kirje

peres

sinä iltana tuli tunturilta sumu
se tuli puroa pitkin alas
kuin hiipien

onneksi olin jo laavulla
jonka edessä räikähteli tuli
se kuivatti kosteuden kuumuudellaan

kaivoin rinkkani taskusta kirjoitus välineet
suljin silmäni hetkeksi

sieltä sinun kuvasi löytyi
kynä alkoi liikkua

syntyi tämä

rakkauskirje sinulle

kirje jonka äsken löysin
vanhan rinkkani taskusta

sanaakaan en muuttaisi tänään

postitanko sen

huomenna

14

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mysteriet

      Postita jo tänään!

      Mää en ala Sun kaa - onko pakko kirjoittaa noin ihania!!!

      • peres

        Älä sinä turhia höpötä
        Sanojen rinkasta näitä löytyy
        Kiitos ny kuitenki
        Kehumisesta se mieki tykkään


    • Muuan mies

      Muistan sen Juhannuksen ja
      sen kirjeesi.Nyt on hyvä
      muistaa.Se on kädessäni.

      Vuosikymmenet on sen
      kellastaneet.Avaamattoman
      kirjeesi minulle.

      Olit silloin jo mennyt.
      Jättänyt itsesi kokoisen
      aukon minuun.

      Hieno runo sinulta,kiitos vain.

      Itseltäni syntyi tällainen raapustus.
      Tämä kirje on tarina äitini saamasta
      kirjeestä,jota hän ei koskaan avannut.

      Päähän tulee potkuja,mutta tulihan
      kerrottua.Mukavaa päivää sinulle.

      Yhden ihmisen kokoisen
      reijän sieluuni.Sinun näköisen
      jäljen sydämeeni.

      Oli mennyt kaemmas kuin
      kuvittelin.Etäämmälle mihin
      rakkauteni usko ylsi.

      Toiseen maahan ja jonnekkin
      minun usko loppui ja toivo.Kaikki
      ihmisiä yhdistävät säikeet.

      Nyt avaan kirjeen ja siinä
      lukee:minä rakastan sinua,
      odotatko minua.

      Nyt ymmärrän,mitä rakkauteen
      luottaminen on.Mutta vuosia siihen
      tarvittiin ja kellastunut kirje.

      • peres

        Kiitos runoitasi
        Kiitos että lueskelit minuakin


    • Muuan mies

      Tuli tuo raapustukseni kahteen kertaan,mutta vika ei ollut minun vaan tekniikan jossain kohtaa.

      • peres

        Älä välitä
        Minä töpeksin töiksen tän vehkeen kanssa


      • Muuan mies
        peres kirjoitti:

        Älä välitä
        Minä töpeksin töiksen tän vehkeen kanssa

        Sama juttu.Ajattelin vain selvittää asian ettet loukkaannu,että huitaisemalla sinulle vastaan.

        Vakuutan että antaumuksella luen ja vastaan.
        Kone vaan joskus ilkeilee.


    • lindalinda1

      sanoa taas tämän runosi edessä Peres ?

      Ainakin sen, etten siitä muuttaisi sanaakaan.
      Siinä on vuoripurojen solina, Lapin lumo ja mie-
      hen sielun herkkiä hileitä - joista kiteytyi tä-
      mä kauneus.

      Postita se kuitenkin jo tänään !

      • peres

        Kiitos


    • *MURUKULTA*

      "kirje jonka äsken löysin
      vanhan rinkkani taskusta"

      Laita kirjekyyhkyn reppuun, kun olet vieläkin samaa mieltä ;)

      Anna palaa, peres, Muru sannoopi! :)

      • peres

        Kiitos
        Vielä jotakin hehkuu


    • laudi**

      Tunturista tulevat viestit kummasti lämmittävät..
      LAAVU JA RINKKA ...niin, kohta taas mennään..:))))))..
      Runosi tulevat elämänkokemuksesta, ja ovat hyviä!
      Kyllä minä olenkin aina ne lukenut :)

      *ihania ilmoja* ja turvallista huomista

      • peres

        Kiitos
        Pdä kynä mukana
        Ei kamera vieläkään kaikkea korvaa
        Siellä me tavataan
        Ainakin jälkinä toisten


    • Apua!
      Apua!


      En saa henkee, enkä kasaan mitään järkevää ajatustakaan!

      Pakko sanoa!

      Tästä ei runon tunnelma enää parane!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe