Uskaltaako Tanskassa juoda hanavettä sellaisenaan? Ja mikähän siellä mahtaa olla tällä hetkellä pahana riehuneen salmonella-epidemian tilanne?
HANAVESI?
5
7868
Vastaukset
- Tuuristi
Huoletta voit juoda kraanavettä! Esim. Kööpenhaminassa maistuu erilaiselta kuin Suomessa, koska vesi on niin kovaa, mutta ihan juomakelpoista toki silti.
- cindi...
Kyllä uskaltaa juoda ja syödä. Heinäkuussa olimme, kaikkialla syötiin ja juotiin kuin Suomessa konsanaan. Ja hyvää oli. Länsimainen sivistysvaltiohan se Tanska jo lienee ;) Kaupoista ostelimme ruuat ihan umpimähkään ja oikein kivoja makuelämyksiä koimme; erilaiset tuotteet kuin Suomessa. (toki banaanit tms oli ihan samanlaisia kuin meillä ;)
Salmonellakokeissa kävin kotiin tultuamme työn takia: ei löytynyt tautia. Vatsaoireita ei tullut meistä kenellekkään. - Tanskanmaalla
Jos et sellaisenaan uskalla juoda, niin laita vaikka jäitä sekaan...
- jatkaa
Terveisiä Tanskasta. Hyvin viikko sujui ja niin vesi kuin ruoatkin maistuivat! Kun ei mitään erityistä kulinaarista nautintoa oltu hakemassakaan, niin mukava oli huomata, että kohtuu hinnalla kalliiksi mainostetussa Tanskassakin ruokailee. Pienten marketien pienet pakkauskoot vähän kyllä ihmetyttivät -leikkeleet ja juustot oli aina lopussa...
- TäysKalkkis
Kovin on kalkkipitoista, kattilaan kertyy kalkkia joka keittokerralla! Siirryin laittamaan vatsastani alas vain pullottaa vettä (jospa siinä ei olis niin paljon kalkkia)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013