Paikkakunnan ainuat julkkikset on päättänyt laittaa kantapäät vastakkain
http://www.iltalehti.fi/viihde/200807288013249_vi.shtml
Saatiin sit Varkauteenkin ensimmäinen julkkis ero
6
2080
Vastaukset
- Tukiaisen Jossua
No sen erosta ei ole ihan varmuutta, päiväkirja "hiukan" sekavaa tekstiä, mutta Vartkaudesta sen suku on lähtösin. Joku vaatturiko sen isoisä oli.
- mukaan
Räsäsellä on jo uusi miesseuralainen..
Hevosmiesten tietotoimiston mukaan Hervannolla
on ollu naisseuralainen jo pitemmän aikaa..
(julikinen sallaisuus) Tietääkö kukaan mikä Hervannon nykyisen naisystävän sukunimi on? Puhuvat, että Petri olisi muuttanut tähän samaan taloon missä minäkin asun, mutta Hervantoa ei lue noiden uusien asukkaiden ovessa ainakaan...
- kesäasukki
Olen nähnyt hervantoa jonkun nuoren ja tumman pienen naisen, tyttömäisen kanssa. Muilla samoja havaintoja?
- paikkaansa,
kesäasukki kirjoitti:
Olen nähnyt hervantoa jonkun nuoren ja tumman pienen naisen, tyttömäisen kanssa. Muilla samoja havaintoja?
nimittäin kyllä se on ihan vaalee ja vielä kokoakin piisaa, et silleen...näin on.
- jkls
kesäasukki kirjoitti:
joo tuntuu tämä hervanto roikkuvan varkauden yöelämässä juuri tälläisten nuorten tyttöjen(18-20v) seurassa,luulisi jotain tasoa olevan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936