undulaattiongelma

*Henna*

Elikkäs, omistan 10 undulaattia. Nyt on sellainen tilanne että niistä pitäisi luopua.
Mut jotenkin en usko että kukaa ottaa undulaattei joita ei oo kesytetty, ja 2 undulaattii ei osaa lentää.(toinen etises kodis stressaantu koirast ja tiputti sulkiaa, toista emo nyppi ku oli viel pesässä, tälle saattaa kasvaa vielä sulat kunnolla)
Mitä mieltä te ootte? ja antaisinko ilmaseks vai myisinkö? ja tosiaa näist kymmenest muutama on sellassii parei, joita ei raaski erottaa. :/
on kyl hankalaa :

9

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Henna*

      2undulaattii ei osaa kunnol lentää, kyl ne hetken ilmas pysyy.

      • töyhtö*

        Mikä niissä muissa on vikana?
        Suurin osa täällä myydyistä unduista ei ole kesyjä.
        Montako paria?Montako vauvaa tai ilman paria?
        Miksi joudut niistä luopumaan?


      • *henna*
        töyhtö* kirjoitti:

        Mikä niissä muissa on vikana?
        Suurin osa täällä myydyistä unduista ei ole kesyjä.
        Montako paria?Montako vauvaa tai ilman paria?
        Miksi joudut niistä luopumaan?

        Mikä niissä muissa on vikana? siis eihän muissa oo mitää vikaa ku kahes.

        Suurin osa täällä myydyistä unduista ei ole kesyjä. nii..
        Montako paria? no yks on ainaki sellanen kunnon pari :D
        Montako vauvaa tai ilman paria?eli 8 on ilman paria. 3 on aika vauvoja

        Miksi joudut niistä luopumaan? koska en pysty enää pitämää niitä. muutin äitiltä iskälle ni tääl tuli sitte ongelmia.


      • asustelet
        *henna* kirjoitti:

        Mikä niissä muissa on vikana? siis eihän muissa oo mitää vikaa ku kahes.

        Suurin osa täällä myydyistä unduista ei ole kesyjä. nii..
        Montako paria? no yks on ainaki sellanen kunnon pari :D
        Montako vauvaa tai ilman paria?eli 8 on ilman paria. 3 on aika vauvoja

        Miksi joudut niistä luopumaan? koska en pysty enää pitämää niitä. muutin äitiltä iskälle ni tääl tuli sitte ongelmia.

        ja olisko sulla mahdollista tuoda lintuja jonnekkin? Tuleeko mukana mitä tarvikkeita?


      • *henna*
        asustelet kirjoitti:

        ja olisko sulla mahdollista tuoda lintuja jonnekkin? Tuleeko mukana mitä tarvikkeita?

        Anjalankoskella asustelen. Voisin varmaa iskän kans tuoda johonkin, ei kauhean kauas kyllä. Ja multa löytyy 3pientä häkkiä, ja 2isoa. ruokakippoja ja muuta pientä.
        montaa undulaattia olet ajatellut hankkia?


      • töyhtö*
        asustelet kirjoitti:

        ja olisko sulla mahdollista tuoda lintuja jonnekkin? Tuleeko mukana mitä tarvikkeita?

        että missä päin asut?
        Varmasti lintusi löytävät omistjat?
        Uskonpa,että voit myydä vaikka pikku hinnalla,kyllä linturakkaat siihen sopeutuvat.
        Niinhän muutkin joutuvat joskus myymään elämäntilanteen muuttuessa.
        Kerro paikkakunta tai mihin voit tuoda.
        Minäkin voin ostaa pari nokkaa yht 20 ekua,jos löytyy valkoisia tai sinisiä,tai niitten kirjavia.
        Täältä löytyy iso aviaario ja kavereita paljon.


      • töyhtö*
        töyhtö* kirjoitti:

        että missä päin asut?
        Varmasti lintusi löytävät omistjat?
        Uskonpa,että voit myydä vaikka pikku hinnalla,kyllä linturakkaat siihen sopeutuvat.
        Niinhän muutkin joutuvat joskus myymään elämäntilanteen muuttuessa.
        Kerro paikkakunta tai mihin voit tuoda.
        Minäkin voin ostaa pari nokkaa yht 20 ekua,jos löytyy valkoisia tai sinisiä,tai niitten kirjavia.
        Täältä löytyy iso aviaario ja kavereita paljon.

        Kirjoitit yhtä aikaa kanssani;)Asun varsinais-suomessa...matka liian pitkä.Harmi:/


    • jminttum
      • *Henna*

        tosiaan halua undulaatteja? lähes kukaan ei halua koska eivät ole kesyjä. 7 undua olisi vielä vailla kotia..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe