olisin vaan kysellyt ,että kuinka alhaalta selän puolelta kuuluu hieroa,kun käyn itse naishierojalla, välillä vaan tuntuu että hieroja saa jotain kiksejä kun hieroo vaikka pakaraa...eikä aina hiero samalla tavalla välillä oikein innostuu alempaa hieromaan ja kysymys on napropaatista.
kuinka alhaalta hierotaan...
10
4794
Vastaukset
- alaselässä , niin ehdottomasti
silloin on käsiteltävä vähintään pakarat myös ! Mieluummin myös takareidet ja etureidet.
Lihaskireysperäinen alaselkäkipu menee lähes aina seuraavaa rataa:
Lantion asentoa tukevat gluteus medius ja -minimus kiristyvät. Lannerangassa sijaitseva quadratus lumborum kiristyy ja samalla blokkaa kaiken liikkeen (kierto, eteen-,sivulle,-taaksetaivutuksen) lannerangassa JA PAKETTI ON VALMIS sillä kaikki lannerangassa sijaitsevat lihakset kiristyvät.
Eli vaikka en tunne hoitajaasi, niin olen aivan varma, ettei hän saa mitään seksuaalisia kiksejä työnsä tekemisestä. (Kun en saa minäkään hieroessani naisasiakkaita, vaikka osa heistä on
kauneimpia näkemiäni ihmisiä... Työ on työtä ja kuormasta ei syödä !!)
t: urheiluhieroja ( ja mies ja hetero) - hieroa
Osa selän lihaksista kiinnittyy risti- ja lonkkaluuhun. Välillä kannattaa (ja pitääkin) ottaa lihasten muokkaus lähtö- ja kiinnityspaikkoja myöten.
Itse en kiksejä saa vaikka alaselän hieroisinkin yläpakarat mukaan lukien. Asiakkaan etuhan se on jos hieroja ottaa myös tämän alueen huomioon selkää hierottaessa ?!- kjnbkjbjb
Mutta tuntuu vaan oudolta kun hieroja ei puhu mitään
ja välillä näprää housujaan ja liivejään...taidan vaihtaa hierojaa:) - siinätapauksessa
kjnbkjbjb kirjoitti:
Mutta tuntuu vaan oudolta kun hieroja ei puhu mitään
ja välillä näprää housujaan ja liivejään...taidan vaihtaa hierojaa:)... suosittelen lämpimästi :-)
- kjnbkjbjb
siinätapauksessa kirjoitti:
... suosittelen lämpimästi :-)
puhelee itsekseen jotain...ja tuntuu hengityskin sellaiselta kiihtyneeltä. viimeksikin veti housuja tai liivejä siten ,että en nähnyt kuulin vaan äänen:)
- hieronta
kjnbkjbjb kirjoitti:
puhelee itsekseen jotain...ja tuntuu hengityskin sellaiselta kiihtyneeltä. viimeksikin veti housuja tai liivejä siten ,että en nähnyt kuulin vaan äänen:)
vaatii voimaa ja ainakin itsellä hengitys saattaa olla hieroessa sen takia vähän huohottava. Ja sillä saattaa olla huonosti istuvat tai kulahtaneet liivit päällä, joiden olkanauhat hieroessa valahtaa olkapäiltä.
- seuraavalla
hieronta kirjoitti:
vaatii voimaa ja ainakin itsellä hengitys saattaa olla hieroessa sen takia vähän huohottava. Ja sillä saattaa olla huonosti istuvat tai kulahtaneet liivit päällä, joiden olkanauhat hieroessa valahtaa olkapäiltä.
kerralla, että hierojallasi ei ole huonosti istuvat tai kulahtaneet liivit päällä, asiaa voi tiedustella jo aikaa tilatessa. Nyt on ehkä käynyt niin, että olet saattanut joutua jonkinlaisen seksuaalisen hyväksi käytön uhriksi, jos hierojattaresi on huohottanut liikaa. Ehkä terveystarkastajan pitäisi käydä tarkastamassa ne liivit.
- koskaannn
Kiva fantasia sulla.
- HIEROJA!!
Olen mieshieroja,hieronut 20 vuotta.Aina kun naisasiakas kysyy tavitseeko rintaliivit ottaa pois,
vastaan ei tarvitse,voin avata ne takaa.
Pakararalihakset vanuttelen pyyhkeen läpi.Jos toivomus erityisesti alaselkää, niin kysyn voinko
Laskea housuja alaspäin hieroakseni koko lantion
alueen.100% nainen vastaa kyllä voit, tai mikäli
kuukautiset ,niin vain ylenpää. Hieronta suoritetaan
aina pieteetillä,asiakkaan ehdoilla.Olen myös hetero ja vain vaimo saa kovaa kyytiä illalla.- Juoksija30
Oletpas kova omasta mielestä,kun kehut et vaimoo saa kyytiä illalla.Tarkoitat varmaan kauppareissua Autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673478- 152166
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231510Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701251- 441221
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381073Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411010- 471004