http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1562770
Miten lie syttynyt?
Taas
9
1104
Vastaukset
- HeinolaJyrä
palaa autoja siksi, kun ne ovat vielä teillä puukaasutin ja joppari asteella.
Meillä valmistetaan täällä teille puuautoja. Pitäähän teillä jotkut neppiskisat olla kun meillä on SaPKo ja Oopperat.
- kaikki puuautot
SavoRULES kirjoitti:
Meillä valmistetaan täällä teille puuautoja. Pitäähän teillä jotkut neppiskisat olla kun meillä on SaPKo ja Oopperat.
valmistaa ja luovuttaa kun ette niilläkää jopa osaa ajaa.ps. laittakaa niihin naru ja opetelkaa vetämään perässä torilla ja Prisman käytävällä.
kaikki puuautot kirjoitti:
valmistaa ja luovuttaa kun ette niilläkää jopa osaa ajaa.ps. laittakaa niihin naru ja opetelkaa vetämään perässä torilla ja Prisman käytävällä.
Kaikki on mennyt kun te hämyheikit rasvaatte köysiä.
- kun käytit
SavoRULES kirjoitti:
Kaikki on mennyt kun te hämyheikit rasvaatte köysiä.
koko tummelivaraston itse
- tunnetusti palavat
SavoRULES kirjoitti:
Meillä valmistetaan täällä teille puuautoja. Pitäähän teillä jotkut neppiskisat olla kun meillä on SaPKo ja Oopperat.
on monta tapausta parilta vuodelta tiedossa.
- audit on pyllystä
siks palaa audit kun ne on aivan kauheita sähkövika pesäkkeitä.
- se romukasa
oli vielä äskenkin siinä mihin paloi???
eikös oopperan aikaan pitäis siivota paremmin??- auton omistaja
no kuule jos olet koskaan itse joutunut taistelemaan auto korjaamon ja vakuutusyhtiöiden kanssa korvaus asioista niin luulisi sinunkin tietävän että autoa ei saa siirtää ennen kuin ovat käyneet tarkastamassa asian ja etenkin kun se on sellaisessa paikassa jossa siintä ei ole haittaa kenellekkään muulle kuin sinun silmälle.oopperajuhlien aikaan... huh hu.paskaa kaupunki puolillaan,pitää varmaan pahoitella autokorjaamon puolesta jonka moottorin vaihdon jälkeen auto syttyy palamaan(mutta eihän vika tietenkään ollut heissä).pahoittelen että autoni näkeminen on koskenut sinun silmiäsi.et tule sitä enää näkemään ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437