18v poika ja 15v tyttö

18 poika

Olen 18v poika ja tein yhtä projektia tai yhteisöurakkaa. Siellä tapasin yhden tytön. Jostain käsittämättömästä syystä tämä rakastui minuun. Hän on 15v. Autoin kyllä häntä aika paljon.

Sovimme, että olemme ystäviä. Hän kuitenkin istuu ja nukkuu sylissäni, ja itkee ja kertoo salaisuutensa. Käymme muutenkin yhdessä ulkona paljon.

Asia ahdistaa minua suuresti. Toki hän on kaunis ja suloinen ja välitän hänestä paljon, mutta en tiedä, onko se poika-tyttö -rakkautta, vaiko jotain "isoveli" rakkautta. En voi jättää häntä, koska tuntuu, että hän tarvitsee minua ja haluan huolehtia hänestä. Tuntuu, että olen joku saakelin pedofiili ja se ahdistaa nyt niin paljon, että näen siitä painajaisia. Tuntuu, että käytän häntä jotenkin hyväksi, vaikken edes tiedä miten.

21

8219

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika-.,

Toi on semmonen asia, että sun on pakko puhua sen tytön kans noista tunteistas.
      jos kuitenkin molemmat välitätte toisistanne niin ei tuo 3v ikäero kovin ihmeellinen ole, mutta sun on pakko selvittää tuntees tästä asiasta sen tytön kans, ja miettiä itsekkin haluatko seurustella hänen kanssaan, vai olla ystävä.

• ...

olin juuri itse pistämäs tällästä tänne, mut vastaampa tähä.
      eli siis itseki oon 18 ja pari päivää sitten eräs 15v kaverityttö pisti viestiä, et sopisko mulle jos jotai alettas. hän on kaunis, mukava ja erittäin hyvä ihminen, ei mua häiritsis olla hänen kanssa, mutta en tiedä onko se soveliasta :D kun kerran hän on aika nuori, vaikka onkin aika kypsä ikäisekseen.

• tyttö.

itse olin myös 15-vuotias tyttönen kun aloin seurustelemaan 18-vuotiaan poikaystäväni kanssa. Hän mietti myös aluksi kauheasti, että onko ikäero liian suuri ja näki pahaa untakin siitä. Mutta rakkaus voitti, eikä ikäero tosiaankaan ole liian suuri.:)

• Nimetön

Itse olen 15 v ja seurustelen 18v jätkän kanssa.Meillä menee hyvin eikä ikäero haittaa kumpaakaan,kaverit ovat tietenkin eri ikäisiä jne.Mutta rakkaus ei katso ikää!Jos todella välität hänestä niin siitä vain:)

• awgawgahah

aika yleistä tytöissä että haluu vanhemman kaverin...

• joo o

Ihmekkö tuo, teinipojat on vielä melko lapsen tasolla tunne-elämässä kun vertaa vähän vanhempiin. (18 )

• 232434234
        joo o kirjoitti:

Ihmekkö tuo, teinipojat on vielä melko lapsen tasolla tunne-elämässä kun vertaa vähän vanhempiin. (18 )

joo 15 vuotiaat pojat on kyl aika lapsellisia ja onhan se aina niin että tytöt haluu vanhemman kumppanin näin taatakseen sen turvallisen olon

• comaaa

No mä tiiän niit 14v tyttö ja 25v mies suhteitakin :DD Ei 15 hei nii nuori ees oo! Ja tiiäks miks mun ikäset eli 15v tytöt ihasuu vanhempiin? Ku ne on kato paljo fiksumpii eikä oo nii lapsellisii! :DD Ja ethän sä mikää hyväks käyttäjä olis... Ku tyttö jos se ite sitä haluu... mulle ainakin kelpais hyvin 18v jätkä :33 Mutt kyll mä periaattees ymmärrän suo... et mitä ihmiset aattelis ja tällee... mut jooo :D ihan hyvin ne varmaan. Mun tuttu joka on 15 ni seurustelee 20v jätkän kans ja kaikki on vaa ilosii ja tälleen. Elä ota pahoj paineita. Puhu sen tytön kaa ihan suoraa et mitä se tuntee ja ett miten sitt jatkos. Tsemppii :DD

