Bensan kulutus?

GSX-F 750 -98

Millaisiin lukemiin olette päässyt kyseisellä pyörällä. Minulla ajossa kuin ajossa pyörä tuntuu vievän tuon 7l/100km.

11

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiman

      Pyöräsi käy luultavasti rikkaalla --- ehkäpä suuttimet ovat jo kuluneet alkuperäistä suuremmiksi tai joku on tehnyt ns. " viritystoimenpiteitä".

      Minulla oli aikoinaan juuri samanlainen GSXF 750 vm.98. Se vei normaaliajossa melko tarkasti 5,5 l satasella silloin uutena.

    • gjköldfölg

      GSX-F 750 vuosimallia -05 kulutus n. 5 litraa matka-ajossa.

      • GSX-F 750 -98

        vie 6,5l/100km. Nopeus vaihtelee siinä 120km/h ja 150km/h välillä. Minkälaisia nopeuksia ajelet yleensä matka-ajossa? Olisi kiva tietää onko pyörässä joku vituillaan vai onko ajotyylini todella niin kuluttava.


      • nainen 
        GSX-F 750 -98 kirjoitti:

        vie 6,5l/100km. Nopeus vaihtelee siinä 120km/h ja 150km/h välillä. Minkälaisia nopeuksia ajelet yleensä matka-ajossa? Olisi kiva tietää onko pyörässä joku vituillaan vai onko ajotyylini todella niin kuluttava.

        niin satula on vituillaan.


      • GSX-F 750 -98
        nainen  kirjoitti:

        niin satula on vituillaan.

        Päin persettä?


    • asdgdsfgsr

      GSX-F 750 vuosimallia -05 kulutus n. 5 litraa matka-ajossa.

      Ajelen aika rauhallisesti 100-120 km/h. Kulutus luonnollisesti kasvaa, kun nostaa nopeutta... :)

    • kasvaa

      Kulutus kasvaa tossa 90-100km/h jälkeen vahdin lisääntyessä,kyllä normi kulutus on jossain 5,5 litran paikkeilla rauhallisessa ajossa.

    • C:D

      Moro!
      Mulla meni 750 GSX-R vm 97 n.350km ennenkuin alkaa bensavalo vilkkuun...Ja nyt kun menin nostamaan nykimisen takia bensan pintaa ylöspäin niin enään 240km ja taas valo palaa!Pyörässä on suutinsarja ja muuta sälää,ne ei ole vaikuttanut ainakaan pahemmin kulutukseen!joten lasken bensanpitaa alemmas takaisin,kun nykimisen syykin löytyi muualta ;) Pystyt bensanpinnan tarkistamaan itsekkin,mulla on hyvä kun sokka on toiseksi ylimmällä uralla!-Mikko

      • niinpä niin

        Täytyykö sitä bensaakin säästellä kun ajetaan.
        Mun mielestä ihan yks v..un maku viekö se 5.678 vai 7.098 litraa satkulle.
        Pääasia, että on kiva ajaa, ei siinä kesän mittaan ihmeitä säästä meni mitä vaan.
        Ja sekin kun on aika tärkeetä, että pyörä toimii, kaikki pyörät on yksilöitä, ei ne ole 100% klooneja toisistaan, toisen säädöt ei toimi toisessa se on kokeiltu 15 vuoden aikana useaan kertaan.

        Toisen saat toimimaan tietyillä säädöillä ja kulutus voi olla sen 5 litraa sadalle.
        Mutta kun laitat samat säädöt toiseen pyörään, voi olla ettei se toimi lainkaan.

        Itselläni 1200 hieman viritetty Bandiitti -98, ja se kuluttaa nätillä ajolla sen 6 litraa ja kun antaa happee niin menee 9 litraa.
        Mutta pyörä toimii kuten pitää, ja rikas seos on aika paljon parempi kuin laiha säästö seos.


      • ruiskupelit
        niinpä niin kirjoitti:

        Täytyykö sitä bensaakin säästellä kun ajetaan.
        Mun mielestä ihan yks v..un maku viekö se 5.678 vai 7.098 litraa satkulle.
        Pääasia, että on kiva ajaa, ei siinä kesän mittaan ihmeitä säästä meni mitä vaan.
        Ja sekin kun on aika tärkeetä, että pyörä toimii, kaikki pyörät on yksilöitä, ei ne ole 100% klooneja toisistaan, toisen säädöt ei toimi toisessa se on kokeiltu 15 vuoden aikana useaan kertaan.

        Toisen saat toimimaan tietyillä säädöillä ja kulutus voi olla sen 5 litraa sadalle.
        Mutta kun laitat samat säädöt toiseen pyörään, voi olla ettei se toimi lainkaan.

        Itselläni 1200 hieman viritetty Bandiitti -98, ja se kuluttaa nätillä ajolla sen 6 litraa ja kun antaa happee niin menee 9 litraa.
        Mutta pyörä toimii kuten pitää, ja rikas seos on aika paljon parempi kuin laiha säästö seos.

        Optimaalinen seos olisi tietysti paras, sellainen mihin ruiskut yleensä pyrkii isommilla vaihteilla.
        Rikas seos nokeaa tulpat, männät ja venttiilit, pakoputket ym. ja lyhentää öljyjen ikää. Voipi tulla moottoriremontti eteen ennen aikojaan. Niinkuin laihallakin seoksella.


    • Anonyymi00011

      Platina vai iridium tulpat Gsx fään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe