minä viikon päivänä ne ovat ja kannattaako mennä ja millä sinne kannattaa mennä???kiitän etukäteen asiallisista vastauksista!syyskuussa matkaava
varnassa
5
864
Vastaukset
- aalleee
niin mitkä ihmeen markkinat ?????? en ole moisia nähnyt vaikka olen neljä kertaa varnassa käynyt ...
- vain toreja
ne ovat auki joka päivä.
- ..........
Kannattaa mennä ja kävellen. Jäätte katedraalin kohdalla pois ja kävelette eteenpäin tovin. Oikealla heti pieni kojualue. Kävelette sen läpi kohti Dr.Piskyulievin katua 1km. vasemmalla valtaisa markkina-alue, jota ei voi olla näkemättä.
- djmartta
Minkä verran Kultahietikolta on matkaa Varnan kaupunkiin? Onko liikkuminen sinne helppoa? Muistaako joku bussimatkan hintaa?
- Varnaan
on alle 20 km. Bussi maksaa 3 levaa/suunta. Matkatoimistot kertoo taksin maksavan n 25 levaa, itse mentiin kolmen hengen porukalla taksilla, hinta oli sovittu etukäteen 15 levaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542428
- 622322
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p151810- 621622
- 521582
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41915Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111837Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118787Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33758- 40713