Olisin valmis ottaan ohjat käteen ja siivoamaan noi linkkispedet "uskomattomine tarjouksineen" hevon helvettiin, niin saataisiin tästäkin oikea keskustelupalsta.
Kuinka haetaan tämän palstan seriffiks?
4
334
Vastaukset
- ovat suomi24 ylläpito
Suomi24 ylläpito sen verran hanurista, että on vaikeampaa päästä sheriffiksi kuin kaupunkinsa kaupunginjohtajaksi.
- ...........
jos ei asu kaupungissa.
- ponttoonius
Minusta taasen on kummallista se, että miksei täällä saisi olla mainoksia.
Jos haluaa lukea laadukasta pokeripalstaa, niin niitähän löytyy netistä vaikka kuinka.
Itse en edes etsi täältä sen kummempaa keskustelua, vaan lähinnä katselen uteliaisuuttani, löytyykö joku hyvä tarjous tms.
Joskus voi olla jopa järjellistä keskustelua, sekään ei haittaa.
Ottakaahan iisisti, maalaisjärjellä varustetut ihmiset ei tartu kaikenmaailman "uskomattomiin tarjouksiin" ja mitä sitten, jos joku jonkun tarjouksen hyödyntääkin. Niin se maailma vaan pyörii.- kuin pulmunen
Tämähän on "puhdas palsta" verrattuna Vedonlyöntipalstan pentuihin... Jotkut mainokset eivät haittaa, kunhan viesteistä 99% ei ole skeidaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1598729- 664754
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494522Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233982Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353523Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423520Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383408- 483163
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422901- 492664