Harrastajateatteria..

Jyväskylässä..

Olen tälläinen 16 vuotias nuori mies ja suuri halu olisi lähteä johonkin harrastajateatteriin täällä Jyväskylässä... Mitä kaikkia teattereita jyväskylässä on? Tiedän että Jyväskylässä on monia harrastajateattereita, mutta mistä niistä olisi parhain aloittaa?

8

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö-

      Olen 15-vuotias tyttö ja itse olen myös ettinyt harrastajateatteria Jyväskylästä, mutta en tiiä mistä niistä aloittaisin. Jos löydät jotain, vihjailetko tännekkin päin ;)

      • Aloittaja

        Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D


      • Tyttö-
        Aloittaja kirjoitti:

        Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D

        Hyvä :) Mä etsiskelen myös ja voin ilmotella sit sulle. En oo tutustunu sellaseen ihmiseen vielä täällä Jyväskylässä joka ois kiinnostunu teatterista, siis ikäiseeni tai vähän nuorempaan/vanhempaan. En oo ees kavereilleni kertonu kiinnostuksestani näytellä :D Ois kiva tutustuu suhun, tietysti jos sä tahdot...


      • Aloittaja
        Tyttö- kirjoitti:

        Hyvä :) Mä etsiskelen myös ja voin ilmotella sit sulle. En oo tutustunu sellaseen ihmiseen vielä täällä Jyväskylässä joka ois kiinnostunu teatterista, siis ikäiseeni tai vähän nuorempaan/vanhempaan. En oo ees kavereilleni kertonu kiinnostuksestani näytellä :D Ois kiva tutustuu suhun, tietysti jos sä tahdot...

        Olis joo kiva tutustuu.. Tässä olisi meikäläisen sähköposti: [email protected] Nyt voidaan höpötellä vähän anonyymimmin.. :D Mutta joo, se on tosi että kaksin on kivempi ja turvallisempi lähtee mukaan johonkin porukkaan :)


      • Aloittaja
        Aloittaja kirjoitti:

        Olis joo kiva tutustuu.. Tässä olisi meikäläisen sähköposti: [email protected] Nyt voidaan höpötellä vähän anonyymimmin.. :D Mutta joo, se on tosi että kaksin on kivempi ja turvallisempi lähtee mukaan johonkin porukkaan :)

        Mutta jos siis haluat.. :)


      • Siinä teille
        Aloittaja kirjoitti:

        Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D

        hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.

        Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.


      • Aloittaja
        Siinä teille kirjoitti:

        hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.

        Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.

        Kiitos vinkistä. Huoneteatteri on käynyt kyllä mielessä, mutta olen pitänyt sitä aika korkealla tavoitteissa. :D Mutta täytyypä ottaa huoneteatteriin yhteyttä.. Sinnehän pystyy ilmoittautumaan netissäkin...


      • redblackcat
        Siinä teille kirjoitti:

        hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.

        Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.

        itse pääsin mukaan Jäniksen vuoteen sisäpiirin tiedon kautta, kun sain tiedon että sinne haetaan näyttelijöitä. Samalla saa sitten luotua suhteita ja tutustuu ihmisiin, mikä on aina hyödyllistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe