Ollaan kaverin kanssa menossa kesällä 2009 kielimatkalle Bournemouthiin. Kumpi olisi parempi vaihtoehto classic vai international? ja jos on jotain kokemuksia nii kertokaa :D
Vastaukset 6
- kesä09
Oon itekki aatellu mennä kaverin kanssa sinne ens kesänä. mut ei olla viel päätetty Bournemouthin ja Torquayn välilt. Ootko menossa 2vk?
Ootko EF:n kautta? :) - lll
en tiiä kumpi on parempi mutta ite aattelin intteriä :)
- kesä09
jos tulisit classic kurssille torquay, lähtö 28.7.09. :D ite oon aatellu tuota. mihin tulokseen päädyit? ;);)
- ...
kesä09 kirjoitti:
jos tulisit classic kurssille torquay, lähtö 28.7.09. :D ite oon aatellu tuota. mihin tulokseen päädyit? ;);)
varasin brightoniin : )
- kesä09
... kirjoitti:
varasin brightoniin : )
me varattiin jus torquayyn ;p ootko lähös kolmeks vai kaheks viikkoo, mä 3 : )
- emputus
International uskoisin:) Siellä on muitakin kuin suomalaisia ja pääsee puhumaan ja kommunikoimaan englannilla enemmän:)! Hyvää matkaa:)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45677
- 20629
- 50578
- 46569
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38549- 70541
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176478