ihme

touhua taas

Nyt joku hirnahtaa tähän että tää ei kuulu Tapsukan keskusteluun ja ei kyllä kuulukaan mutta kun taas on yli-innokas sheriffi ollut Karin palstalla asialla ja poistanut ihan tavallisia viestejä. Kyllä pirusti kiinnostaa koko palsta. Sinne jos yksi viesti parin kuukauden sisään ilmestyy niin sekin jo poistetaan. Ihme touhua.

9

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZaiZai

Sananvapaus vaikuttaisi mitä ilmeisemmin olevan melko tuntematon käsite tuolla K.Tapion palstalla.

• ei fani

Tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
        Justiinax ei ainakaan tiedä mutta jos Kansaa joku mollaa niin heti se on aukomassa poskeensa

• Antaa sen yhden "Kari fanin" siellä meuhkata ja keskustella ihan yksinään itsensä kanssa sitten vaan. En mä ainakaan enää viitti siellä palstalla kommentoida mihinkään asiaan mitään, kun se nuppi helottaen naputtelee heti sitä "Ilmoita asiaton viesti" nappulaa.

• sitten

olet taas itse ollut asialla, sultahan se viestien poisto onnistuu. Ensin poistelet ja sitten vingut muka niin väärinymmärrettynä. Tuttuakin tutumpi kuvio.

• sitten kirjoitti:

olet taas itse ollut asialla, sultahan se viestien poisto onnistuu. Ensin poistelet ja sitten vingut muka niin väärinymmärrettynä. Tuttuakin tutumpi kuvio.

En mä nyt ainakaan ole poistellut yhtään mitään viestiä. Ettäs tiedät.

• ei fani

että sä mekastat täällä ei sua kaivata

• ken
        Justiinax kirjoitti:

En mä nyt ainakaan ole poistellut yhtään mitään viestiä. Ettäs tiedät.

tahtoo, heh.

• näin!

Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Vaikka itse kuulun Karin faneihin niin raivostuttaa tuon palstan poistopolitiikka. Sen voisi nimetä Karifani-foorumiksi kun siellä ei saa muut kirjoittaa.

• näin! kirjoitti:

Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä. Vaikka itse kuulun Karin faneihin niin raivostuttaa tuon palstan poistopolitiikka. Sen voisi nimetä Karifani-foorumiksi kun siellä ei saa muut kirjoittaa.

Jep ja nyt kun joku esitti hänelle siellä foorumilla kysymyksen, niin hänpä vastasi siihen laittamalla ainakin parikymmentä kysymysmerkkiä pötköön.... Niin, että eipä tolle palstalle näköjään edes kannata kirjoittaa mitään järkevää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5794
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1957
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1389
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      1202
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1115
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1077
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      1049
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1036
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      50
      1022
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe