuitenkin ennalta katsottu että tarvitsemme pelastuksen ”sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat Jumalan kirkkautta vailla” (Room. 3:23). Jumala on säätänyt että voimme pelastua ja saada syntien anteeksiantamuksen armolahjana yksin uskomalla Jeesukseen Kristukseen.

      HERRAN ENNALTAVALMISTETUT TEOT: ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä” (Joh. 3:16). Jeesus otti kaikkien ihmisten kaikki synnit päällensä ja kuoli puolestamme
      Golgatan ristillä kun hän sovitti syntimme kallisarvoisella sovintoverellään. Jumala herätti kolmantena päivänä rakkaan Poikansa Jeesuksen kuolleista ja ainoastaan hänellä on valta antaa synnin häpeä anteeksi koska hän maksoi siitä täyden hinnan. Jeesus voitti kuoleman ja Saatanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta sovitettiin! Jeesuksen veri puhdistaa, pelastaa ja parantaa tänäkin päivänä.

      MITEN SAADAAN TAIVASASIAT JA VÄLIT KUNTOON JUMALAN KANSSA? Jeesus on ainoa tie taivaaseen: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani” (Joh. 14.6). Raamatun lupauksiin kuuluu: ”Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. ” (Room. 10-9-10). Pelastus tulee myös ottaa henkilökohtaisesti vastaan ettei armo jäisi turhaksi. Jos haluat laittaa taivasasiasi kuntoon niin ylösnoussut Jeesus kutsuu sinua suuressa rakkaudessaan rukoilemaan seuraavan rukouksen ja hän on kuuleva rukoukset Pyhän Hengen välityksellä: ”JEESUS KRISTUS, USKON ETTÄ OLET JUMALAN POIKA JA ETTÄ KUOLIT GOLGATAN RISTILLÄ SYNTIENI
      TÄHDEN JA ETTÄ JUMALA HERÄTTI SINUT KUOLLEISTA. ANNA SYNTINI ANTEEKSI JA PESE MINUT PUHTAAKSI VERELLÄSI. TUNNUSTAN SINUT HERRAKSI JA VAPAHTAJAKSI. AUTA MINUA SEURAAMAAN SINUA. KIITOS JEESUS, AAMEN”. Jos rukoilit tämän rukouksen koko sydämestäsi olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi ja sait pelastusvarmuuden! Syntielämästä tulee tehdä parannus ja Jumala antaa siihen tarvittaessa voiman. Uskoa tulisi vahvistaa rukoilemalla ja lukemalla Raamattua päivittäin sekä löytää uskovien yhteyden missä pidetään arvossa Raamatun arvovaltaa. ”Autuas se, jonka rikos on annettu anteeksi, jonka synti on peitetty! Minä tunnustan ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani”. (Ps. 32:1; 32:5). Lisätietoja uskon asioista tai rukouspyyntöjä: [email protected].

      • rtttrrtyr

        Kyllä tuo kaikki on ihan todellista demonista aktiviteettia. Sinun tulee pyytää "Jeesus tule elämääni ja pelasta minut." Silloin saat voiman karkottaa pahoja henkiä Jeesuksen nimessä.

        Sinun tulee sanoa demoneille kolme kertaa "Jeesuksen nimessä pois!" aina kun näet niitä, niin niiden on poistuttava.

        Raamattu neuvoo koettelemaan henget. Jos henget tunnustavat Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleeksi, ne ovat Jumalasta eli hyviä ja puhuvat totta. Jos ne eivät tunnusta, ne ovat demoneita ja valehtelevat.
        Kysy tästälähin kaikilta luoksesi tulevilta hengiltä "tunnustatko Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleeksi?"
        Älä hyväksy vastauksia ennenkuin olet esittänyt koko kysymyksen. Henget pyrkivät hämäämään vastaamalla liian aikaisin. Esim. kun olet kysynyt "tunnustatko Jeesuksen Kristuksen," ne vastaavat "kyllä." Silloin ne kyllä tunnustavat Jeesuksen Kristuksen, mutteivät lihaksi tulleeksi.

