Olisin valmis ottaan ohjat käteen ja siivoamaan noi linkkispedet "uskomattomine tarjouksineen" hevon helvettiin, niin saataisiin tästäkin oikea keskustelupalsta.
Kuinka haetaan tämän palstan seriffiks?
4
337
Vastaukset
- ovat suomi24 ylläpito
Suomi24 ylläpito sen verran hanurista, että on vaikeampaa päästä sheriffiksi kuin kaupunkinsa kaupunginjohtajaksi.
- ...........
jos ei asu kaupungissa.
- ponttoonius
Minusta taasen on kummallista se, että miksei täällä saisi olla mainoksia.
Jos haluaa lukea laadukasta pokeripalstaa, niin niitähän löytyy netistä vaikka kuinka.
Itse en edes etsi täältä sen kummempaa keskustelua, vaan lähinnä katselen uteliaisuuttani, löytyykö joku hyvä tarjous tms.
Joskus voi olla jopa järjellistä keskustelua, sekään ei haittaa.
Ottakaahan iisisti, maalaisjärjellä varustetut ihmiset ei tartu kaikenmaailman "uskomattomiin tarjouksiin" ja mitä sitten, jos joku jonkun tarjouksen hyödyntääkin. Niin se maailma vaan pyörii.- kuin pulmunen
Tämähän on "puhdas palsta" verrattuna Vedonlyöntipalstan pentuihin... Jotkut mainokset eivät haittaa, kunhan viesteistä 99% ei ole skeidaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721