ja reissuun pitäis lähteä 3 viikon kuluttua. Lapsi muutti koodin ja löi laukun kiinni. Myyjät veloittaa hommasta £$€
samsonite jumissa
8
16286
Vastaukset
- soitin Stokkalle...
...ne kerto et maksaa kympin jos vie sen samsonite-liikkeeseen (töölö) ja ne avaa lukon, tai muutamas tunnis pystyy ite käymään kaik numerot läpi???
Ongelma ratkes nopeemmin kun broidi otti ruuvimneisselin ja avas laukun väkisin. Koodi uusiks ja lukko pelittää taas. :) - matkalaukku jumissa
Oli joskus lainassa kaverilla, ja aloin pakkaamaan reissuun edellisenä iltana.
Telkkarin ääressä istuin ja aloitin 000sta numero kerrallaan jossain päälle 700 tärppäsi, eikä siinä loppujen llopuksi kovinkaan kauan mennyt. Mitä nyt sormenpäät hieman hellänä, kun joka numeron kohdalla kokeilin joko lukko aukeaa.
Eikun järjestelmällisesti kokeilemaan, se on noin 1 sek./numero. eli 600 numeroa n 10 min.- en ymmärrä
vaihtaa koodin? Siis painaa pientä vipua ja sitten valita uusi koodi ja painaa taas vipua? Koodin saa selville muutamaan minuuttiin ja sen jopa tuntee kun vähän laittaa lukkoon painetta niin tuntee milloin numero on kohdallaan. Ja kuka estää viemästä lähimpään laukkuliikkeeseen ja 10 eurolla homma selvä.
- yhtä näppäriä kun..
en ymmärrä kirjoitti:
vaihtaa koodin? Siis painaa pientä vipua ja sitten valita uusi koodi ja painaa taas vipua? Koodin saa selville muutamaan minuuttiin ja sen jopa tuntee kun vähän laittaa lukkoon painetta niin tuntee milloin numero on kohdallaan. Ja kuka estää viemästä lähimpään laukkuliikkeeseen ja 10 eurolla homma selvä.
...mun aikuinen broidi joka vaan tyhmänä räpelsi sitä laukun lukkoa...ajattelematta sen tarkemmin. Onneks oli kamat jo sisällä ja paluumatka edessä. Sillä ruuvarilla se sitte aukes kotomaassa. :)
- laukkukorjaamo on
yhtä näppäriä kun.. kirjoitti:
...mun aikuinen broidi joka vaan tyhmänä räpelsi sitä laukun lukkoa...ajattelematta sen tarkemmin. Onneks oli kamat jo sisällä ja paluumatka edessä. Sillä ruuvarilla se sitte aukes kotomaassa. :)
- Anonyymi
Niitä vaihtoehtoja on todellisuudessan.10000, jos kolmenumeroinen lukko😀
- Rouva M*
juu,
On senverran kovaa käsittelyä laukuilla että helposti aukeaa samsonitet ym.
omasta laukustani tosin meni vaan rengas sisään pohjasta mutta mielellään finnair korvasi uuden laukun,joskin aikaa meni 2kk. - matkaanko
Lukosta numerokoodi unohtunut. Ei mennyt kauaa kun pyörittelin kaikki numerot läpi. Tärppäs jo ennen 300..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627