Justin on ihan turha inisijä,joka ei osaa laulaa, vaan inisee niin kuin pikkutyttö!!!!!
Justin= Turha inisijä
8
2318
Vastaukset
- pissis^^
siinä vastaus daa..älä inise äläkä valita.
- -in
Niin on ja lisäksi kaapin ovet jo narisee siihen malliin että vois hypätä sieltä ulos!
- Justin...
on paska artisti, joka oikeastaan vaan kopioi muita.
Pikkuteinien ihkutuskohde sen ininän vuoksi... - lelly -jeli timberlake
iskä ei oo mikään inisijä ne jotka niin väittävät saavat maistaa pa**kaa
jooko ja ne jotka väittävät isästäni tuommoisia ovat itse semmmoisia eli olet itse inisiä ja myös ho**o tyhmä kakka pää ;( =::( (itkee) kaikki vain haukkuvat isääni :(- sanat
mahtaa kätkeytyä pa***a- ja ho**o-sanojen taakse? Passka? Hommo?
- ?????
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä tekee siitä munattomasta mammanpojasta niin suositun. Laulaa se ei osaa ja biisitkin on niiiin kuraa.
- NIIN!
PUHUT ASIAA!
Ja kaiken lisäksi muiden artistien matkija! - justiina timberleikki
Voiko tylsempää jätkää olla kuin Timberlaken Justi(ina). Luulee peittoavansa Michael Jacksonin. Hah! Justiina luulee olevansa joku mustan musiikin uusi jumalatar. Vitut! Se pikkulikka ei ole yhtään mitään. Jätkä ei luo mitään eikä tulke muuttamaan musiikissa yhtään mitään. Pyh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571