Tuli tässä mieleen useita säästötapoja, niin laitampa tänne.
Maksa kaupassa käteisellä jos loppusummassa hyödyt 5 sentin pyöristyksestä, ja jos et niin kortilla. Näin säästyy joka kauppareissu pari senttiä. Säästöä voi tulla vuodessa useampi euro.
Älä osta kaupan muovikassia, käytä mielummin omaa kassia. Säästöä tulee vuodessa useampi kymppi.
Tee biojätepussi sanomalehdestä tai ilmaisjakelulehdestä ja muut roskapussit saat ilmaiseksi kun pistät talteen kaupan hedelmäpussit.
Käytä valaisimissa aina vain 7W energiansäästölamppuja ja sammuta ne valot.
Älä käytä autoa tai joukkoliikennettä vaan polje pyörällä, menee pidemmätkin matkat ja kunto pysyy hyvänä.
Kun olutta tekee mieli, älä osta sitä kaupasta valmiina vaan tee se itse. 10 euron aineilla tekee 25 litraa valmista taatusti hyvää olutta.
siinä muutama, lisätkää toki.
Säästövinkkejä
pepeus
1
679
Vastaukset
- Kaikkien säästöjen äitiä
En osta mitään.Ruuan saa luonnosta.muut kierrätyksestä tai vaihtamall tai väkivelkasilla.Näin maalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?982038- 981488
- 1121187
- 771085
- 1211072
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51887
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58846- 36822
- 33733