Velipoika menee naimisiin parin viikon päästä...
Lahjalista tuli kutsun liitteenä, mutta minkä arvoinen lahja sopii viedä veljelle & morsiammelle?
Meiltä menossa juhliin neljä henkeä.
Häälahjan arvo veljelle...
5
1335
Vastaukset
- näin että
Veljelleni annan hieman arvokkaamman lahjan kuin mitä olemme vieneet serkulle ja ystäville. Mutta se, että paljonko niin siihen ei voi vastata, sillä minä en tiedä teidän varallisuutta ja lahjan antamistapoja. Mutta neuvon siis että pistä pikkaisen enemmän tähän kuin yleensä, siis olettaen, että veljesi on sinulle myös hieman tärkeämpi kuin muut hääparit joita olette muistaneet.
- lahja o
Minusta tuntuu karulta, jos oma velikin on lahjalistan orja:o Olisi hienoa jos kaikista läheisimpien ihmisten lahja olisi persoonallinen, unohtumaton ja erityisen huolella saajilleen valittu, eikä yksi xxx-astiasarjan setti muiden joukossa, mutta minkäs siinä teet, jos ollaan listan kuristuksissa... Lähiperhe voisi laittaa myös kimppalahjan, jos heitä on enemmän ja silloin voisi ostaa jotain isompaa.
Vaikka meillä ei ollut virallista lahjalistaa, siskoni oli ostanut meille astiasarjaa, jota tiesi meidän keräävään. Hän oli pinonnut kulhot ja pannut jokaisen kulhon pohjalle paperille kirjoitetun ruokaan liittyvän sanonnan tai ajatuksen, joita meidän lapsuudenperheessämme oli liikkunut. Se personoi hienosti tuon lahjan ja teki siitä hauskan ja ikimuistettavan:) - mieltä!
lahja o kirjoitti:
Minusta tuntuu karulta, jos oma velikin on lahjalistan orja:o Olisi hienoa jos kaikista läheisimpien ihmisten lahja olisi persoonallinen, unohtumaton ja erityisen huolella saajilleen valittu, eikä yksi xxx-astiasarjan setti muiden joukossa, mutta minkäs siinä teet, jos ollaan listan kuristuksissa... Lähiperhe voisi laittaa myös kimppalahjan, jos heitä on enemmän ja silloin voisi ostaa jotain isompaa.
Vaikka meillä ei ollut virallista lahjalistaa, siskoni oli ostanut meille astiasarjaa, jota tiesi meidän keräävään. Hän oli pinonnut kulhot ja pannut jokaisen kulhon pohjalle paperille kirjoitetun ruokaan liittyvän sanonnan tai ajatuksen, joita meidän lapsuudenperheessämme oli liikkunut. Se personoi hienosti tuon lahjan ja teki siitä hauskan ja ikimuistettavan:)Ei sisarusten häälahjan täydy olla lahjalistalta tai jonkun tietyn summan arvoinen. Paljon enemmän merkitsee se, että lahjaan on laitettu tunnetta mukaan. Se on paljon arvokkaampaa kuin mikään summa tai esine.
En voinut kuvitellakaan antavani veljelleni jotain lahjalistan kapistusta tai tilisiirtoa lahjaksi! Käsityöläisenä tein lahjan itse ja se olikin ollut mieluinen. - vaikee sanoo
mieltä! kirjoitti:
Ei sisarusten häälahjan täydy olla lahjalistalta tai jonkun tietyn summan arvoinen. Paljon enemmän merkitsee se, että lahjaan on laitettu tunnetta mukaan. Se on paljon arvokkaampaa kuin mikään summa tai esine.
En voinut kuvitellakaan antavani veljelleni jotain lahjalistan kapistusta tai tilisiirtoa lahjaksi! Käsityöläisenä tein lahjan itse ja se olikin ollut mieluinen.kun omissa häissäni tulee olemaan vain kaikken läheisimmät ja lahjalistaakaan tuskin on.. mutta jos lahja listan laittaisin niin varmaan toivoisin kans saavani niistä jotain. persoonallisuuttahan voi sitten mielikuvituksen kans lisätä.... mutta mitään turhaan en haluaisi.
- veisin..
veljelle ainakin parinsadan arvoisen lahjan, etenkin, jos meitä vieraita menisi 4. Varmaan veisin kalliimmankin, mutta tuo olisi minimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605944- 1003091
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242366- 212028
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451731Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911727Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791646- 261562
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691491Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374