Älä ala

Mysteriet

Sää älä ala
mitää
mun kans

Me ko ollaa
liia vanhojaki
tämmösee

Mitä ihmisekki sanoo

Kyl sitä pitää ol
joku tolkku
sentäs

Mitä passaa tehr
ja mitä ei

Sitäpaitti
ei mu poikakaverika tykkäis
mu miähest puhumattaka

24

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • api

      Päivän pelastus!! Kiitos :)

      • Mysteriet

        Kiitos ja kaada itselles vaan =)


    • *MURUKULTA*

      Jos ne on niitä 'miesten juttuja' niin paree antaa olakii,
      mutta jos jotain muuta niin,,,empäs ota kantaa,, ;))
      Vaan istuskelen tässä ja 'polttelen piippua' ja katton, jotta mitä tuleman pitää,,,

      Mahottoman mukvaa kes.kes.pvää, Mys !

      Muru kuittaa, Utsjoki Kevo, ohutta yläpilveä, suunniltaan mennyttä tuulta, viis.. :D

      • Mysteriet

        Ainahan ne niitä on - miesten juttuja, näjetsen... *hmpf*

        Sinulle ihanaista auringonpaistetta (sellaista kun kuivuu pyykit hyvin...) puhaltelee Mys =)

        Ai joo - Kiitos!!


    • peres

      On taas hymy
      Sinulta lahjaksi saatu
      Eihän sua taaskaan hyrskymättä lue

      • Mysteriet

        ;D

        Tiedätkö, on niin kevyt olo, että tämä oli aivan pakko kirjoittaa... *nauraa*

        Kiitos kaikuvaikutuksesta!


    • Muuan mies

      Hei kuule,onko tähän
      nyt pakko mennä.Onko
      tää juttu niin pakollinen.

      Mää oon vanha pieru,oukka
      doukka,mut en mää mikään
      kalkkis oo.

      Voitasko jutskata tää duuni ja
      tehä tää jotenkin siis
      toisin.

      Mää tiedän sää oot stadin
      friidu ja noi napafarkut
      on sulla aika jees kamaa.

      Ja sulla on noi storat hinkit,
      mut hei,otetaan iisiti.
      Rauha siis ny.

      Mää tiedän et sää otit
      tatskan takamuksees kun
      täytit tänään 60 kultsu.

      Mut jengi tsiikaa jos sää
      täsä stokan edes näytät
      sit mulle.Jooko kultsu.

      Kiitos runostasi.
      Erilainen ja monen mummelin tulilta
      tiputtava.Todellinen mysteeri!!

      Mee rantsuun tänään ja duunaa jotain
      et jengi tsiikaa.

      • Mysteriet

        Tänää mä tsittaan vaa ja kiskon tsufet lärvii!

        Kiitos Muuan Mies - ehdotuksenne otetaan huomioon jonain toisena ajankohtana ;D

        Mikähän mun tuli - en saa naurua loppumaan ;D


    • lindalinda1

      Sun kanssas ei mikkään pysy salas
      kaik ihmise tiättä ny
      kui hullu Sää ole

      ei hiivatti

      pitäs otta ikäki huamioo
      mut Sää mittää välit siittäkä
      mit mää su kanssas oikke teen täs ?

      en mittä
      en yhtikäs mittä

      nauretta eres yhres
      se kuulemma pirenttä ikkää

      • Mysteriet

        Elä, elä Sie kuule ala miun kanssai...

        Meinaan nauramaan - siihen voi kuolla ;D

        Lintsi kuule - Sää ole ihana pakkaus, mun pittä kiitel oikke, Sun kauniist(!) sanoist!!

        PS; Arvaa monta laatikollista kirjoja :O


    • ....Kamukaima taas paiskas ja murteella...
      Hauska erillainen runo=)
      Hyvää lomaa sulle vaikka et ihan laakereillasi kerkii lepäämään=)
      Älä rasita ukkoa ainakaan niilla kirjalaatikoilla * vink*

      • Mysteriet

        Huomenii kaimaseni = )

        Kirjalaatikot ovat pakattu eteisen käytävälle - eivät rasita ukkoa, hän ei edes mahdu sisälle :O

        Kiitos Sinulle - hyvän mielen tuoja


    • Tämän voisi vääntää seuraaville
      ikäluokille:

      -murkku,teini,nuoriso
      keski-ikä ja vanhus

      väestölle,
      vaikka ensin luin sen
      teini ikäisien vuosille.

      Pirun älykäs veto Sinulta.

