Älkää suostuko kaasoksi

ihan oikeesti

Iltalehden sivuilta, eri kaasojen kokemuksia.

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200806267852064_lz.shtml

Älkää hyvät naiset suostuko pompoteltavaksi kaasoksi, morsiamet näköjään osaavat ottaa 'prinsessa' asenteen, niin että muut ovat vain häntä varten. Hoitakoon itse häänsä, hänhän se haluaa naimisiin.

Tulevat morsiot ja vasta vihityt, lukekaapa kaasojen kokemuksista ja katsokaa peiliin, että näkyykö sieltä tuollainen itsekeskeinen ääliö morsian.

4

2090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ksjahkhs

      Minä morsiamena en ole pompotellu ketään, kaasot on itse järkänneet polttarit joista aiemmin sanoin ettei ole niin väliksi. Ja muutenkin järjestelytouhut oon tehnyt itse. Juhlapäivänä he joutuvat sitten hieman hommiin mutta vain koristeluun ja juontohommiin. Monestikaan morsiamet/ kaasot ei ole alunperinkään samalla aaltopituudella vaikka luulevat olevansa. Tästähän näitä riitoja sitten kehkeytyy, varsinkin kun se morsimena olo ei ole pelkkää prinsessana olemista vaan se vo olla hyvin stressaavaa aikaa kun miettii onnistuuko/ hoituuko kaikki. Siihen kun ynnätään vielä se että sulhaset eivät juurikaan evää väräytä / välitä niin soppa on räjähdysvalmis.
      Morsiamet, valitkaa kaasot huolella ja älkää missään nimessä suuttuko jos joku kieltäytyy, minusta siihenon oikeus kaikilla!!

    • kaasona

      Lupauduin ystävälleni kaasoksi. Oikeastaan tuo on ollut selvä asia jo muutaman vuoden ajan, niinkuin hänkin tietää olevansa joskus minun kaasoni. Uskon, että hänestä tulee unelma morsian. Hän kun ei ole täydellisyyteen pyrkivä, pääasia, että kaikilla on hauskaa. Ja itse tykkään järjestää ja suunitella kaikenlaista. Enkä ole yksinäni kaasona, vaan on hänellä toinenkin.

      Itse olen taas toista maata. Pelkään sitä, kun alan järjestää häitäni. Haluan kaiken olevan enemmän kuin täydellistä, joten kaason tehtävä tulee olemaan ehkä täyttä helvettiä ,niinkuin myös vanhempieni, sulhaseni ja kaikkien muiden jotka osallistuu järjestelyyn.

      Koska nyt jo tiedän mitä tuleman pitää, en järjestäkkään täydellisä häitä suomessa, vaan järjestän unelma häät jossain paratiisi saarella hiekka rannalla. :) Siellä jo pelkkä meri ja hiekka tekevät häistäni täydelliset, millään muulla ei enään olekkaan väliä:)

    • yks morsmaikku...

      olen pyytänyt kaasoksi tytärtäni ens kesänä pidettäviin häihini (siis toista kertaa naimisiin), eikä todellakaan ole tarkoitus pompottaa. Mekon, kengät ym. hepeneet maksan minä ja itse olen järjestänyt juhlapaikan, tarjoilun, bändin ym.

    • taida vielä

      edes tietää asiasta. Kaasona olo oli minulle kunnia. Tiesin saavani auttaa hyvää ystävääni hänen suurena päivänään. Minusta on aika lapsellista sanoa "Hoitakoon itse häänsä, hänhän se haluaa naimisiin." Ilmeisestikään sinusta ei ole kukaan koskaan välittänyt eikä tulekaan välittämään. Narsistisesta persoonasta kun on vaikea pitää. Ihmettelen jos kukaan koskaan haluaa kanssasi viettää loppuelämänsä (ja jos jo naimisissa olet niin tod. näk. puolisollesi on lobotomia tehty jotta jaksaa itsekeskeisyyttäsi). Itse autoin mielelläni morsianta. Molemmat tiesimme tehtävämme. Ja sävelet oli selvät. Kumipikaan ei pahoittanut mieltään. Ei kannattaisi yleistää että morsiammet ottavat 'prinsessa' asenteen`. No ymmärrän että sinulla on vaikeaa itsesi kanssa mutta kyllä siihen varmasti lääkitys löytyy:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe