Moips! Ootte kuunnellu koko vuoden mun valituksia ja avunpyyntöjä. Joten tässä lisää: Sims 2 Autiosaari (PS2) kyseessä. Kun on se lähdetasanko niin miten sinne lähteeseen pääsee JA mistä ne kaikki aarrekartan palaset löytyy? Oon löytänyt vasta 5. Viime kerralla pääsin läpi huijauskoodeilla ja nyt en viitsi niitä käyttää, joten AUTTAKAA HAAKSIRIKKOUTUNUTTA NEITOA PULASSA!!!
APUA, AUTTAKAA, AUTIOSAARI!
5
413
Vastaukset
- BonBon''
Lähdetasangolla ei oo lähteitä. Mut jos tarkotat sitä kohtaa, mis lukee tutki ni sun pitää valmistaa taltta ja vasara, ja sit siin kohan vieres oikeella o semmonen ns. kukkula, ja siel on kivi ni se pitää tiputtaa sen taltan ja vasaran avulla =) Toivottavasti ymmärsit jotain.
Mut miten niit koodei käytetään? Siis miten ne laitetaan ;o- AUTIOSAAREILIJA
Joo, tarkotin just sitä. Kiitos! Ne koodit pitää painaa siitä ohjaimesta mahdollisimman nopeesti ja siitä edes joka paikassa mihin sä meet on sellattee sininen ukkeli jota täytyy painaa ja siihen tulee se juttu. :) Tääkin oli tosi selvää. :D VOIKO JOKU AUTTAA VIELÄ AARREKARTTAETSINNÄSSÄ??
- Janzi
AUTIOSAAREILIJA kirjoitti:
Joo, tarkotin just sitä. Kiitos! Ne koodit pitää painaa siitä ohjaimesta mahdollisimman nopeesti ja siitä edes joka paikassa mihin sä meet on sellattee sininen ukkeli jota täytyy painaa ja siihen tulee se juttu. :) Tääkin oli tosi selvää. :D VOIKO JOKU AUTTAA VIELÄ AARREKARTTAETSINNÄSSÄ??
Joo, oon löytäny aarrekartan palat mutta en muista kaikkia mistä sain. Yks oli kristallisaarelt, yhen apina toi, yhen sai ku kalastin jonku rusto tai ruskohain, ja sit löysin jostaki. Osaisko joku auttaa että miten se aarre löytyy ja mistä saa kalman kukkia?
- simi autiosaarella
Janzi kirjoitti:
Joo, oon löytäny aarrekartan palat mutta en muista kaikkia mistä sain. Yks oli kristallisaarelt, yhen apina toi, yhen sai ku kalastin jonku rusto tai ruskohain, ja sit löysin jostaki. Osaisko joku auttaa että miten se aarre löytyy ja mistä saa kalman kukkia?
kalmankukkia saa ainakin niin että jos oot tehny 2 tai enemmän simiä ni ku yks niist kuolee sen paikalle tulee kalmankukkia :))
- rethot
The Sims 2: Castaway
Kaikki aarrekartan kappaletta:
- Löydettiin viestipullossa
- Löydät lehtipakan apinoilta
- Sukella West Beachin simpukoita
- Saadut kun sukellat Ancient Teatterista alas uima-altaaseen
- Kuumavesilähteissä Volcano Jungle
- Matkustaminen ylös portaiden Volcano Summit Volcano Overlook
- Crystal Islandissa suuressa ympyrässä
- Saadut, kun saalis tiger hain vuoroveden altaat
- East River Plains piilotettuun laguuniportaaliin. Muinaisen tuhon takana sinä koput
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904