Hassu kysymys, mutta pidättekö omaa vauvaanne kaikista kauneimpana? :) Onko se aina niin että oman vauvan ulkonäkö miellyttää silmää eniten?
Meidän vauvamme näyttää lähinnä persoonalliselta, ei ehkä kaikista kauneimmalta.. Rakkaampaa saa kyllä hakea :)
Kaunis vauva?
8
1472
Vastaukset
- sitä
tietysti niin ajattelee että oma vauva on kaunein muttei se niin kuitenkaan ole. Kaikki vauvat ovat ihania ja söpön persoonallisia! :)
- on sellanen
itse en oo oma vaavia niin kummoisena pitänyt, mutta pienempänä, kun istui kaupan kaukalossa esillä, kaikki mammat ja muut kävivät kehumassa kauniiksi, ja utelivat sitten samalla kaikki jutut mitkä ei heille kuulu.
- 12345
mielestä kaikki vauvat oli ihan saman näkösii ennen ku oman sain :D Mun pojua on myös muut ihastellu et on niin sulonen ja onhan se ihana
- 321321321
..no nimenomaa omat muksut miellyttää silmää eniten!! ;D Mulle mun pojat on maailman KAUNEIMMAT (komeimmat?) lapset! =) =)
..Ja taas toiselle äidille omat muksut? ;D
On niitä muillakin kauniita vauvoja, jotkut on "nättejä kuin nuket", toiset taas persoonallisen näköisiä. Mutta kyllä kaikki vauvat on söpöjä. että maailmassa on vain yksi maailman kaunein vauva.
Ja se on jokaisella äidillä.
*hymy*- evian
Pojalla on palloposket, ryppyotsa ja kaksoisleuka kuopalla ja kyllä se silti vaan on niiin suloinen ja komia poika että :D
Kovasti itsekin mietin etukäteen, että mitäs jos sieltä tulee omastakin mielestä (saatika sitten muiden) ihan oikeasti ruma lapsi.. Mutta kai se kuitekin on ainakin vanhempien mielestä aina se kaikista ihanin, ja onhan ne muutkin jätkää kehuneet :) - ;-)
Meidän poika oli syntyessä naama turvoksissa, hyvä, että silmät näkyi.
Sittemmin on muuttunut ihan tavallisen pikkupojan näköiseksi.
Mummut on kyllä kehuneet sieväksi. Työkaverit sanoi, että on "isännän näköinen".
En tietenkään tarkoita, että hän mielestäni rumalta näyttäisi.
Meillä vaan paremminkin ihastellaan eri ilmeitä ja hymyjä. Muutenkaan en ole koskaan vauvoja erityisen sievinä pitänyt. - on jopa
liian kauniita. niillä on hurmaavat pitkät tukat jo syntyessä, isot silmät ja pitkät ripset.
tytöiksi luulevat=)esikoinen ei siitää tykkää=)
Toisten vauvoja ei ehkä tule niin intensiivisesti katsottua,mutta nättejä nekin
yks tuttava mies kun tuli lapsenlastaan katsomasta sano iha suoraan"tosi ruma se oli, ihan punainenki ei siitä selvää ottanut kummannäköinen=)=)
mieli muuttu ristiäisissä=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316