• 15-v

tyttö ja mulla ei ole ollut yhtäkään alle täysi-ikäistä miestä.kerran oli myös juttuu yhen 26 miehen kaa ja siitäkään ei oo kummallekkaan jääny huonoja muistoja.joten mun mielestä ei pidä kattoo ikää koska se on vaan numeroita ja ikä ei todellakaan kerro ihmisestä kaikkee!!toiset näkee enmemmän elämää kun toiset (siis tarkotan kaikkee vastoinkäymisiä ja muita)ja kehittyy myös henkisesti sillon kypsemmiksi nopeammin.muakin on luultu niin monta kertaa jopa 25 koska näytän vanhemmalta ja on sanottu että myös henkisesti olen paljon fiksumpi kuin monet 18 vuotiaat:.mutta juttele tän tytön kanssa ja miettikää miten tästä eteenpäin. :) tsemppiä!

• 15-v. tyttö

olen 15 ja ihastunut 26-vuotiaaseen mieheen, olen hyvännäköinen
        ja pidämme samoista asioista, tulemme hyvin juttuun yms.
        onko mitään mahdollisuuksia tai vinkkejä iskemiseen? :)

• ole juuri

mitään. Ei tuollainen ikäero ole mikään este rakkaudelle. Sitäpaitsi ikähän on vaan numeroita. Se, että me ylipäätään edes lasketaan ikää ja vuosia, on aivan meidän oma keksimämme juttu. Me voitaisiin aivan hyvin olla laskematta ikää. Mun mielestä ainakaan ikä ei ole este rakkaudelle.

• ..........

Ikä ei ole vain numero, vaan se käytännössä mittaa kuinka monta kertaa ihminen on elämänsä aikana kiertänyt auringon ympäri. Olennaista on se, että ikä on suoraan verrannollinen ihmisen kypsyyteen. Aika kuluu ja ikä karttuu riippumatta siitä lasketaanko niitä. Voiko 12-vuotias seurustella 40-vuotiaan kanssa, koska ikä on mukamas pelkkä numero?

En sano, ettäkö 3 vuotta olisi tuossa iässä liikaa, vaan että ikä ei ole pelkkä numero toisin kuin usein väitetään.

• nuunuuu
        .......... kirjoitti:

Ikä ei ole vain numero, vaan se käytännössä mittaa kuinka monta kertaa ihminen on elämänsä aikana kiertänyt auringon ympäri. Olennaista on se, että ikä on suoraan verrannollinen ihmisen kypsyyteen. Aika kuluu ja ikä karttuu riippumatta siitä lasketaanko niitä. Voiko 12-vuotias seurustella 40-vuotiaan kanssa, koska ikä on mukamas pelkkä numero?

En sano, ettäkö 3 vuotta olisi tuossa iässä liikaa, vaan että ikä ei ole pelkkä numero toisin kuin usein väitetään.

15v ja 18v on niinkuin 20v ja 23v... ei kuulosta pahalta?

• .......
        nuunuuu kirjoitti:

15v ja 18v on niinkuin 20v ja 23v... ei kuulosta pahalta?

"15v ja 18v on niinkuin 20v ja 23v... ei kuulosta pahalta?"

En sano, että 15v ja 18v olisi kovin paha, mutta tuolla logiikalla 10v ja 20v ei kuulosta pahalta, koska 80v ja 90v ei kuulosta pahalta. Ikäeroa pitäisi näissä tilanteissa arvioida suhteellisena sekä vielä korostaen sitä, että nuorella iällä yksikin vuosi merkitsee suurehkoa kehittymistä.

• miksi ei
        ....... kirjoitti:

"15v ja 18v on niinkuin 20v ja 23v... ei kuulosta pahalta?"

En sano, että 15v ja 18v olisi kovin paha, mutta tuolla logiikalla 10v ja 20v ei kuulosta pahalta, koska 80v ja 90v ei kuulosta pahalta. Ikäeroa pitäisi näissä tilanteissa arvioida suhteellisena sekä vielä korostaen sitä, että nuorella iällä yksikin vuosi merkitsee suurehkoa kehittymistä.

