Harry Potter ja puoliverinen prinssi -elokuvan teaser traileri on julkaistu ja sen voi katsoa osoitteesta: http://www.youtube.com/watch?v=n-NuDq6KSm8
Puoliverinen prinssi saa ensi-iltansa 21.11.2008.
PP:n teaser on julkaistu
4
632
Vastaukset
jälleen kerran ensimmäisenä linkitit teaserin tänne
- suhvi23
Vaikuttaa todella lupaavalta! Odotan kovasti elokuvaa, koska kirjana se on varmaankin suosikkini.
- asdsadads
Koska nimi Puoliverinen prinssihän viittaa aivan eri henkilöön kuin Voldemort, silti tämä traileri on kyseistä pahan velhon nuorta versiota täynnä.
Toivottavasti itse puoliveristä prinssiä näkee tässä leffassa vähän enemmän kuin aiemmissa.- tsiuhhh
Koska nimi Puoliverinen prinssihän viittaa aivan eri henkilöön kuin Voldemort, silti tämä traileri on kyseistä pahan velhon nuorta versiota täynnä.
Toivottavasti itse puoliveristä prinssiä näkee tässä leffassa vähän enemmän kuin aiemmissa.
^ASIAA. Minäkin odotan että puoliveristä prinssiä näytetään elokuvassa enemmän. Ja hyvin paljolti odotan myös, että DVD:n mukana tulisi haastattelu Alan Ricmanilta. Jokaisen DVD:n mukana tulee 2. CD, jossa on ollu aika kattavasti mukana haastatteluita, muttei ensimmäistälään Alanilta!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014