Minulle huudettiin

että--

olen rasisti täyttä kurkkua, koska sanoin, että Pasilassa on paljon maahanmuuttajia. Mutta en ole rasisti en pidä kahdesta ihmisryhmästä saatananpalvojista(kuten islamilaiset) ja rikollisista.Nykyään nämä rasismi intoilijat luulevat, että kaikki on rasismia.Pasila on muuttumassa islamilaiseksi valtioksi, ja tämä on tosi hälyyttävää. En uskalla kävellä siellä, koska olen aina kaikkien raiskausten uhri.

9

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täsmennä

"...olen aina kaikkien raiskausten uhri...",
      onko tuo epäonnistunut kielikuva, provokaatio vai mikä.

Mitä ihmettä tuo nyt oikein tarkoittaa, onko sinut joukkoraiskattu muslimien toimesta vai leikitkö vain marttyyriä oletuksellasi, että siellä kävellessäsi joutuisit olettamuksesi mukaan raiskatuksi? Aika lailla epämääräinen ilmaisu, joten täsmennä, mitä sinulla oli sanottavana muuta kuin että sinua yleisesti ottaen pidetään rasistina, mikä on muuten merkki siitä, että asenteita kannattaa tarkistaa.

• useiden

raiskausten uhriksi. Ruotsissa 16-vuotiaana minua piti seksiorjana vanha arabi äijä ja oli viemässä minut Marokkoon. Näytän hyvältä, joten raiskaukset kohdistuvat minuun. Jos, joku hullu sanoo minua rasistiksi, se ei tarkoita, että olen, ääliö.

• raiskataan

enkä ole rasisti ,jos aviomieheni idiootti veli näin huusi.

• Neuvo sinulle
        useiden kirjoitti:

raiskausten uhriksi. Ruotsissa 16-vuotiaana minua piti seksiorjana vanha arabi äijä ja oli viemässä minut Marokkoon. Näytän hyvältä, joten raiskaukset kohdistuvat minuun. Jos, joku hullu sanoo minua rasistiksi, se ei tarkoita, että olen, ääliö.

Mene tutkituttamaan pääsi, ehkä fantasiasi sotkeutuvat todellisuuden kanssa, halooooooooo
        Kukaan ei usko tarinaasi......sairasta.

• palaa takaisin
        Neuvo sinulle kirjoitti:

Mene tutkituttamaan pääsi, ehkä fantasiasi sotkeutuvat todellisuuden kanssa, halooooooooo
        Kukaan ei usko tarinaasi......sairasta.

sinne mistä tulitkin.

• useiden kirjoitti:

Jo sinua on kerta raiskattu useamman kerran, niin onko olisiko aihetta pohtia, missä on vika? Jos raiskaajat ovat olleet eri ihmisiä ja aina vaan sinua raiskanneet, niin onkohan vika kenties sinussa?

• höh tyhmä
        palaa takaisin kirjoitti:

sinne mistä tulitkin.

takaisin kun en muista mistä tulin.
        Fantasiajutut kuuluvat eri palstoille.
        Kukaan ei ole niin tyhmä, että jos kerran raiskataan, että aina uudelleen ja uudelleen on tilanteissa mukana.
        Eiköhän siinä tapauksessa jo halua pysyä kotona ja tuttujen ihmisten seurassa turvassa.
        Aloittaja kai vaan työntyy kaikkien "pervojen" joukkoon väkisin.......siitäkin huolimatta, en usko aloittajan kirjoituksen pitävän paikkaansa.

• Atte Ateisti

Jos sanoit että Pasilassa on paljon maahanmuuttajia, ei se ole rasismia. Tukholman Rinkebyssäkin on paljon maahanmuuttajia ja se on aika jännä monikulttuurinen alue.

Loppu tekstistäsi "Pasila on muuttumassa islamilaiseksi valtioksi", saa kyllä uskomaan sinun sanoneen jotain muutakin.

Itä-Pasilassa on yksi moskeija, joka vetää sinne satunnaisesti paljon muslimeja. Tämä ei tarkoita että he asuisivat siellä.

• antimuslimi

Ei moskeijoita Suomeen, kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      52
      3355
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2796
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2600
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2301
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2023
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      151
      1644
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1485
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1308
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1283
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1164
    Aihe