Olen tälläinen 16 vuotias nuori mies ja suuri halu olisi lähteä johonkin harrastajateatteriin täällä Jyväskylässä... Mitä kaikkia teattereita jyväskylässä on? Tiedän että Jyväskylässä on monia harrastajateattereita, mutta mistä niistä olisi parhain aloittaa?
Harrastajateatteria..
8
725
Vastaukset
- Tyttö-
Olen 15-vuotias tyttö ja itse olen myös ettinyt harrastajateatteria Jyväskylästä, mutta en tiiä mistä niistä aloittaisin. Jos löydät jotain, vihjailetko tännekkin päin ;)
- Aloittaja
Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D
- Tyttö-
Aloittaja kirjoitti:
Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D
Hyvä :) Mä etsiskelen myös ja voin ilmotella sit sulle. En oo tutustunu sellaseen ihmiseen vielä täällä Jyväskylässä joka ois kiinnostunu teatterista, siis ikäiseeni tai vähän nuorempaan/vanhempaan. En oo ees kavereilleni kertonu kiinnostuksestani näytellä :D Ois kiva tutustuu suhun, tietysti jos sä tahdot...
- Aloittaja
Tyttö- kirjoitti:
Hyvä :) Mä etsiskelen myös ja voin ilmotella sit sulle. En oo tutustunu sellaseen ihmiseen vielä täällä Jyväskylässä joka ois kiinnostunu teatterista, siis ikäiseeni tai vähän nuorempaan/vanhempaan. En oo ees kavereilleni kertonu kiinnostuksestani näytellä :D Ois kiva tutustuu suhun, tietysti jos sä tahdot...
Olis joo kiva tutustuu.. Tässä olisi meikäläisen sähköposti: [email protected] Nyt voidaan höpötellä vähän anonyymimmin.. :D Mutta joo, se on tosi että kaksin on kivempi ja turvallisempi lähtee mukaan johonkin porukkaan :)
- Aloittaja
Aloittaja kirjoitti:
Olis joo kiva tutustuu.. Tässä olisi meikäläisen sähköposti: [email protected] Nyt voidaan höpötellä vähän anonyymimmin.. :D Mutta joo, se on tosi että kaksin on kivempi ja turvallisempi lähtee mukaan johonkin porukkaan :)
Mutta jos siis haluat.. :)
- Siinä teille
Aloittaja kirjoitti:
hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.
Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään. - Aloittaja
Siinä teille kirjoitti:
hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.
Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.Kiitos vinkistä. Huoneteatteri on käynyt kyllä mielessä, mutta olen pitänyt sitä aika korkealla tavoitteissa. :D Mutta täytyypä ottaa huoneteatteriin yhteyttä.. Sinnehän pystyy ilmoittautumaan netissäkin...
- redblackcat
Siinä teille kirjoitti:
Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.itse pääsin mukaan Jäniksen vuoteen sisäpiirin tiedon kautta, kun sain tiedon että sinne haetaan näyttelijöitä. Samalla saa sitten luotua suhteita ja tutustuu ihmisiin, mikä on aina hyödyllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli134292"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn183095Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän652932Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1322609Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi251843Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on111814Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.3681563En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa611506Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html711485- 231214