Hei! Onko kukaan muuttamassa syksyllä Tukholmaan?
Olen itse lähdössä elokuun lopulla aupairiksi Tukholmaan ja haluaisin tutustua ihmisiin joilla on samat suunnitelmat tai aikovat muuten vain muuttaa kyseiseen kaupunkiin.
Aupairiksi Tukholmaan 2008-2009
2
652
Vastaukset
- pikku vinkkejä
Hei, asun Tukhomassa, ja meillä oi kerran suomalainen tyttö reilut puoli vuotta ja tosi hyvin meni kaikin puolin. Hän löysi paikalta paljon kavereita, meni esim. suomalaisen kirkon järjestämiin tilaisuuksiin sekä treenaamaan ja kielikurssille ja nappasi sieltä samanhenkistä seuraa.Lisäksi perheellä voi olla tuttavaperheissä samanikäisiä nuoria, jotka ottavat mukaan. Kyllä se hyvin sujuu, vaikkei kaveria kotoa lähtiessä vielä olisikaan löytynyt!
- lob
hei, olen lähdössä tammikuussa sinne tukholman alueelle auppariksi . Olisikin kiva kuulla miten sulla lähtenyt sujumaan? ootko tavannu muita aupaireja siellä?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111426- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565904Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644840- 164687
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844213- 843497
- 803260
- 481751