samsonite jumissa

Nimetön

ja reissuun pitäis lähteä 3 viikon kuluttua. Lapsi muutti koodin ja löi laukun kiinni. Myyjät veloittaa hommasta £$€

8

16286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitin Stokkalle...

...ne kerto et maksaa kympin jos vie sen samsonite-liikkeeseen (töölö) ja ne avaa lukon, tai muutamas tunnis pystyy ite käymään kaik numerot läpi???
      Ongelma ratkes nopeemmin kun broidi otti ruuvimneisselin ja avas laukun väkisin. Koodi uusiks ja lukko pelittää taas. :)

• matkalaukku jumissa

Oli joskus lainassa kaverilla, ja aloin pakkaamaan reissuun edellisenä iltana.
      Telkkarin ääressä istuin ja aloitin 000sta numero kerrallaan jossain päälle 700 tärppäsi, eikä siinä loppujen llopuksi kovinkaan kauan mennyt. Mitä nyt sormenpäät hieman hellänä, kun joka numeron kohdalla kokeilin joko lukko aukeaa.
      Eikun järjestelmällisesti kokeilemaan, se on noin 1 sek./numero. eli 600 numeroa n 10 min.

• en ymmärrä

vaihtaa koodin? Siis painaa pientä vipua ja sitten valita uusi koodi ja painaa taas vipua? Koodin saa selville muutamaan minuuttiin ja sen jopa tuntee kun vähän laittaa lukkoon painetta niin tuntee milloin numero on kohdallaan. Ja kuka estää viemästä lähimpään laukkuliikkeeseen ja 10 eurolla homma selvä.

• yhtä näppäriä kun..
        en ymmärrä kirjoitti:

vaihtaa koodin? Siis painaa pientä vipua ja sitten valita uusi koodi ja painaa taas vipua? Koodin saa selville muutamaan minuuttiin ja sen jopa tuntee kun vähän laittaa lukkoon painetta niin tuntee milloin numero on kohdallaan. Ja kuka estää viemästä lähimpään laukkuliikkeeseen ja 10 eurolla homma selvä.

...mun aikuinen broidi joka vaan tyhmänä räpelsi sitä laukun lukkoa...ajattelematta sen tarkemmin. Onneks oli kamat jo sisällä ja paluumatka edessä. Sillä ruuvarilla se sitte aukes kotomaassa. :)

• laukkukorjaamo on
        yhtä näppäriä kun.. kirjoitti:

...mun aikuinen broidi joka vaan tyhmänä räpelsi sitä laukun lukkoa...ajattelematta sen tarkemmin. Onneks oli kamat jo sisällä ja paluumatka edessä. Sillä ruuvarilla se sitte aukes kotomaassa. :)

http://www.laukkukorjaamo.com/

• Anonyymi

Niitä vaihtoehtoja on todellisuudessan.10000, jos kolmenumeroinen lukko😀

• Rouva M*

juu,
      On senverran kovaa käsittelyä laukuilla että helposti aukeaa samsonitet ym.
      omasta laukustani tosin meni vaan rengas sisään pohjasta mutta mielellään finnair korvasi uuden laukun,joskin aikaa meni 2kk.

• matkaanko

Lukosta numerokoodi unohtunut. Ei mennyt kauaa kun pyörittelin kaikki numerot läpi. Tärppäs jo ennen 300..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8497
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3652
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2083
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      722
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      696
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      32
      693
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      42
      661
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe