Eedla

mitä sanotte

Tuli vastaan tämmöinen nimi kuin Eedla kun tutkin vanhoja nimiä. Olisiko tuo liian outo tai vaikea nimi nykyisin?

17

2540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

Tunnen yhden teini-ikäisen Eedlan, enkä pidä nimeä yhtään vaikeana.

• Auri Päivänkukka

mutta epäilen vahvasti, että se äännetään Eetla. Miksei sitä voisi kirjoittaa suoraan T:llä?

• tikka tuulis

Puhekielessä nimi muotoutuu luultavimmin Eetlaksi. Joten kyllä kieli kääntyy, virallisimmissa paikoissa kuuluu sitten d-kirjainkin.

• Eisley

Oikein on kaunis nimi. D saattaa muuttua jonkun suussa t:ksi, mutta se on sitten sen häpeä jonka kieli ei taivu. ;)Oudompiinkin olen törmännyt.

Myös samankaltainen Vendla on minusta nätti.

Eedla Marie, Eedla Selina, Eedla Sofie..peräänkin sopii melkein mikä vaan!

• vaikea!!

Eedla on oikein hyvä nimi! Ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla ei varmaan aiheuttaisi lausumisongelmia. Kyllä suomalaiset osaavat koko ajan paremmin ääntää d:n. Ja jos joku ei osaa, mitä siitä, onhan r tai l myös joillekin vaikea.

Eedla Amanda
      Eedla Alviina
      Eedla Julia
      Eedla Vilhelmiina
      Eedla Amelia

• The friendliest person ever

Jos tykkäätte, että nimestä tulee mieleen yökkäyksen ja oksennuksen yhteydessä tulevat äännähdykset, niin siinä tapauksessa Eedla on oikein hyvä.

• ....

sinäpä se kummallisesti oksennat jos tuommosia äänteitä esiintyy...

• Anonyymi

Tota noin mun kavereitten mielestä on helppo sanoo Eedla ilman että oksentaa!!

• Anonyymi
        .... kirjoitti:

sinäpä se kummallisesti oksennat jos tuommosia äänteitä esiintyy...

Jep varmaan joku tapa, onkos sulla vatsatauti?🤢🤗

• sisiliskosisko

oli harkinnassa omalle tyttärellekin. Mutta tytöstä tuli sitten Eedit :) Yhtä kiva sekin.

• jonkun nätimmänkin

Eedla on sen verran ruma nimi, että on poistunut jo viime vuosisadalla käytöstä.

• Anonyymi

Mun nimi on Eedla ja se on kaunis nimi ei mitenkään ruma. Joku vaan tykkää siitä nimestä ja se on kaunis nimi koska se on harvinainen mikä itelläs on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun nimi on Eedla ja se on kaunis nimi ei mitenkään ruma. Joku vaan tykkää siitä nimestä ja se on kaunis nimi koska se on harvinainen mikä itelläs on?

Ja jos saan sanoa oon heinähattuna elokuvassa heinähattu vilttitossu ja kana. Niin että siitä sulle!

• sole*

Omituinen nimi, tulee mieleen joku elinkeinolaitos edla!

• sulle

4.8.2008

eedla Syntymävuodet Miehiä Naisia Yhteensä
      -1899 1 266 267
      1900-19 0 135 135
      1920-39 0 29 29
      1940-59 0 8 8
      1960-79 0 0 0
      1980-99 0 6 6
      2000-07 0 43 43
      2008 0 4 4
      Yhteensä 1 491 492

Hae vuosi:

• Anonyymi

olette outoja

• Anonyymi

Mitä mieltä ootte Amelia nimestä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      139
      6631
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      583
      2386
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1660
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1371
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1222
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1048
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe