Laumiksen omistajat

:=)

Onko kaikki laumiksen omistajat oikeasti näin täydellisiä omaan napaan tuijottavia kun nää kaikki viestit antaa ymmärtää.Muutama aivoilla varustettu kyllä löytyy, mutta kauheeta nälvintää koko ajan ja vain minä osaan tehdä kaiken oikein laumiksen kaa kaikki muut on ihan tyhmiä kuinka niillä edes voi olla laumis. Ei kauheasti kiinnosta tutustua ihmisiin

8

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juustopään omistaja

      ei ole. En tiedä mulla ainakin tullut välillä semmottine tunne, etttä tässä saa olla oikein huono omatunto, että meillä tämmöttine koiruus.

    • paras koira ja mikäpä sen parhaan koiran saa aikaseksi ku omistaja :) minkäpä mää sille teen että muut ei vaan ossaa mittää xD

      ei vainkaa :) kai se nii riippuu ihimisestä :)

    • Markhorn

      En ollenkaan hämmästy, että olet tuon käsityksen täältä saanut.
      Tämmöistähän se "keskustelu" täällä on.
      Eräiden vuosien kokemuksen mukaan, noitten "laumisten" omistajiksi on myös valikoitunut nippu semmoisia henkilöitä, joilta nuo kommentit yms mielipiteet tuntuvat lähtevän melko helposti, ilman että mietittäisiin rodun tulevaisuutta jne...


      ja kyllä minäkin haluaisin nähdä sen henkilön, joka kaiken osaa oikein tehdä laumiksen kanssa -> lähden heti oppiin mukaan...

    • Iso Ishäntä

      mie oon niin saakelin iso, komia. Ihan ko mun koiraki. Nää mielipitehet on mun omia ja jos se sua ottaa pannuun nii hanki vaan oma elämä, älä yritä tunkee mun maalimaan.

    • ja kiihkomielistä myös

      En tiedä onko muissakin koiraroduissa samanmoista kun itsellä ei ole koskaan muuta ollutkaan kuin kaukaasialaisia mutta sanotaanpa näin että mitä enemmän tutustun harrastajiin sitä enemmän rakastan koiriani.

    • ihmisen omistaja

      Niinhän sitä sanotaan että koira kuten omistajansa jos ei kaukkari ihmiset olisi "kiihkeitä" luonteen laadultaan niin hukkahan siin perisi. Itse mietin 4 vuotta ottaako vai eikös ota kaukkarin
      että ei todellakaan ollut kyse hetken mielijohteista.

      Voin sanoa että itse olen erittäin tyytyväinen kaukkariin enkä todellakaan väitä että kaukkari olisi se yksi ja ainut ns. TÄYDELLINEN LAUMIS TÄSSÄ MAAILMASSA se vaan sopi mulle se rotu, vaik näin meitin kesken tuntuu et tolla meitin pennul on liriä päässä lol lol.

      Joukki joukki ihan kivoja koiria itse tykkään ihan hirveesti kaukkarista ja olis tietty kiva tutustua muihin laumiksiin myöskin ja mitä tulee ihmisiin koirien takana meitii on joka lähtöön aivan kuten koiria.

      Ei kait muuta kuin hyvää kesän jatkoja kaikille :-D

    • evanna

      Olen lukenut monia keskustelupalstoja ja kaikialla näyttää vallitsevan enemmän tai vähemmän sama ilmiö. Jotenkin tämä herättää voimakkaita tunteita ja lisää ihmisten ärhäkkyyttä. Tämä ei koske mitenkään erityisesti laumisten omistajia, vaan monella muulla palstalla keskustelu on ollut huomattavankin aggressiiivista. Itsekin huomaan provosoituneeni, etenkin kun olen kysynyt jotain asiaa ja vastauksissa aletaan puhua, heittää ohjeita ja kommetteja aivan muusta.

      • kokemus itselläni

        omistan myös hirvikoiran ja nimeltä mainitsemattomalla foorumilla ei kärsi mennä kysymään yhtään mitään, ettei saa paskaa niskaan. on joko väärän rotuinen, värinen, jne. jne. on kuin kävisi tikulla tökkäämässä ampiaispesään. olenkin itse kirjoitellut sitten kasvattien kanssa yksityisviestejä, heillä ainakin on kokemusta eikä tarvii kuulla herjauksia siitä, että kannattaako ottaa metsäkoiraa jos ei osaa kasvattaa sitä ja plaa plaa plaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe