Olisin kiinnostunut hankkimaan kakkos autoksi diesel Lagunan,se uudempi korimalli tosi makee muodoltaan sekä henkilö että farmarimallit (vm-02) esim.mitä tyyppivikoja 1.9 cdi.ssä esimerkiksi ollut?
Hankinnassa
5
678
Vastaukset
- rellunpippana
Olen jo hiukka kyllästynyt aiheeseen, mutta muitten kokemuksista päätellen: Unohda se auto ja etsi vaikka viimeisin I-korinen diesel Laguna. On paljon parempi kuin II-korimalli. Uudemmassa on niin paljon vikoja, ettei kukaan jaksa enää niitä luetella.
- toisin...
Monet ovat täällä kunnostautuneet Lagunan vikojen luettelemisessa - se ei tarkoita sitä, että kaikki yksilöt ovat samanlaisia tai välttämättä edes sitä, että ko. jutut ovat tosia.
Itse olen jo pitkään ajellut -02 Lagunalla ilman merkittäviä ongelmia - kuluvia osia ja tarvikkeita on toki pitänyt vaihtaa huoltojen yhteydessä.
- Lagunisti
Ilmeisesti olen sitten onnistunut löytämään hyvän yksilön, nyt ajettu 187 tkm josta 90 tkm omaa pääosin matka-ajoa.
Itse olen törmännyt seuraaviin:
- koiranluut saa uusia aika taajaan
- takapään helat kuluvat ajan saatossa, itsellä vaihdettiin n. 140 tkm kohdalla
- liian pehmeät penkit
- ainoana sähkövikana lämmönsäätyyksikön taustavalon kosketushäiriö
hiljainen ja mukava ajaa pitkässä ajossa
pieni kulutus kokoisekseen kys. dieselissä
ei ruostu helposti
turvallinen
diesel koneet on käsittääkseni rellun vahvuus
Ikkunoiden nostimien kanssa ei ole ollut
ongelmia ainakaan vielä kun olen laittanut aktiivisesti silikoonisuihketta noihin ikkunoiden tiivisteisiin
Nyt kun kys. autoa täytyy taas vuoden sisään vaihtaa niin on 1. automerkki josta olen ajatellut, että voisi hankkia vastaavan mutta uudemman, joten on ollut positiivinen yllätys.- rellunpippana
Miksi noin vähän ajettu dieselauto täytyy vaihtaa? 400 - 500 tkm ruukataan yleensä dieseleillä ajella.
- Lagunisti
rellunpippana kirjoitti:
Miksi noin vähän ajettu dieselauto täytyy vaihtaa? 400 - 500 tkm ruukataan yleensä dieseleillä ajella.
Kävelin autokauppaan lomapäivänä ja autokuume iski.
Lisäksi isot pojat on vakuutellut, että yli 200 tkm ajetuista vaihtohinta on huonompi kuin karvan alle, psykologiaa kait..
Joka tapauksessa kuume laski jo ja Lagunalla ajellaan edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245171Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814915"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693359Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242272Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361712- 991259
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771251Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74960Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96907