Menkat + urheilu

Tiinuska*84

Heips. Aloitin kuntosalilla käynnin tossa pari kuukautta sitten, kun alkoi lievä ylipaino ahdistaa.
Menkat on aina olleet suht runsaat mulla ja kestännee aina sen 7 vrk.

Mutta asiaan, en haluaisi keskeyttää salilla käyntiä (sis. kuntosali, spinning, aerobic, aerobista..) menkkojeni ajaksi vaan haluaisin tuolloinkin käydä, mutta suojautuminen mietityttää. Viikon päästä on taas menkat ja ajattelin kysyä teitlä kokemuksia, mitä sidettä kannattaa käyttää kun urheilee ja millä tavalla pukeutua kun käyttää sidettä ettei se tipu, tai luisu.

En ole koskaan pitänyt ja tykännyt käyttää sisäisiä suojia, joten ne on poissa laskuista. Varmaan 12 - vuoden aikana tasan 2 krt käyttänyt tamponia. En halua asiasta enempää puhua, mutta yksinkertaisesti, en voi kuvitella käyttäväni mitään sisäistä suojaa, joka tungetaan sinne tms.

Mutta, käytän päivisinkin libressen yösidettä, tai vuokkosten. Onko muita hyviä siteitä mitä käyttää jos urheilee ja minkälaisia pikkareita niiden kanssa?

Minkälaisia siteitä te muut naiset olette käyttäneet kun olette urheilleet?

Siteen paksuus, tai näkyminen ei minua haittaa, sillä tuskin kukaan nainen kenenkään persettä siellä tiirailee..hih.

Mutta kiitoskia jo näin etukäteen vastauksistanne..

Mukavaa hellepäivien jatkoa! - Tiinuska-

11

6752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en viitsisi siteessä

      äheltää ja hikoilla. Ne liikkuvat, rapisevat ja haisevat hikoillessa ihan järkyttävälle.

      En usko, että kukaan nykyaikana menee punttikselle rätti perseessään.

      • NooraHe

        ...Olet varmaan aika eriskummallinen tapaus. vedän spinning tuntia kolmesti viikossa ja monet asiaakkaani on hyviä ystäviäni ja tuttavia. Monesti puhellaan kaikenlaisista ja suurinosa on kyllä siteiden käyttäjiä. Minäkin monta kertaa vetänyt tunnin "rätti perseessä" niinkuin kuvailit. Mitä jos vaikka mainostaisit vielä vähän sitä kuukippoa..


      • ainakaan mun
        NooraHe kirjoitti:

        ...Olet varmaan aika eriskummallinen tapaus. vedän spinning tuntia kolmesti viikossa ja monet asiaakkaani on hyviä ystäviäni ja tuttavia. Monesti puhellaan kaikenlaisista ja suurinosa on kyllä siteiden käyttäjiä. Minäkin monta kertaa vetänyt tunnin "rätti perseessä" niinkuin kuvailit. Mitä jos vaikka mainostaisit vielä vähän sitä kuukippoa..

        spinningsalilla. Onneksi. Johan ne siteet näkyis housuista läpi.


      • PÄSK
        ainakaan mun kirjoitti:

        spinningsalilla. Onneksi. Johan ne siteet näkyis housuista läpi.

        ...Kyllä mun spinningsalilla käyttää monet siteitä. Ja ei ne mitään näy läpi.. Ja mitä sitten vaikka näkyisikin?


      • mitäsitten?
        PÄSK kirjoitti:

        ...Kyllä mun spinningsalilla käyttää monet siteitä. Ja ei ne mitään näy läpi.. Ja mitä sitten vaikka näkyisikin?

        Onko väliä vaikka näkyisikin läpi? Nehän on naisille normaaleita asioita.. Mikset käyttäisi löysiä housuja niin ei näkyisi läpì? xD


      • kelle on...
        mitäsitten? kirjoitti:

        Onko väliä vaikka näkyisikin läpi? Nehän on naisille normaaleita asioita.. Mikset käyttäisi löysiä housuja niin ei näkyisi läpì? xD

        no ei ole minulle ainakaan normaali asia pitää vaippaa, vauvalleni ehkä on... ;) Minua ainakin säälittää, jos huomaan huomaan jonkun naisen pitävän vaippaa, koska tiedän, miten ikävältä se tuntuu. Mielestäni kuukautisten ei kuulu eikä tarvitse vaikuttaa pukeutumiseen eikä juuri mihinkään muuhunkaan. Sellaiseen olen tottunut ja vähempään en siksi suostu.


    • :PPPPPP

      Itselläni ei ole runsaat, joten saan olla siitä ilonen.. heh.. :D Mikset voisi käyttää pillereitä?

    • lotta79

      Itse kärsin myös runsaista kuukautisista enkä edes muista milloin olisin käyttänyt muuta kuin yösidettä. En pidä sisäisistä suojista endon takia ja öisin pidänkin tenan vaippoja ja myös mieheni on tottunut aiheeseen eikä huomauttele asiasta. Alussa tuntui ihnottavalta mutta nykyään nukun yöni rauhassa ja joskus varsinkin telttaillessa on ihana kun ei tarvitse nousta aamupissalle makuupussista.

      Urheillessa olen käyttänyt always ultra night sidettä ja tavallista siivetöntä ultra sidettä takana poikittain ekan siteen jatkona. ei näy vaikka ei haittaiskaan jos on pelkkiä naisia tunneilla.

      Et kertonut että käytätkö paksuja vai ohuita libressejä ja vuokkosia. Se paksu vuokkonenhan näkyy kuin vaipat mutta on hirveän lyhyt. Kokeile tenan eri vaihtoehtoja. Siellä on täysiä vaippoja mutta myös pienempiä ja urheiluun paremmin istuvia malleja.

      Pikkuhousuina pidän menkkojen aikaan tarpeeksi pieniä joustavia tai-malleja ja urheillessa laitan ekojen päälle stringit ja toiset pikkuhousut päälle jotta pysyy pyllystä side tai vaippa paikallaan.
      onnea matkaan.

    • Miepä vain.... :)))

      Totta kai voit käydä salilla, ei menkat saa eristää ihmistä neljän seinän sisään!
      Varsinkin kun kyseessä ei ole esim. kylpyläreissu, niin tuohan on helppo juttu.

      Laitat vaikka kaks yösidettä pikkareihin, sit vielä toiset pikkarit päälle ja verkkarit.
      Jos haluut niin vaikka pitkikset vielä väliin.
      Uskon että pärjäät hyvin, eikä varmasti tule läpi!
      Ja kaks sidettä kyllä suojaa hyvin vaikka ne vähän liikkusivatkin.
      Mulla kyllä ainankin on pysyneet siteet hyvin menossa mukana ihan ratsastuksessakin!

      No ehkä se vähän voi haiskahtaa, mutten usko että siellä päivää vietät?
      Joten vaihdat just ennen menoa ja heti kun tulet, niin ei varmaasti haise suuremmin.

    • Vanilla Blaah

      hyvii neuvoja..

    • Anonyymi

      Itse käytän menkkojen aikana Tenan ohuinta housuvaippaa. Kyllästyin siihen, että sai taiteilla kaksi tai kolme sidettä housuihin ja silti ne liikkuivat pois paikoiltaan. Vaippa toimii paremmin. Käytän ihan perustreenitrikoita, mutta pidempää paitaa, niin tuskin ketään vaippaa edes huomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe