Selvisihän se nykimisvika: puolat on oikosulussa, mittari näyttää nollaa ohmia.
VN15 nykii
3
637
Vastaukset
- Lexa
Tokko se edes käy jos puolat on oikosulussa.
Missä kunnossa sulla on tulpat?
Vaikka siinä on tulppia kaksi per sylinteri,
niin ei tarvitse olla kuin yksi huono tulppa,
ei se käy kunnolla.
Tarkista samalla ettei ole hapettumaa tulpanjohtojen
liitosissa,Väinö on niistäkin aika tarkka.- dainese
tulpat on uudet. eikös se kuitenkin puolan resistanssi mitata niiden lattaliittimien välistä puolassa. voihan mittarissa olla vähän heittoa, mutta kyllä se nollaa ohmia näyttää, kun puolat on irti. kiitos vinkistä, hapettumia ei ole tullut tarkastettua. on vaan melko kalliit nuo puolat: a 140 euroa.
- Lexa
dainese kirjoitti:
tulpat on uudet. eikös se kuitenkin puolan resistanssi mitata niiden lattaliittimien välistä puolassa. voihan mittarissa olla vähän heittoa, mutta kyllä se nollaa ohmia näyttää, kun puolat on irti. kiitos vinkistä, hapettumia ei ole tullut tarkastettua. on vaan melko kalliit nuo puolat: a 140 euroa.
Primäärivastus eli terminaalien ( ) ja (-) välinen vastus
= 0.50 ohmia
Sekundäärivastus eli terminaalin ( ) ja keskitornin välinen vastus
= 5000 - 6000 ohmia
Pätkikö se ennen tulppien vaihtoa?
Jos ei kokeile vanhoilla tulpilla.
Tulppa voi olla uutenaki sökö (omakohtainen kokemus)
Lexa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311