-kuunnelkaa edes joskus kunnon musaa tummaihoiselta artistilta; Stevie Wonder: Superstition,Edwin Starr: War,Marvin Gaye: I heard it through the grapewine,jne.
-eikä mitään sekopoltsin,köyhää tekotaiteellista itsetehostushäränpaskaa...
-ja tähän..
3
231
Vastaukset
- kiinni! :=)
Stevie Wonder ja Prince ovat kaksi kaikkien aikojen kovinta artistia. Marvin Gaye tulee lähellä. Jos ei suhun tosiaan uppoa niin hieno musta soul/funk/pop/jazz-musa kuin Princen Sign o the Times ja Parade -levyt, esimerkiksi, niin omapahan on puutteesi. Tuntuu, että tässä on kyse vain siitä, ettet kestä Princen nerokkuutta ;) Junteille kun sellainen hieno musa, joka ei mene kaikkien sovinnaisuus-sääntöjen mukaan, on aina itkun paikka. On se helpompi kuunnella Can't Bye Me Lovea kuin Dirty Mindia. Mutta onneksi esim. idolisi Paul McCartney on vähän vähemmän aivovajaa, ja on todennut Little Red Corvetten olevan yks top10-biiseistä kautta aikain, ja oikeassa ole. Nuole siitä, Beatles-luuseri!
PS. ja nyt se turpa kiinni, kiitos! :=P- -----¤=¤-----
-hä,mitäs sekoilet?
-et vaan raasu tajua...sua vedätetään.... :)
....hähhähhäääää.....
-oot yhtä tyhmä ku sun prinssis.... ;)
- mutta...
niin paljon kuin mainitsemiasi kappaleita ja artisteja arvostankin, minun on pakko myöntää, että hekään eivät ole Princen veroisia lahjakkuuksia. Mutta kukapa olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694313
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684158Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163143Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342812En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102354IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751079