        Usko Jumalaan, lue Raamattua ja ala käymään herätyskristillisessä seurakunnassa. Sieltä voit löytää ihmisiä, joille hengistä vapauttaminen on tuttua ja voit saada lisää tietoa ja apua.
        Jos Jeesusta ei elämässä ole, nuo henget vievät sinut ja läheisesi kadotukseen eli helvettiin kuoltuanne.


    • vanhassa talossa

      Minulla tapahtuu tuota samaa talvisin noin yhdentoista aikaan illalla. Liittyy varmaan jotenkin lämmityssysteemiin kun kaukolämpöä säädellään. Pakkaisilla taitaa nakutusta olla useamannkin kerran.

    • kaikenkokenut59

      Hei, hiiriä tai jotain muuta? Jos, se olisikin hiiri niin mulla ois kotona kivempaa, mutta kun meillä ei hiiret jyllää aivan jokin muu. Öisin on tosi pelottavaa napsuttelua, peitto vedetään päältä lattialle, ym. Ystävänikin ei tule yöksi sanoi viimeksi, että pelotti kamalasti mikä kumma häiritsi yöllä? Minä pahoittelin, että näin täällä välillä on rauhatonta. Hän ei tule enää yöksi, mutta päiväsaikaan kylläkin. Ottakaa selvää jos, kodissanne on jotain ääniä ym. Toivottavasti ne on hiiriä toisin kuin minun kotona.

      • Anonyymi

        Täälläkin kummia ääniä, en tiedä kummitteeleeko öisin. Onneksi rauhallisia kummituksia.


    • Anonyymi

      Soon sillä taval notta kun koppaaset isoäireen kymppikiloosen kuvaraamatun kourihis ja humahutat kerran sillä, ni jo on varma jotteika sen jäläkehen se kummiitus enää koskahan tuu häiritteen. On nimittään kokeheiltu ja pettämätön konsti tuo sortin metelehtijööhin.

      Jonsei sulla sattunu sitä isoäireetä lainkaan oleheen ja sitenkä tiätty raamattuakaan, niin kyllä mää voi omani myyrä parillasataa postikuluut.
      Pannahanko tulehen?

    • Anonyymi

      Minulla kuvaamasi ääni on tinnitus, minulla se tulee mihin vuorokauden aikaan tahansa, yleensä stressaantuneena. Välillä kuukausia pois ja tulee taas.

      • Anonyymi

        Poissa olevien ääniä kuulen joskus,öisin. Ihmeellistä.


    • Anonyymi

      Aloitus on suora kopio taikauskoisesta perimätiedosta, joka perustuu kristuksen oletetun kuolinajan ajan vastakohtaan, paholaisen hetkeen. Suomessa puhutaan yleisemmin suden hetkestä. Onhan se kiva luoda värikkäitä tarinoita, mutta c'moooon! eletään 2000-luvulla. Yliluonnollinen ei ole enää muodissa. Se on höperöviihdettä, jossa sallitaan itselle lupa höperehtiä.

      • Anonyymi

        Rakennuksien ominaisuuksiin kuuluu rusahtelu ym. sekä esim.harakoiden juoksentelu katolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakennuksien ominaisuuksiin kuuluu rusahtelu ym. sekä esim.harakoiden juoksentelu katolla.

        Olemme asuneet tässä asunnossa 29 v. Isä on kuollut ja äiti on vanhainkodissa. Joskus heidän huoneestaan kuulen äidin "voihkauksen".Aivan kuin äiti haluaisi olla täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme asuneet tässä asunnossa 29 v. Isä on kuollut ja äiti on vanhainkodissa. Joskus heidän huoneestaan kuulen äidin "voihkauksen".Aivan kuin äiti haluaisi olla täällä.

        Kyllä täällä rusahtelee normaalia enemmän, huomenna on muutto täältä. Oisko se syy.


    • Anonyymi

      Sähkölämmitteinen patteri. Niissä on yksilöllisiä eroja. Hidas naputus on että se lämpenee, nopea kun jäähtyy. Syklit noin 10 sekuntia. Yhden patterin sain hiljaiseksi suihkuttamalla voiteluöljyä kaikkien saumojen väliin. Muovia on metallia vasten ja niistä tulee erimittaisia lämpöeron vaihdellessa. Siitä johtuu nakutus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe