Henniina

Virpi

Mitä oote mieltä nimestä Henniina?
Julia Henniina
tai
Henniina Julia?

9

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annakka

toisena nimenä.
      siis julia henniina

• siru

mutta ruma nimi joka tapauksessa. Ihan kuin vanhemmat eivät olisi osanneet päättää kumman laittaisi lapselle nimeksi, Hennan vai Niinan.

• Anonyymi
        siru kirjoitti:

mutta ruma nimi joka tapauksessa. Ihan kuin vanhemmat eivät olisi osanneet päättää kumman laittaisi lapselle nimeksi, Hennan vai Niinan.

Tuo ei ollu kivasti sanottu se on harvinainen nimi tykkään siitä ja minun nimeni on Henniina loukkasit tunteita niin kuin moni muukin!!!

• Nici

Henniina ei mielestäni edes kuulosta nimeltä vaan joltain väkisin väännetyltä yhdistelmältä, ettei muilla ole samanlaista...sori.

Eikö nimi voisi esim. olla Henni Julia tai Henna Niina Julia?

• Mom

... tai siis todella kamala nimi.

• Äiti

Mä en henkilökohtaisesti tykkää nimestä Henniina. Julia on kyllä kiva nimi. Ikään kuin kaksi nimeä väkisin yhdistetty, ei mielestäni edes kuulosta kunnon nimeltä. Mutta sähän sen päätät =) Tee niin kuin hyvältä tuntuu mutta muista myös ajatella miltä lapsesta tuntuu isompana.

• Hupsu

on aivan yhtä kaunis ja käyttökelpoinen nimi kuin Jenniina,Janika,Jemina yms. muut
      Julia Henniina kuulostaa paremmalta kuin Henniina Julia!

• Henniina

Oma toinen nimeni on Henniina, mutta koko
        elämäni minua on kutsuttu Henniinaksi. Pelkkiä
        kehuja saanut nimestäni, enkä koskaan ole kuullut mitään väännöksiä siitä, että se olisi jotenkin yhdistelmä Hennasta tai Niinasta :) kiva olla tuttavapiirin ainut Henniina kuin yksi kymmenestä Laurasta :)

• Pomeliina Kekkonen
        Henniina kirjoitti:

Oma toinen nimeni on Henniina, mutta koko
        elämäni minua on kutsuttu Henniinaksi. Pelkkiä
        kehuja saanut nimestäni, enkä koskaan ole kuullut mitään väännöksiä siitä, että se olisi jotenkin yhdistelmä Hennasta tai Niinasta :) kiva olla tuttavapiirin ainut Henniina kuin yksi kymmenestä Laurasta :)

hyh hyh miten ruma nimi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe