... voiko sormusta pienentää puolikkaan puolikasta kokoa?
Vasta hankittu kihlasormukseni on kokoa 15,5 ja se tuntuu löysältä sormessa. Ei pääse putoamaan (nivel estää), mutta muljahtelee inhottavasti aina kun kättä vähänkin liikuttaa. Rassaa hermoja. Koon 15 sormus taas ei mennyt edes sormeen, otti niveleen kiinni. Minulla on siis ohuet sormet, mutta suhteessa paksut nivelet, kiva joo.
Onko siis olemassa sormusta kokoa 15,25? Voiko sormusta pienentää niin vähän, ettei se kuitenkaan menisi 15-kokoiseksi? Vai joudunko loppuelämäni vain kestämään tätä hölskymistä?
Kultasepänliikkeessä en ole ehtinyt vielä käydä, mutta kaipa sieltä pitäisi sitten kysellä neuvoja, jos ei tämä sormus tästä asetu paikoilleen.
Tietäiskö joku...
3
780
Vastaukset
- Mies,,,,,,,,,,,,,,
valittaa. Miehille sanotaan että kyllä siihen sormukseen tottuu. Tasa-arvo peliin ja siis totu sinäkin siihen.
- Meeea
Kuinka monella miehellä on liian ohuet sormet, niin että sormus heiluu sormessa?
Toki tottuisin, jos sormus istuisi minulle yhtä täydellisesti kuin miehen sormus hänen sormeensa.
Ja kiitos vaan kaikille vastaamattomuudesta, selvitinkin jo itse vastauksen kysymykseeni. - nakkisormi ;)
Meeea kirjoitti:
Kuinka monella miehellä on liian ohuet sormet, niin että sormus heiluu sormessa?
Toki tottuisin, jos sormus istuisi minulle yhtä täydellisesti kuin miehen sormus hänen sormeensa.
Ja kiitos vaan kaikille vastaamattomuudesta, selvitinkin jo itse vastauksen kysymykseeni.siis se vastaus siihen kysymykseen? kiinnostaisi tätäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842063
- 1321752
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161251- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940