Millainen meno on nykyään Terrenon suomigetossa?
Onko vanhat menopaikat kuten Besame Mucho vielä tallella? Mitkä ovat ns. suomalaisbaarit tällä hetkellä. Onko esim. Pepen baari vielä jäljellä?
En ole vuosiin käynyt Mallorcalla, mutta nyt alkoi kiinnostamaan, kun luin tätä palstaa...
Muutenhan Mallorca on aivan huikea paikka turistille. Jos ei jämähdä Terrenoon. Olen nähnyt suurinpiirtein kaiken siellä ja silti olisi kiva mennä taas.
Nostalgia iski
4
908
Vastaukset
- Gomila Park
Besame Mucho-niminen kuppila on edelleen tallella. Pepe edullisine safkoineen ja mukavine fiiliksineen puksuttaa myös.
- taitaa nykyään
olla siellä mantereen puolella Pacosin perukoilla. Toinen getto (marokkolaiset, mustalaiset) löytyy el Boquetillosta, samasta kaupungista.
- Jubert
Kyllä ne ainoot "suomibaarit" taitaa olla Pian ja Pepen baari ja GomilaParkin katolla oleva "Manun baari".
Terreno on paljon hiljaisempi kun ennenvanhaan,mutta Palman kaupunkiin on onneksi lyhyt matka. - don luis
hotellitarjonta on siirtynyt rannoille.vain muutama terrenon suunnan hotelli on suomalaisten seramatkafirmojen tarjonnassa,taitaa olla gomila park,bosque, isla mallorca,ei ehkä muita.meno on enemmän kuin puolikuollutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121555
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1531289Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097- 651092
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 46943
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938