Särkänniemi

Utelias3

Kokemuksia Särkänniemestä kaivataan lapsiperheiltä. Olemme menossa viikon päästä, onko sopivia laitteita /nähtävää 3v ja 5v lapsille?
Oletteko ostaneet rannekkeita vai pelkkiä laite/kohdelippuja?

4

2564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyneenä

      Kannattaa ensin katsoa nettisivut kyseisestä huvipuistosta. Siellä on selvät laitekuvaukset ja pääsyvaatimukset niihin. Menee lapsen pituuden mukaan. Muistaakseni noin pikkuisille lapsille oli joitain laitteita joihin pääsi. Toki siellä on delfinaario ja kotieläinpiha. Meillä pojat kaikki yli 120cm, laitteita oli paljon tarjolla. Rannekeet kannattaa ottaa jos aikoo johonkin laitteeseen, yksittäismaksut kalliit. Niihinkin saa selvyyden nettisivustolta.

      • utelias3

        joo nettisivuja olen tutkinutkin, mutta lähinnä mietin sitä, että onko tosiaan näin pienille laitteita sen verran, että ranneke kannattaa hankkia.


      • lenny
        utelias3 kirjoitti:

        joo nettisivuja olen tutkinutkin, mutta lähinnä mietin sitä, että onko tosiaan näin pienille laitteita sen verran, että ranneke kannattaa hankkia.

        Särkänniemessä on 9 "vain lapsille" tarkoitettua laitetta, niihin ei aikuinen mahdukaan. Edellytyksenä on, että lapsi osaa istua itsekseen.
        Näiden lisäksi yli 100 cm pitkä pääsee 15 laitteeseen, näistä kuuteen 100-120 cm pitkä tarvitsee aikuisen mukaan (aikuisella pitää olla oma ranneke/lippu).
        Delfinaarioon, akvaarioon, planetaarioon ja eläintarhaan alle 4-vuotias pääsee ilmaiseksi.

        Ranneke tulee yleensä aika pian edullisemmaksi kuin irtoliput, jos lapsi käy viidessä ipanalippulaitteessa, ipana-avain tulee jo edullisemmaksi.


      • Stina78
        lenny kirjoitti:

        Särkänniemessä on 9 "vain lapsille" tarkoitettua laitetta, niihin ei aikuinen mahdukaan. Edellytyksenä on, että lapsi osaa istua itsekseen.
        Näiden lisäksi yli 100 cm pitkä pääsee 15 laitteeseen, näistä kuuteen 100-120 cm pitkä tarvitsee aikuisen mukaan (aikuisella pitää olla oma ranneke/lippu).
        Delfinaarioon, akvaarioon, planetaarioon ja eläintarhaan alle 4-vuotias pääsee ilmaiseksi.

        Ranneke tulee yleensä aika pian edullisemmaksi kuin irtoliput, jos lapsi käy viidessä ipanalippulaitteessa, ipana-avain tulee jo edullisemmaksi.

        perheeni kanssa viimeisenä aukiolopäivänä sinne. Mukana on 3-vuotias tyttö, 96cm pitkä.. Olen myös katsellut netistä laitteita ja niiden sääntöjä ja luulen, että ne laitteet riittävät meille ihan hyvin. Delfinaarion näytös vie aikaa ja luulen, että tyttö on ihan täpinöissään, vaikkei laitteita hänelle montaa olisikaan.. eli tuo 9 riittää varmasti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe