Olen tälläinen 16 vuotias nuori mies ja suuri halu olisi lähteä johonkin harrastajateatteriin täällä Jyväskylässä... Mitä kaikkia teattereita jyväskylässä on? Tiedän että Jyväskylässä on monia harrastajateattereita, mutta mistä niistä olisi parhain aloittaa?
Harrastajateatteria..
8
716
Vastaukset
- Tyttö-
Olen 15-vuotias tyttö ja itse olen myös ettinyt harrastajateatteria Jyväskylästä, mutta en tiiä mistä niistä aloittaisin. Jos löydät jotain, vihjailetko tännekkin päin ;)
- Aloittaja
Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D
- Tyttö-
Aloittaja kirjoitti:
Juu minäpä voin kyl inffota sulle kun jotain satun löytämään ;) Voisin laittaa sulle kyl sähköpostiakin jos satun löytämään jonkun kivan harrastajateatterin jota voisin suositella, kunhan nyt ensin vaan löydän sellaisen :D
Hyvä :) Mä etsiskelen myös ja voin ilmotella sit sulle. En oo tutustunu sellaseen ihmiseen vielä täällä Jyväskylässä joka ois kiinnostunu teatterista, siis ikäiseeni tai vähän nuorempaan/vanhempaan. En oo ees kavereilleni kertonu kiinnostuksestani näytellä :D Ois kiva tutustuu suhun, tietysti jos sä tahdot...
- Aloittaja
Tyttö- kirjoitti:
Hyvä :) Mä etsiskelen myös ja voin ilmotella sit sulle. En oo tutustunu sellaseen ihmiseen vielä täällä Jyväskylässä joka ois kiinnostunu teatterista, siis ikäiseeni tai vähän nuorempaan/vanhempaan. En oo ees kavereilleni kertonu kiinnostuksestani näytellä :D Ois kiva tutustuu suhun, tietysti jos sä tahdot...
Olis joo kiva tutustuu.. Tässä olisi meikäläisen sähköposti: [email protected] Nyt voidaan höpötellä vähän anonyymimmin.. :D Mutta joo, se on tosi että kaksin on kivempi ja turvallisempi lähtee mukaan johonkin porukkaan :)
- Aloittaja
Aloittaja kirjoitti:
Olis joo kiva tutustuu.. Tässä olisi meikäläisen sähköposti: [email protected] Nyt voidaan höpötellä vähän anonyymimmin.. :D Mutta joo, se on tosi että kaksin on kivempi ja turvallisempi lähtee mukaan johonkin porukkaan :)
Mutta jos siis haluat.. :)
- Siinä teille
Aloittaja kirjoitti:
hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.
Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään. - Aloittaja
Siinä teille kirjoitti:
hyvä teatteri! Ensiksi työharjoitteluun tekemään ahkerasti hommia, niin seuraavana vuonna voit olla jo näyttelemässä.
Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.Kiitos vinkistä. Huoneteatteri on käynyt kyllä mielessä, mutta olen pitänyt sitä aika korkealla tavoitteissa. :D Mutta täytyypä ottaa huoneteatteriin yhteyttä.. Sinnehän pystyy ilmoittautumaan netissäkin...
- redblackcat
Siinä teille kirjoitti:
Päihittää helposti Karstulan teatterin, jossa on van jotain amatööri Salatut Elämät näyttelijöitä, jotka eivät vakuuta edes harrastus mielessäkään.itse pääsin mukaan Jäniksen vuoteen sisäpiirin tiedon kautta, kun sain tiedon että sinne haetaan näyttelijöitä. Samalla saa sitten luotua suhteita ja tutustuu ihmisiin, mikä on aina hyödyllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496091
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2666074Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925774Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405042Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494769Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2194104Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43851- 1513646
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393232Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293153