Eedla

mitä sanotte

Tuli vastaan tämmöinen nimi kuin Eedla kun tutkin vanhoja nimiä. Olisiko tuo liian outo tai vaikea nimi nykyisin?

17

2856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Tunnen yhden teini-ikäisen Eedlan, enkä pidä nimeä yhtään vaikeana.

    • Auri Päivänkukka

      mutta epäilen vahvasti, että se äännetään Eetla. Miksei sitä voisi kirjoittaa suoraan T:llä?

    • tikka tuulis

      Puhekielessä nimi muotoutuu luultavimmin Eetlaksi. Joten kyllä kieli kääntyy, virallisimmissa paikoissa kuuluu sitten d-kirjainkin.

    • Eisley

      Oikein on kaunis nimi. D saattaa muuttua jonkun suussa t:ksi, mutta se on sitten sen häpeä jonka kieli ei taivu. ;)Oudompiinkin olen törmännyt.

      Myös samankaltainen Vendla on minusta nätti.

      Eedla Marie, Eedla Selina, Eedla Sofie..peräänkin sopii melkein mikä vaan!

    • vaikea!!

      Eedla on oikein hyvä nimi! Ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei varmaan aiheuttaisi lausumisongelmia. Kyllä suomalaiset osaavat koko ajan paremmin ääntää d:n. Ja jos joku ei osaa, mitä siitä, onhan r tai l myös joillekin vaikea.

      Eedla Amanda
      Eedla Alviina
      Eedla Julia
      Eedla Vilhelmiina
      Eedla Amelia

    • The friendliest person ever

      Jos tykkäätte, että nimestä tulee mieleen yökkäyksen ja oksennuksen yhteydessä tulevat äännähdykset, niin siinä tapauksessa Eedla on oikein hyvä.

      • ....

        sinäpä se kummallisesti oksennat jos tuommosia äänteitä esiintyy...


      • Anonyymi

        Tota noin mun kavereitten mielestä on helppo sanoo Eedla ilman että oksentaa!!


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        sinäpä se kummallisesti oksennat jos tuommosia äänteitä esiintyy...

        Jep varmaan joku tapa, onkos sulla vatsatauti?🤢🤗


    • sisiliskosisko

      oli harkinnassa omalle tyttärellekin. Mutta tytöstä tuli sitten Eedit :) Yhtä kiva sekin.

    • jonkun nätimmänkin

      Eedla on sen verran ruma nimi, että on poistunut jo viime vuosisadalla käytöstä.

      • Anonyymi

        Mun nimi on Eedla ja se on kaunis nimi ei mitenkään ruma. Joku vaan tykkää siitä nimestä ja se on kaunis nimi koska se on harvinainen mikä itelläs on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun nimi on Eedla ja se on kaunis nimi ei mitenkään ruma. Joku vaan tykkää siitä nimestä ja se on kaunis nimi koska se on harvinainen mikä itelläs on?

        Ja jos saan sanoa oon heinähattuna elokuvassa heinähattu vilttitossu ja kana. Niin että siitä sulle!


    • sole*

      Omituinen nimi, tulee mieleen joku elinkeinolaitos edla!

    • sulle

      4.8.2008

      eedla Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
      -1899 1 266 267
      1900-19 0 135 135
      1920-39 0 29 29
      1940-59 0 8 8
      1960-79 0 0 0
      1980-99 0 6 6
      2000-07 0 43 43
      2008 0 4 4
      Yhteensä 1 491 492




      Hae vuosi:

    • Anonyymi

      olette outoja

    • Anonyymi

      Mitä mieltä ootte Amelia nimestä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe