Goottitytöt ovat maksuttomia huoria

ei gootti

Pukeudun tummiin, värjään pitkän tukkani mustaksi ja näytän aika julmalta. Ja saan pesää humalaisilta teiniwannabegooteilta joka viikonloppu ja yleensä tunnin sisällä tapaamisesta. Ja jokainen on poikkeuksetta ottanut suihin ilman kumia ja niin halutessani olen saanut laueta suuhun. Rakastan gootteja, huorista parhaimpia

10

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilona

haista vittu saatanan pedofiili

• Ramika

...varmaan, että wannabeteinigootit ovat huoria. Niinhän sanoit itsekin tuossa tekstissäsi. Pisti vaan silmään se, miten juttu riitelee otsikon kanssa. Teinigootilla ja gootilla on ero...

• Mts

Sama se varmaan on, oletko tuon näköinen ja isket kyseisiä, vai oletko joku himotreenaaja ja isket 14v pissiksiä.

Ei sen kummempaa.

• ei gootti

Gootti on jakanut persettään kauemmin ja osaa enemmän temppuja

• Jeero

Vaikka tämä onkin provo, niin kommentoinpa kuitenkin. Gootit eivät tosiaankaan ole niitä pahimipia jakorasioita. Pahimpia ovat nämä kaikenmaailman disco-bilehileet, joilta saa kun vähän päin henkäisee. Snobi-wannebeilta taas saa, kun kehuu hiukan koulutuksellaan ja omaisuudellaan (vaikka sitä ei olisikaan).

Toisin sanoen: Tarpeeksi vakuuttava kusettaja vaihtaa tyyliään iskukohteen mukaan ja saa lähes aina.

• Amelia

Kasvakaa aikuisiksi! Onko se sitten niin kauhean hienoa käyttää nuoria, humalaisia tyttöjä hyväkseen..? Aika heikko itseluottamus on jos sitä tekee....

• kysyn vaan

Jos goottarit on huoria, niin mitäs nää missixty-teinihoro Satut on?

• gothic girl

Haista vittu me gootit ei olla huoria!!!! JA kyllä ihmettelen suuresti miten joku voi mennä sänkyyn tommosen paskan kaa! HANKI ELÄMÄ!

• OLETTEPERSEESTÄ

TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!

• Nniiinnaa

Anteeks mut oon vähä eri mieltä. synkemmän puoleinen gootti, 17 vuotta, neitsyt, kertaakaan humalassa en ole ollut. Kiitos hei

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109