      Olet eräässä asiassa oikeassa,
      että niin monta(oma lisäys)
      -hyvää julkaisu-
      kelpoista runoa täällä on
      monilta,että voisi painattaa
      - Kootut runot- täältä

      kirjaksi.

      Hyvää Toivotan Sinulle Mysteriet.

      • Mysteriet

        Heh, mistä lie päähäni aamulla ilmestyikään... älykkyys ainakin nukkui silloin vielä =)
        ...vaikka toisaalta - taitaa tässä hieman enemmän olla älykkyyttä, kuin mitä löytyy teini-ikäisen varastosta (minulla on muutama, tiedän mistä puhun ;D)

        Et muuten usko, kuinka monta kertaa olen tuota asiaa ajatellut... Eniro tekisi hyvän teon jos julkaisisi vaikka kerran vuodessa pienen kirjan rakkausrunoja - luulen sen ainakin myyvän hyvin. Meitä palstalaisia on monta...

        Toivottelen riemuisaa päivänjatkoa sinne Sinulle!

        Lähden pakkaamaan kirjoja :)


      • Mysteriet kirjoitti:

        Heh, mistä lie päähäni aamulla ilmestyikään... älykkyys ainakin nukkui silloin vielä =)
        ...vaikka toisaalta - taitaa tässä hieman enemmän olla älykkyyttä, kuin mitä löytyy teini-ikäisen varastosta (minulla on muutama, tiedän mistä puhun ;D)

        Et muuten usko, kuinka monta kertaa olen tuota asiaa ajatellut... Eniro tekisi hyvän teon jos julkaisisi vaikka kerran vuodessa pienen kirjan rakkausrunoja - luulen sen ainakin myyvän hyvin. Meitä palstalaisia on monta...

        Toivottelen riemuisaa päivänjatkoa sinne Sinulle!

        Lähden pakkaamaan kirjoja :)

        Hei Mysteriet...jos nyt olisi
        viiniä niin korkkaisin Sinulle.

        Päiväkahvitkin juotu,mutta
        eiköhän maito ruuan kanssa
        käy...- että kippis.

        Kyllä jotenkin tuttua tuo
        teini-iän sanasto on
        kuuleman perusteella.

        Hyvä- että olet kanssani samaa
        mieltä tämän palstan runoista.

        Toivon hyvää päivääsi
        teinien sanoista
        huolimatta.


    • padme_amidala

      ..vauhdikasta murteilua leikkisän sanailun merkeissä sanataiteen mestarilta. Vaikuttaa vähän pohjalaiselta ajatustavalta "Mitä ihmisekki sanoo".
      Pidin runostasi : )
      Koriata kesäpäivää sinulle : )

      • Mysteriet

        Pakko se on välillä hetkeksi istahtaa, vaikka kuinka kiire olisi - toimettomien käsien työtä tämä runo taisi ollakin *nauraa*

        Kiitos Sinulle, ihana ihminen ja oikein ihanaa päivää sinne jonnekin - toivottavasti mökille ja riippukeinuun =)


    • tomppa2006

      ...likka tulee tälle palstalle "muina miehinä" ja heittää silmille sellasen runon, josta ei voi kuin sanoa...

      Loistava!

      • Mysteriet

        Long time no see...

        Hitsit, jätkä on kirjoitellut itse semmoisia runoja, että tyttöjä heikottaa =)

        Olen kyllä lueskellut aina välillä, vaikka en itse olesaitille ehtinyt :O

        Kiitos ihanainen Tomppa!


    • risu

      tämmöttis, tommottis. Eihän tätä leveästi hymyilemättä voi lukea ::DDDD

      • Mysteriet

        Ihana kommentti - Kiitos Sinulle ;D


    • Hello Mystis!

      Salarakkaas lähetti terkkuja,
      käski sanoa, ettei
      se tykkää tämmösistä runoista,

      toisin kuin minä:DDD
      Olet sie ihme suhari! Olet!:)

      • Mysteriet

        Hittolainen ko on kiire - ei kerkee kissaaka sanoo ku pahaks petoelläimeks... = )

        San sil mun salarakkaal et sen takii hää onki vissii niin salas ko ei mun runoistaka tykkää!

        Hmpf!

        Siuta mie sensijjaa kiitän - nii että Kiitos!

        Jahalaankuhansaankiinni


    • Cornucopia

      mää kuitenkin alkaisin,
      "Minä saippuoin Sun selän,
      Sinä minun, minä elän"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe