Hakija?

teinii

Paljonkohan pitäisi maksaa hakijalle esim,joku ventovieras joka on alkon edessä?
jos pyytäisi hakemaan viinaa?
Pitäsikö maksaa vasta kun tulee takaisin vai..?

50

15044

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puli 44

      kiitos.

    • grrrr

      Kysyt eka et ottaaks hakusia ollekaa, jos ottaa ni ehotat paria euroa. Jos ei riitä ni vitosen enintää :D enempää ei kannata alkaa makselee.

    • 212414

      ensinnäkin ei kannattais olla siinä alkon edessä koska ne myyjät huomaa sen nopeasti. Varmaan joku 5e, mut 10e niin olisin ainakin tyytyväinen ja varmasti hakisin

      • Anonyymi

        Mistä päi


    • tero111

      voisko joku kertoo et mikä on se rangaistus sille hakijalle jos jää kiinni tälläsestä?

      • adsfsadf

        päiväsakkoja jonkun verran, riippuen kuinka törkeä tapaus on..


      • -kokemus
        adsfsadf kirjoitti:

        päiväsakkoja jonkun verran, riippuen kuinka törkeä tapaus on..

        Palkkio riippuu aivan siitä keltä kysyy, mutta tuskin yli viittä euroa kannattaa maksaa jos tarvitsee vain 8 euron sixpäkin lonkeroa.
        Vinkki: mene lähi sivalle ja kysy hintelää humppua hakemaan juomaa, sillä jumbossa tai mannissa kyseinen jouppo pääsee pakoon, ja jos hakija on vahva hän vetäisee sinua turpiin ja kiittää ilmaisesta juomasta.
        Pazi P. 17 v


      • Anonyymi

        Kuka haluaa toisen ihmisen laittaa siihen tilanteeseen että jäämkiinni kun hakee jollekin alaikäiselle viinaa, ensinnäkin rangaistus että hakee ja sitten että pyytäjä on alaikäinen .kukin ostakoon viinansa itse, eikä rupea miksikään ” hakijaksi” toisille


    • riskialtista on

      yritettiin kavereiden kaa kerran sittarin pihassa yhdeltä nuorelta "herralta", joka sitten suostui, no paikalle pörräsi vartin päästä moottoripyöräpoliisi!! ja arvatkaa miten kävi

      • 9vuottamyöhässä

        no miten kävi


      • ajois

        miten kävi


      • 11vuottamyöhös

        No kerroppas


      • Anonyymi

        no mites kävi


    • Kikisonallekarhu

      Kyllähän noita netistä löytyy pilvin pimein varsinkin jos pääset julkisella esim lähemmäs ja on vapaata aikaa ettei se häiritse hakijaa

      • Anonyymi

        Miltä sivulta :D


    • dfghdfhgdfhrt
    • MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

      Hei! Miten vois saada alkoholia mut oon 13v ja menee mont vuot! En viiittis kysyy ventovieraalta! Ja ketään mun läheisistä, ja mulla ei oo oikeesti siis yhtää kaverii jolt kysyy! Apua! Haluaisin vaan saada!

      • vento-outo

        Mihin tarvisit viinaa?


      • MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        No siis ihan yhdel tyypil lahjaks, nimittäin isoäiti on vanha ja isoäitil ei oo ketää ketä olis käyny tai laittanu sil mitää postii. Nii vois viedä lahjaks ku ens viikoloppun sil on syntymäpäivä.


      • sadasdfasdf

        Että niinkuin punahilkka, veisit sille ravinteita? Eiköhän se ilahju enemmän sun seurasta kuin putellista. Minä itse viinasten sijaan kärräisin omille isoäideilleni , mikäli eläisivät het, jotain huisimpaa, kuten piimää, rieskaa ja tiikerikaakkua


      • MÄÄÄÄÄÄÄÄ

        En ole, mee muual vittuilee.


      • esrgtew
        MÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:

        En ole, mee muual vittuilee.

        aasia kunnossa


      • zsdfdsf
        MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:

        No siis ihan yhdel tyypil lahjaks, nimittäin isoäiti on vanha ja isoäitil ei oo ketää ketä olis käyny tai laittanu sil mitää postii. Nii vois viedä lahjaks ku ens viikoloppun sil on syntymäpäivä.

        Mutta kai sillä on itsellään sentään ikää ostaa viinaksia jos tahtoo. Jos veisit sille pullon niin se ei varmaan yhtään ihmettelis kuka on pullon sulle antanut, kertoisko ees vanhemmillesi?


      • Anonyymi

        Hanki vanhempi tyttö/poikaystävä, niin mäkin tein:) ja kui sä sun isoäidil jotai viinaa kärräät? Haiskahtaa kusetus😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki vanhempi tyttö/poikaystävä, niin mäkin tein:) ja kui sä sun isoäidil jotai viinaa kärräät? Haiskahtaa kusetus😂

        *etsi, hanki oli vähän väärä sanavalinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki vanhempi tyttö/poikaystävä, niin mäkin tein:) ja kui sä sun isoäidil jotai viinaa kärräät? Haiskahtaa kusetus😂

        Ei halua myöntää että yrittää tehä vaikutuksen kavereihinsa tuomalla yhteisen pullon :D


      • Anonyymi

        No ei 13 vuotiaiden aivot ole vielä valmiiksi kypsyneet joten alkoholi vaurioittaa aivoja kun noin nuorena sitä juo


    • Eiek

      Kuinka amatöörejä osa nuorista oikeen on. Minä 16v olen aina 13vuotiaasta asti saanut jostain hommattua hakijan, eikä ole paljoo hakuja koskaan tarvinnu maksaa. Ja 14vuotiaana ostin jo itse kioskilta röökiä henkkareilla.

      • oon 13 mist sais vapen


      • Anonyymi

        Mist tämmösen hakijan olet löytänyt?


      • Anonyymi

        Mist oot saanu hommattuu


      • Anonyymi

        Eintuossa mun mielestä ole kehumisen aihetta, surkuhupaisaa tarinaa


    • Anonyymi

      Multa ei oo koskaan kukaan kysynyt jos haen itelleni tupakkia tai alkoholia. Jos kysyisi niin samallahanse hoituisi ilman mitään helvetin hakurahoja.

    • Anonyymi

      kun hakija hakee niin pitääkö antaa rahat sille esim tupakka maksaa 7e ua pitääkö antaa se 7e

      • Anonyymi

        Yleensä pitää antaa vähän lisää hakurahoja mut itse pyytäisin varmaanki 10€ per aski


    • Anonyymi

      Jos joku viittis vapen hommat mulld khyll 10egee voin antaa

      • Anonyymi

        Mieluiten tampereelt voin hakee


    • Anonyymi

      Kyllä noita hakiksia aina jotenkin löytää. Itse kun olin alaikäinen nii hankin vaa sellaisen vakkarin joka myöhemmin muuttui mun kaveriksi kans

      • Anonyymi

        Mistä hankit sen? Netistä vai jonkun kaverin kautta?


      • Anonyymi

        Ei vaikuta hyvältä kaverilta


    • Anonyymi

      Miten saada tupakkaa ja tarvikkeita ja mistä mä saisin hakijan

    • Anonyymi

      Mä voin hakee kyllä..

      • Anonyymi

        std?


    • Anonyymi

      Voisko joku oikeesti olla hakija juomille ja röökille tampereen alueella?

    • Anonyymi

      Viittiskö joku antaa askin tampereen alueella? Kylmää siit askit voin reilu 10egee maksaa ehk vhä enemmä? Onks mahollist:D

    • Anonyymi

      hakis kik yolopetteri

    • Anonyymi

      Tarvisin hakijan porvoossa?

    • Anonyymi

      Riippuu mitä hakee. Kossupullosta kympin hakuri. Viinipullosta vitonen. Hakurit notkuu yleensä Alkon edustoilla pe ja la iltapäivällä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe