Saksan perustuslakituomioistuin vaatii tupakointikiellon kumoamista yhden huoneen baareissa, joissa ei ole erillistä tupakointitilaa.
Lähde: http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2008/07/30/tupakointikielto-kumottiin-pikkubaareissa/200819737/12
Saksa laittaa EU:lle kampoihin! Ei minua haittaa tupakansavu baareissa, mutta baarityöntekijöille savuttomuus oli varmasti plussaa. Fiilistä tuo savuttomuus on kuitenkin jotenkin laskenut.
Baaritupakointi sallittu
5
633
Vastaukset
- Saksaan taas
Ai, minun fiilistäni savuttomuus on kyllä ehdottomasti parantanut! Ihanaa kun ei tarvii seuraavana päivänä alkaa tupakalta lemuavia vaatteita ja hiuksia heti pesemään! Helpompi hengittääkin.
- lohja
Olen lopettanut täysin kapakoissa käymisen juuri tuon takia ettei saa enää polttaa. Joutais kumota koko laki, ne joita ei haittaa saisivat mennä niihin paikkoihin joissa saa polttaa, myös työntekijät voisivat olla tupakoivia(eivät tietenkään siellä tiskin takana niinkuin joissakin maissa) ja sit ois niitä savuttomia ravintoloita niille joita häiritsee pössyttely tai haju.
- mietin vaan
... mikäli baarityöntekijät saisivat polttaa tiskin takana siinä missä asiakkaatkin toisella puolella pöytää? Itteeni ainakin ottais päähän kun joutuis oleen siinä hajussa ilman et itse sais polttaa.
Mahtaisi osa nyt lakia vastustavista siirtyä sen jälkeen kuitenkin savuttomiin baareihin ja ulkotupakointiin.
- tosiaan syrjimistä
ku ei saa enää polttaa baareissa ja tosiaan savuttomille omat baarinsa ....
- Berliner
Frankfurtin pikku-kuppiloissa sai kessuttaa! Todettu tällä viikolla itse tuo.
Olipa hyvä fiilis, polttaminen baarissa on yhtä tärkeä juttu kuin juominenkin.
Suomessa baarissa polttaminen kielletty, nyt ajetaan lakia parvekkeella polton kieltämiseksi.
Täytynee tulevaisuudessa polttaa himassa sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2497581Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1423991Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1182237Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261687- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8973Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958