Mitäs mieltä olette nimestä Mauno?
Mauno
10
1528
Vastaukset
- Minä vain :)
Olisi todella hyvä nimi!
- Koivistoa muistuttaa liikaa
Muistuttaa liikaa lamakkeisari Mauno Koiviston (sd) nimeä.Hän on saanut monen suomalaisen tuhon partaaalle Koiviston KOnklaavin määräyksillä (lue lamavuosien velkaaiset ihmiset ahdistettiin oikeudenistunnoissa pankin kanssa aina häviämään!!!Papereita ja asiakirjoja vääristeltiin sammoin on hävitetty.
Koskaan, en missään tilanteessa, laittaisi moisen äijän nimeä lapselleni.Meiltäkin meni suurelta lapsiperheeltä koti alta.14500 ihmistä on tehnyt itsemurhan lamavuosien seurauksena ja edelleen kymmenet tuhannet suomlaiset kärsivät -myös lapsiperheet. - Mariamelia
Kurjaa jos joidenkin mielessä nimi henkilöityy yhteen ainoaan ihmiseen, onhan niitä Maunoja nyt toki ollut muitakin! Hieno nimi, tosi suloinen pienelle pojalle!
- ap.
Itse tykkään Maunosta, mutta tässä kolme suosikkia myös toisen nimen kera, mikä näistä paras?
Mauno Herman
Konsta Olavi
Paavo Topias
Tuleeko Maunosta liikaa mieleen Kummelin Mauno Ahonen, presidentti Mauno Koivisto tai Röllin Mauno Mato :) Ja eikös Hunkseissakin ole joku "Mauno"? - ......
Tulee mieleen Kummelin Mauno Ahonen, jolle ei voi olla nauramatta.
- löytyy kalenteristakin
Mauno ja Tauno ovat hyviä pojannimiä, jopa Raunokin.
- vallan mainiosti
jos sukunimi on Kuusisto tai Koivisto
- kaikki kivoja
"Mauno Herman
Konsta Olavi
Paavo Topias"
Kaikki tosi kivoja yhdistelmiä! Mauno on näistä persoonallisin ja harvinaisin nykylapsilla. Konsta ja Paavo ovat suhteellisen yleisiä, mutta ei nyt mitään top 10 nimiä myöskään. Nämä ovat niin kivoja kaikki että vaikea on valita suosikkia. Varmaan miettisin, minkä nimen näköinen poika on ja päättäisin sen mukaan... - Koivistollekin
Ihan hyvä, vähän käytetty nimi.
- Iines Siivi
Edesmenneen appiukkoni nimi. Tulee latinan sanasta magnus, suuri. Jos meille tulee joskus poika, haluaisin laittaa tämän toiseksi nimeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275