Savonlinna täyttää 369 vuotta eli vain 25 vuotta vähemmän kuin minä! Onnea paljon!
PS: Känni päälle
Savonlinna 369 vuotta
11
1066
Vastaukset
- sola
..laulan tässä parhaillaan serenadia..niin Sinulle muru, kuin upealle kaupungillenne :)
Lahja on tietysti sua vartoomassa... ;)
*pusss*- sola
SavoRULES kirjoitti:
Savonlinnakin vartoaa sinua. Et kai rentun ruusua lurittele?
..josko viikonloppuna tulisin..kalenteri on ihan täys, mut delegoin pari vähemmän akuuttia tsydeemiä alaisille.. ;)
Otello, vai Uhkapeli..hmm..siinäpä pulma. Arvaan, että Uhkapeli, mikäli sinulta kysyisin...noh, mennään molempiin. Varaa aitio :) - OOPPERAJUHLAT+
UPEA PAIKKA < OLISI UPEAA VIIHTYÄ JOSKUS SAVONLINNASSA OOPPERAJUHLILLA 72 12-84 12-96 KERTAA JA REISSATA ERI MERKKISILLÄ AUTOILLA SINNE JA MM ORANSSILLA LADALLA 1300 MALLI
- Evade anonyxs
OOPPERAJUHLAT+ kirjoitti:
UPEA PAIKKA < OLISI UPEAA VIIHTYÄ JOSKUS SAVONLINNASSA OOPPERAJUHLILLA 72 12-84 12-96 KERTAA JA REISSATA ERI MERKKISILLÄ AUTOILLA SINNE JA MM ORANSSILLA LADALLA 1300 MALLI
Huisin jännää, voi juku että sä sait mut transsiin. Eikö vihriä ladukka kelpais??
Voi että sä kehtaat, senkin vanhapieuru ;))
Jeps...., näin se on!!
- plörö..
..meinasitko olla muka kännissä 369 vuotta??? *virn*
- Evade anonyxs
Jo siinä iässä, mansikkakeisari että eturauhasesi
on varmaan koripallon kokoinen.
Aivot luokkaa londonrae. Jeps....., näin se on!!- Savolaane
koripallon kokoinen tuntumalta ja sitä on kiva pompottaa pontevasti putuseinää vasten.
- Evade anonyxs
Savolaane kirjoitti:
koripallon kokoinen tuntumalta ja sitä on kiva pompottaa pontevasti putuseinää vasten.
Savoolaiselta rupesi runosuoni pulppuamaan.
Että ihan putuseinää vasten. Voe voe reppana
Tartuppa pontevasti äitisi nisään, ja otappa
tuikku, äläkä roiku täällä aikuisten kiusana.
Jeps...., näinhän se on!!
- Näin on.
368vuotta vanhempi kuin sinä, ainakin henkisesti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437