Hei!
En tiedä onko keskustelua tästä aiheesta jo olemassa, en ainakaan löytänyt.
Onko kellään tietoa espanjan kielen sanajärjestyksestä lauseita kirjoittaessa? En mistään löydä tietoa ja tuntuu hölmöltä yrittää tehdä itse-opiskelun ohessa tehtäviä kun ei ole hajuakaan miten sanat kuuluisi lauseessa järjestää.
Tietääkö kukaan mistä saisin tietoa aiheesta?
Kiitos
ESPANJAN KIELI
3
662
Vastaukset
- mairee
sama ongelma, haluaisin tietää missä netissä tai kirjoissa on opetus kääntämiseen kun olen alkanu kääntämään espanjan kieltä ja se on vaikeaa kun kaikkiin sanoihin ei ole selitysta tai se on jonku sanan joku muoto.
tarvitsisin tosi paljon apua,kiitos ! - mairee
sama ongelma täällä.
tarvitsisin neuvoa mistä löytyy apua kääännös ongelmiin, kun en osaa kääntää ku kaikille sanoille ei ole selitystä tai ne on jonku sanan
muoto.
onko kirjaa netissä tai kaupassa jossa on opetusta ja hyviä sanoja :D
kiitos- Miux
Tuolta ainakin tuntuu saavan jonkinlaisia neuvoja, mutta tuskin mitään kurssitusta jaksaa kukaan antaa... kurkatkaa
http://espanja.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235548Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891918Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60825- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714