Onko kaikki laumiksen omistajat oikeasti näin täydellisiä omaan napaan tuijottavia kun nää kaikki viestit antaa ymmärtää.Muutama aivoilla varustettu kyllä löytyy, mutta kauheeta nälvintää koko ajan ja vain minä osaan tehdä kaiken oikein laumiksen kaa kaikki muut on ihan tyhmiä kuinka niillä edes voi olla laumis. Ei kauheasti kiinnosta tutustua ihmisiin
Laumiksen omistajat
8
823
Vastaukset
- Juustopään omistaja
ei ole. En tiedä mulla ainakin tullut välillä semmottine tunne, etttä tässä saa olla oikein huono omatunto, että meillä tämmöttine koiruus.
paras koira ja mikäpä sen parhaan koiran saa aikaseksi ku omistaja :) minkäpä mää sille teen että muut ei vaan ossaa mittää xD
ei vainkaa :) kai se nii riippuu ihimisestä :)- Markhorn
En ollenkaan hämmästy, että olet tuon käsityksen täältä saanut.
Tämmöistähän se "keskustelu" täällä on.
Eräiden vuosien kokemuksen mukaan, noitten "laumisten" omistajiksi on myös valikoitunut nippu semmoisia henkilöitä, joilta nuo kommentit yms mielipiteet tuntuvat lähtevän melko helposti, ilman että mietittäisiin rodun tulevaisuutta jne...
ja kyllä minäkin haluaisin nähdä sen henkilön, joka kaiken osaa oikein tehdä laumiksen kanssa -> lähden heti oppiin mukaan... - Iso Ishäntä
mie oon niin saakelin iso, komia. Ihan ko mun koiraki. Nää mielipitehet on mun omia ja jos se sua ottaa pannuun nii hanki vaan oma elämä, älä yritä tunkee mun maalimaan.
- ja kiihkomielistä myös
En tiedä onko muissakin koiraroduissa samanmoista kun itsellä ei ole koskaan muuta ollutkaan kuin kaukaasialaisia mutta sanotaanpa näin että mitä enemmän tutustun harrastajiin sitä enemmän rakastan koiriani.
- ihmisen omistaja
Niinhän sitä sanotaan että koira kuten omistajansa jos ei kaukkari ihmiset olisi "kiihkeitä" luonteen laadultaan niin hukkahan siin perisi. Itse mietin 4 vuotta ottaako vai eikös ota kaukkarin
että ei todellakaan ollut kyse hetken mielijohteista.
Voin sanoa että itse olen erittäin tyytyväinen kaukkariin enkä todellakaan väitä että kaukkari olisi se yksi ja ainut ns. TÄYDELLINEN LAUMIS TÄSSÄ MAAILMASSA se vaan sopi mulle se rotu, vaik näin meitin kesken tuntuu et tolla meitin pennul on liriä päässä lol lol.
Joukki joukki ihan kivoja koiria itse tykkään ihan hirveesti kaukkarista ja olis tietty kiva tutustua muihin laumiksiin myöskin ja mitä tulee ihmisiin koirien takana meitii on joka lähtöön aivan kuten koiria.
Ei kait muuta kuin hyvää kesän jatkoja kaikille :-D - evanna
Olen lukenut monia keskustelupalstoja ja kaikialla näyttää vallitsevan enemmän tai vähemmän sama ilmiö. Jotenkin tämä herättää voimakkaita tunteita ja lisää ihmisten ärhäkkyyttä. Tämä ei koske mitenkään erityisesti laumisten omistajia, vaan monella muulla palstalla keskustelu on ollut huomattavankin aggressiiivista. Itsekin huomaan provosoituneeni, etenkin kun olen kysynyt jotain asiaa ja vastauksissa aletaan puhua, heittää ohjeita ja kommetteja aivan muusta.
- kokemus itselläni
omistan myös hirvikoiran ja nimeltä mainitsemattomalla foorumilla ei kärsi mennä kysymään yhtään mitään, ettei saa paskaa niskaan. on joko väärän rotuinen, värinen, jne. jne. on kuin kävisi tikulla tökkäämässä ampiaispesään. olenkin itse kirjoitellut sitten kasvattien kanssa yksityisviestejä, heillä ainakin on kokemusta eikä tarvii kuulla herjauksia siitä, että kannattaako ottaa metsäkoiraa jos ei osaa kasvattaa sitä ja plaa plaa plaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812