Hakija?

Paljonkohan pitäisi maksaa hakijalle esim,joku ventovieras joka on alkon edessä?
jos pyytäisi hakemaan viinaa?
Pitäsikö maksaa vasta kun tulee takaisin vai..?
Ilmoita

kiitos.
Ilmoita
Kysyt eka et ottaaks hakusia ollekaa, jos ottaa ni ehotat paria euroa. Jos ei riitä ni vitosen enintää :D enempää ei kannata alkaa makselee.
Ilmoita
ensinnäkin ei kannattais olla siinä alkon edessä koska ne myyjät huomaa sen nopeasti. Varmaan joku 5e, mut 10e niin olisin ainakin tyytyväinen ja varmasti hakisin
Ilmoita
voisko joku kertoo et mikä on se rangaistus sille hakijalle jos jää kiinni tälläsestä?
2 VASTAUSTA:
päiväsakkoja jonkun verran, riippuen kuinka törkeä tapaus on..
adsfsadf kirjoitti:
päiväsakkoja jonkun verran, riippuen kuinka törkeä tapaus on..
Palkkio riippuu aivan siitä keltä kysyy, mutta tuskin yli viittä euroa kannattaa maksaa jos tarvitsee vain 8 euron sixpäkin lonkeroa.
Vinkki: mene lähi sivalle ja kysy hintelää humppua hakemaan juomaa, sillä jumbossa tai mannissa kyseinen jouppo pääsee pakoon, ja jos hakija on vahva hän vetäisee sinua turpiin ja kiittää ilmaisesta juomasta.
Pazi P. 17 v
+Lisää kommentti
yritettiin kavereiden kaa kerran sittarin pihassa yhdeltä nuorelta "herralta", joka sitten suostui, no paikalle pörräsi vartin päästä moottoripyöräpoliisi!! ja arvatkaa miten kävi
3 VASTAUSTA:
no miten kävi
miten kävi
No kerroppas
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Kyllähän noita netistä löytyy pilvin pimein varsinkin jos pääset julkisella esim lähemmäs ja on vapaata aikaa ettei se häiritse hakijaa
Ilmoita
Pyydä Pulia hoisimaan homma! https://youtu.be/l_xbE0thwcA?t=1
Ilmoita
Hei! Miten vois saada alkoholia mut oon 13v ja menee mont vuot! En viiittis kysyy ventovieraalta! Ja ketään mun läheisistä, ja mulla ei oo oikeesti siis yhtää kaverii jolt kysyy! Apua! Haluaisin vaan saada!
6 VASTAUSTA:
Mihin tarvisit viinaa?
No siis ihan yhdel tyypil lahjaks, nimittäin isoäiti on vanha ja isoäitil ei oo ketää ketä olis käyny tai laittanu sil mitää postii. Nii vois viedä lahjaks ku ens viikoloppun sil on syntymäpäivä.
Että niinkuin punahilkka, veisit sille ravinteita? Eiköhän se ilahju enemmän sun seurasta kuin putellista. Minä itse viinasten sijaan kärräisin omille isoäideilleni , mikäli eläisivät het, jotain huisimpaa, kuten piimää, rieskaa ja tiikerikaakkua
En ole, mee muual vittuilee.
MÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:
En ole, mee muual vittuilee.
aasia kunnossa
MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:
No siis ihan yhdel tyypil lahjaks, nimittäin isoäiti on vanha ja isoäitil ei oo ketää ketä olis käyny tai laittanu sil mitää postii. Nii vois viedä lahjaks ku ens viikoloppun sil on syntymäpäivä.
Mutta kai sillä on itsellään sentään ikää ostaa viinaksia jos tahtoo. Jos veisit sille pullon niin se ei varmaan yhtään ihmettelis kuka on pullon sulle antanut, kertoisko ees vanhemmillesi?
+Lisää kommentti
Kuinka amatöörejä osa nuorista oikeen on. Minä 16v olen aina 13vuotiaasta asti saanut jostain hommattua hakijan, eikä ole paljoo hakuja koskaan tarvinnu maksaa. Ja 14vuotiaana ostin jo itse kioskilta röökiä henkkareilla.
1 VASTAUS:
oon 13 mist sais vapen
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hakija?

Paljonkohan pitäisi maksaa hakijalle esim,joku ventovieras joka on alkon edessä?
jos pyytäisi hakemaan viinaa?
Pitäsikö maksaa vasta kun tulee takaisin vai..?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta