Valkoinen dobermanni

juujuuo

En tiedä onko ollut jo täällä mut nyt ainakin on :) eli katsokaa video siellä on lisääkin:
http://www.youtube.com/watch?v=RIZ_YLLcksI
Mitä mieltä olette? Ottaisitteko ittellenne?
Musta tuo oli aika jänskän näköinen ehkä pelottavampi kun tämä tavan omainen musta:)

8

5077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuva myös:
      • näköinen

        Kuono kuin possulla, mutta aika pelottavan näköinen. Kyllä mustat ja ruskeat ovat
        paremman näköisiä.


      • näyttää..

        albiinolta silmien osalta, mikä lienee kuvausharha, koska turkin väri on lähinnä isabella, eli tuollainen vaalea ruskea. Ei aivan valtavan harvinainen dobermannilla.


    • komme

      Komea tuo on, mutta luppakorvaisena piiskahäntä aika hirvittävä näky.Ei enää dobermannin näkönen;)

      • *Annabelle*

        Muistuttaa paljon kropaltaan tuota valkoista dobermannia.Mutta on naamaltaan viehättävämpi.Upeita koiria !


      • no tuohon on montakin

        eri mielipidettä.. miltä se dopperi nyt sitten näyttää.. jos ei luppakorvainen ja piiska häntäinen dopperi näytä dopperilta.. sellaisiahan ne ovat, sellaisina syntyvätkin, toivottavasti sellaisina myös pysyisivätkin.. jotkus vaan haluavat sen muokata omaan silmään sopivaksi typistämällä korvat ja hännän.. jolloin se ei ole enää näytä siltä dopperilta minä syntyi..


      • .......
        no tuohon on montakin kirjoitti:

        eri mielipidettä.. miltä se dopperi nyt sitten näyttää.. jos ei luppakorvainen ja piiska häntäinen dopperi näytä dopperilta.. sellaisiahan ne ovat, sellaisina syntyvätkin, toivottavasti sellaisina myös pysyisivätkin.. jotkus vaan haluavat sen muokata omaan silmään sopivaksi typistämällä korvat ja hännän.. jolloin se ei ole enää näytä siltä dopperilta minä syntyi..

        Taas tulee tähänkin tämä luomu vastaan typätty. eiköhän noita keskusteluja ole tarpeeksi jo.... Ja sitä paitsi jos itse pidät luomuista ok. Jos joku pitää typätyistä ja haluaa sellaisen ok. Ei siitä sen enempää. Sitä paisti dobermannin luoja typisti jo dobermanninsa, niin miksi siitä kiistelemään kun myöhemmin jotkut ovatkin alkaneet haluamaan luomuja.


    • qxyvx

      En missään tapauksessa ottaisi oikeasti valkoista dobberia... isabella tms. voisin harkita. Kaikki oikeasti valkoiset dobermannit polveutuvat tasan yhdestä koirasta,joka on sen jälkeen linjattu hyvin tiukkaan, sisarparituksilla yms. Valkoiset dobberit ovat lähes poikkeuksetta sairaita: niillä esiintyy tavallista enemmän mm. sokeutta, kuuroutta, vakavia iho-ongelmia, ihosyöpää, allergioita ja käytöshäiriöitä. en missään nimessä haluaisi tukea niiden jalostusta ja kasvatusta. Varsinkaan dobberin kaltaisen rodun kohdalla, joka on vahva, ja ei todellakaan jokaisen koira, jos jalostusta tehdään vain yhtä seikkaa silmällä pitäen, ja siitä seikasta ei tingitä, voi syntyä aikamoisia "pommeja" kotiinvietäväksi uusille omistajille....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe