Minulle huudettiin

että--

olen rasisti täyttä kurkkua, koska sanoin, että Pasilassa on paljon maahanmuuttajia. Mutta en ole rasisti en pidä kahdesta ihmisryhmästä saatananpalvojista(kuten islamilaiset) ja rikollisista.Nykyään nämä rasismi intoilijat luulevat, että kaikki on rasismia.Pasila on muuttumassa islamilaiseksi valtioksi, ja tämä on tosi hälyyttävää. En uskalla kävellä siellä, koska olen aina kaikkien raiskausten uhri.

9

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täsmennä

"...olen aina kaikkien raiskausten uhri...",
      onko tuo epäonnistunut kielikuva, provokaatio vai mikä.

Mitä ihmettä tuo nyt oikein tarkoittaa, onko sinut joukkoraiskattu muslimien toimesta vai leikitkö vain marttyyriä oletuksellasi, että siellä kävellessäsi joutuisit olettamuksesi mukaan raiskatuksi? Aika lailla epämääräinen ilmaisu, joten täsmennä, mitä sinulla oli sanottavana muuta kuin että sinua yleisesti ottaen pidetään rasistina, mikä on muuten merkki siitä, että asenteita kannattaa tarkistaa.

• useiden

raiskausten uhriksi. Ruotsissa 16-vuotiaana minua piti seksiorjana vanha arabi äijä ja oli viemässä minut Marokkoon. Näytän hyvältä, joten raiskaukset kohdistuvat minuun. Jos, joku hullu sanoo minua rasistiksi, se ei tarkoita, että olen, ääliö.

• raiskataan

enkä ole rasisti ,jos aviomieheni idiootti veli näin huusi.

• Neuvo sinulle
        useiden kirjoitti:

raiskausten uhriksi. Ruotsissa 16-vuotiaana minua piti seksiorjana vanha arabi äijä ja oli viemässä minut Marokkoon. Näytän hyvältä, joten raiskaukset kohdistuvat minuun. Jos, joku hullu sanoo minua rasistiksi, se ei tarkoita, että olen, ääliö.

Mene tutkituttamaan pääsi, ehkä fantasiasi sotkeutuvat todellisuuden kanssa, halooooooooo
        Kukaan ei usko tarinaasi......sairasta.

• palaa takaisin
        Neuvo sinulle kirjoitti:

Mene tutkituttamaan pääsi, ehkä fantasiasi sotkeutuvat todellisuuden kanssa, halooooooooo
        Kukaan ei usko tarinaasi......sairasta.

sinne mistä tulitkin.

• useiden kirjoitti:

Jo sinua on kerta raiskattu useamman kerran, niin onko olisiko aihetta pohtia, missä on vika? Jos raiskaajat ovat olleet eri ihmisiä ja aina vaan sinua raiskanneet, niin onkohan vika kenties sinussa?

• höh tyhmä
        palaa takaisin kirjoitti:

sinne mistä tulitkin.

takaisin kun en muista mistä tulin.
        Fantasiajutut kuuluvat eri palstoille.
        Kukaan ei ole niin tyhmä, että jos kerran raiskataan, että aina uudelleen ja uudelleen on tilanteissa mukana.
        Eiköhän siinä tapauksessa jo halua pysyä kotona ja tuttujen ihmisten seurassa turvassa.
        Aloittaja kai vaan työntyy kaikkien "pervojen" joukkoon väkisin.......siitäkin huolimatta, en usko aloittajan kirjoituksen pitävän paikkaansa.

• Atte Ateisti

Jos sanoit että Pasilassa on paljon maahanmuuttajia, ei se ole rasismia. Tukholman Rinkebyssäkin on paljon maahanmuuttajia ja se on aika jännä monikulttuurinen alue.

Loppu tekstistäsi "Pasila on muuttumassa islamilaiseksi valtioksi", saa kyllä uskomaan sinun sanoneen jotain muutakin.

Itä-Pasilassa on yksi moskeija, joka vetää sinne satunnaisesti paljon muslimeja. Tämä ei tarkoita että he asuisivat siellä.

• antimuslimi

Ei moskeijoita Suomeen, kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4141
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      139
      1828
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1184
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      102
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe