Niin, pientä apua/kommenttia olisin kaivannut:
olen vaihtamassa Ventooni ilmansuodatinta ja ajattelin vain kysäistä, että miten se homma oikein etenee?
Kotelo on siinä moottoritilan vasemmalla puolella, yhdellä klemmarilla kiinni johonkin tuubiin/letkuun. Eli otan tuon klemmarin auki, kotelon alareunoissa näkyi olevan pari klipsua auki ja sitten saan jo ujutettu kotelon pois vai?
Vanha suodatin pois, uusi tilalle, ujutan kotelon takaisin paikoilleen, klipsut ja klemmari kiinni ja siinä kaikki? Vai pitäisikö jotakin muutakin huomioida, tehdä?
Jos joku viitsisi auttaa, niin kiitos. Teen tätä ensimmäistä kertaa, kuten tekstistä varmaan huomasi.
Ilmansuodattimen vaihto
ventoon?
1
1894
Vastaukset
- mä vaan...
juurikin niin ei siinä sen kummempaa ole, ja raitisilma suodatin löytyy apukuskin puolelta tuulilasin ja konepellin kulmassa, se musta muovi pois niin sen alla. kannattaa sekin vaihtaa raitistuu sisältäkin ilma kummasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355