Ikä on siinä mielessä pelkkiä numeroita, että me laskemme ikää, vaikka ei meidän olisi pakko sitä laskea. Me voisimme aivan hyvin olla laskematta ikää. Se, että ikää lasketaan, on aivan meidän oma keksimämme juttu.

Sitäpaitsi miksei vaikka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä? Ei esimerkiksi eläinten maailmassakaan ole eläimen iällä mitään merkitystä rakkaudessa. Useimmalla eläinlajilla se menee niin, että heti kun yksilö tulee siihen ikään, että sen seksuaaliset halut heräävät, niin sitten se sekstaa tarvittaessa vaikka ikälopun kanssa, jos ei löydä muuta sopivampaa. Tietääkseni ihmiset eivät ole myöskään lakanneet olemasta eläimiä. Sekin, ettei muka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä, sekin on meidän aivan oma keksimämme juttu.

• ......
        miksi ei kirjoitti:

Ikä on siinä mielessä pelkkiä numeroita, että me laskemme ikää, vaikka ei meidän olisi pakko sitä laskea. Me voisimme aivan hyvin olla laskematta ikää. Se, että ikää lasketaan, on aivan meidän oma keksimämme juttu.

Sitäpaitsi miksei vaikka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä? Ei esimerkiksi eläinten maailmassakaan ole eläimen iällä mitään merkitystä rakkaudessa. Useimmalla eläinlajilla se menee niin, että heti kun yksilö tulee siihen ikään, että sen seksuaaliset halut heräävät, niin sitten se sekstaa tarvittaessa vaikka ikälopun kanssa, jos ei löydä muuta sopivampaa. Tietääkseni ihmiset eivät ole myöskään lakanneet olemasta eläimiä. Sekin, ettei muka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä, sekin on meidän aivan oma keksimämme juttu.

"Ikä on siinä mielessä pelkkiä numeroita, että me laskemme ikää, vaikka ei meidän olisi pakko sitä laskea. Me voisimme aivan hyvin olla laskematta ikää. Se, että ikää lasketaan, on aivan meidän oma keksimämme juttu."

-Niin? Ihmisillä on ikä riippumatta siitä lasketaanko sitä. Jos autosta menee kesken ajon nopeusmittari rikki, nopeus ei lakkaa olemasta.

"Sitäpaitsi miksei vaikka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä?"

-10-vuotias on melkolailla seksuaalisesti kehittymätön ja kypsyyden osalta lähes aina selvästi eri tasolla kuin 20-vuotias.

"Useimmalla eläinlajilla se menee niin, että heti kun yksilö tulee siihen ikään, että sen seksuaaliset halut heräävät, niin sitten se sekstaa tarvittaessa vaikka ikälopun kanssa, jos ei löydä muuta sopivampaa. Tietääkseni ihmiset eivät ole myöskään lakanneet olemasta eläimiä."

-Seurustelu ja pariutuminen on eri asia kuin pelkkä seksi - myös muilla eläimillä. Sitä paitsi vaikka olemme eläimiä, luonto ja ympäröivät tosiasiat eivöt kerro mikä on moraalisesti oikein. Rukoilijasirkkanaaras usein syö koiraan parittelun aikana ja koska ihmisetkin ovat eläimiä, on täysin oikein että nainen syö miehen kesken seksinharrastuksen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Humen_giljotiini

"Sekin, ettei muka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä, sekin on meidän aivan oma keksimämme juttu."

-Hankipa sitten parikymppisenä 10-vuotias tyttö- tai poikaystävä.

• häääähäääääh
        miksi ei kirjoitti:

ei vittu oot kyllä ihan kujalla...

• hääääääääähääääääääh
        häääähäääääh kirjoitti:

ei vittu oot kyllä ihan kujalla...

toi jonka mielest 10v ja 20v ok, tää jälkimmäinen kaveri on iha fiksu

• ei mee noin
        ...... kirjoitti:

"Ikä on siinä mielessä pelkkiä numeroita, että me laskemme ikää, vaikka ei meidän olisi pakko sitä laskea. Me voisimme aivan hyvin olla laskematta ikää. Se, että ikää lasketaan, on aivan meidän oma keksimämme juttu."

-Niin? Ihmisillä on ikä riippumatta siitä lasketaanko sitä. Jos autosta menee kesken ajon nopeusmittari rikki, nopeus ei lakkaa olemasta.

"Sitäpaitsi miksei vaikka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä?"

-10-vuotias on melkolailla seksuaalisesti kehittymätön ja kypsyyden osalta lähes aina selvästi eri tasolla kuin 20-vuotias.

"Useimmalla eläinlajilla se menee niin, että heti kun yksilö tulee siihen ikään, että sen seksuaaliset halut heräävät, niin sitten se sekstaa tarvittaessa vaikka ikälopun kanssa, jos ei löydä muuta sopivampaa. Tietääkseni ihmiset eivät ole myöskään lakanneet olemasta eläimiä."

-Seurustelu ja pariutuminen on eri asia kuin pelkkä seksi - myös muilla eläimillä. Sitä paitsi vaikka olemme eläimiä, luonto ja ympäröivät tosiasiat eivöt kerro mikä on moraalisesti oikein. Rukoilijasirkkanaaras usein syö koiraan parittelun aikana ja koska ihmisetkin ovat eläimiä, on täysin oikein että nainen syö miehen kesken seksinharrastuksen.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Humen_giljotiini

"Sekin, ettei muka 10-vuotias ja 20-vuotias voisi olla yhdessä, sekin on meidän aivan oma keksimämme juttu."

-Hankipa sitten parikymppisenä 10-vuotias tyttö- tai poikaystävä.

"luonto ja ympäröivät tosiasiat eivöt kerro mikä on moraalisesti oikein"

Emme me ihmisetkään tee aina kaikkia asioita moraalisesti oikein. Ei ihminen ole sen kummempi, kuin mitkään muutkaan eläinlajit. Ihminen on vain laji muiden joukossa. Sitäpaitsi eläimet tekevät yleensä vähemmän moraalisesti vääriä asioita, kuin mitä ihmiset.

• ......
        ei mee noin kirjoitti:

"luonto ja ympäröivät tosiasiat eivöt kerro mikä on moraalisesti oikein"

Emme me ihmisetkään tee aina kaikkia asioita moraalisesti oikein. Ei ihminen ole sen kummempi, kuin mitkään muutkaan eläinlajit. Ihminen on vain laji muiden joukossa. Sitäpaitsi eläimet tekevät yleensä vähemmän moraalisesti vääriä asioita, kuin mitä ihmiset.

"Emme me ihmisetkään tee aina kaikkia asioita moraalisesti oikein. Ei ihminen ole sen kummempi, kuin mitkään muutkaan eläinlajit. Ihminen on vain laji muiden joukossa."

Olen samaa mieltä, ja enhän mitään tuon vastaista ole väittänytkään. Ihminen on ihan samalla tavalla osa luontoa kuin muutkin eläimet eikä ihmisen toiminnastakaan voi päätellä, mikä on moraalisesti oikein.

Sitä paitsi käytin sanoja luonto ja ympäröivät tosiasiat eli en viitannut pelkästään ihmisen ulkopuoliseen eläin- ja kasvikuntaan, vaan koko ympäröivään todellisuuteen yleensä. Yhtä hyvin voisi puhua pelkästä luonnosta, sillä luonto voidaan määritellä myös tarkoittamaan koko fyysistä todellisuutta, mutta selvyyden vuoksi lisäsin nuo pari sanaa.

"Sitäpaitsi eläimet tekevät yleensä vähemmän moraalisesti vääriä asioita, kuin mitä ihmiset."

Tuo on vain henkilökohtainen näkemyksesi, koska oikeaa ja väärää ei yleensäkään voi objektiivisesti määritellä.

• 15_v

Itekki oon 15v jätkä ja meul on juttuu yhen 18v tytön kaa ja hän on minulle todellaankin rehelline ja tohon et **15pojat ovat lapsellisia'' tai sitten ne vaan luulebvat että he ovat lapsellisia ei kaikki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4606
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3714
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      46
      3075
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2657
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2589
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      203
      2583
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2318
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      107
      1521
    Aihe