Olkaappa hövelit:
"Tom Cruise scientologiasta:
On etuoikeus saada kutsua itseään scientologiksi ja se on jotain, mitä sinun pitää ansaita, ja...koska scientologi ansaitsee. Scientologilla on kyky luoda uutta ja parempia todellisuuksia ja parantaa olosuhteita. Uh...scientologina katsot joitakin ja tiedät ehdottomasti, että voit auttaa heitä.
Minulle se on todellakin KSW (Keep Scientology Working). Se on kuin...se on...se on jotakin...uh...en kiertele ja kaartele sen kanssa...tiedätkö...mitä tahansa LRH (L. Ron Hubbard?) tekee, mutta minuun se toimintaperiaate on todellakin mennyt...ffptt! Voi pojat. Ja minä, ja minä...on ajanjakso jonka jälkeen sanoin...tiedätkö mitä...kun luin sitä minä, tiedätkö, minä vain menin pffoo! Tämä se on! Tämä on tarkalleen se.
Ollakseen scientologi, kun ajat ohi onnettomuuspaikan, se ei ole kuin kuka tahansa. Kun ajat ohi, niin tiedät että sinun pitää tehdä jotain sille, koska sinä tiedät että sinä olet ainoa, joka todella pystyy auttamaan.
Mutta se...se mikä ajaa minua on, että tiedän meillä olevan mahdollisuuden...ja...uh....todella auttaa, ensimmäistä kertaa tehokkaasti muuttaa ihmisten elämää...ja...uh...olen omistautunut sille. Aion...olen...ehdottomasti, taipumattomasti omistautunut sille.
Organisaatiot ovat siellä auttaakseen, ok, mutta kuten me olemme, tiedätkö, myös suuri yleisö, se on kuin...meillä on velvollisuus. Se ei ole vain organisaatiot. Se ei ole vain David Miscavidge... tiedätkö...se ei ole vain ainoastaan minä! Se olet sinä! Se on kaikki tuolla tavallaan uudelleenlukemassa KSW ja etsimässä mitä pitää tehdä ja sanomassa: "ok, aionko tehdä sen vai enkö aiokaan tehdä sitä?" Piste! Aionko katsoa sitä kaveria vai olenko liian peloissani, koska minulla on oma etiikkani laittaa jonkun toisen etiikan tilalle. Siinä se kaikki tulee yhteen.
En aio epäröidä laittaa omaa etiikkaani jonkun toisen etiikan tilalle, tiedätkö, koska laitan sen säälimättömästi itseni päälle, ja minä luulen, että...uh...minä kunnioitan sitä toisissa...ja...uh, tiedäthän. Olen täällä auttamassa ja me olemme täällä auttamassa, ja minun mielipiteeni on, että, katso, olet joko mukana tai et ole mukana, ok, mutta jos olet mukana, niin olet mukana, aivan kuten muutkin. Piste.
Me olemme auktoriteetteja, jotka saavat ihmiset luopumaan huumeista. Me olemme auktoriteetteja mielissä. Me olemme olosuhteiden parantamisen auktoriteetteja. Criminon (scientologien ohjelma rikollisten auttamiseksi). Me voimme parantaa rikolliset. Tie onneen, me voimme tuoda rauhan...uh...ja yhdistää kulttuurit. Uh...kun kerran opit tuntemaan nämä työkalut ja tiedät että ne toimivat, se...se ei ole riittävästi, että...että vain minulla menee hyvin.
Kun matkustan ympäri maailmaa ja tapaan ihmisiä, joita olen tavannut, tiedätkö, kun juttelen näiden eri alojen johtajien kanssa, he haluavat auttaa. He ovat riippuvaisia henkilöistä, jotka tietävät, jotka voivat olla tehokkaita ja jotka tekevät sen, ja ne henkilöt olemme me. Se on meidän velvollisuutemme tehdä se.
Aika on nyt, nyt on aika, ok? Kun on scientologi, niin ihmiset kääntyvät puoleesi, joten sinun on paras tietää se, sinun on paras tietää se, ja jos et tiedä...tiedätkö...mene ja opi se (nauraa), mutta älä teeskentele osaavasi sitä ja...tai..tiedätkö...mitä tahansa, me olemme täällä auttamassa.
Tarkoitan, että jos olet scientologi, niin sinä näet elämän...sinä näet asioita siten kuin asiat ovat, kaikessa loistossaan, tiedätkö, kaikessa monimutkaisuudessaan. Uh...ja mitä enemmän tiedät scientologina et tule sen mykistämäksi.
(hihittää) Ja uh...minä menin, tiedätkö, hän, he sanoivat: "Oletko ikään kuin tavannut SP:n?"(putoaa nauruun, SP = Suppressive Person "antisosiaalinen persoona") ja minä katsoin heitä ja, tiedätkö, mietin kuinka kaunis asia, koska ehkä yhtenä päivänä se tulee olemaan juuri sillä tavoin! Tiedäthän mitä puhun? Ehkä yhtenä päivänä se tulee olemaan sellaista - wow - SP:itä. He tulevat lukemaan niistä historian kirjoista, tiedätkö? (nauraa)
Asia on niin, että minä vain menen läpi sen tekniikan ja se on...se kirjaimellisesti on, se ei ole...kuinka käynnistää se SP:ssä (?). Se on PTSSP, kuinka rikkoa torjunta, kohdata, rikkoa torjunta. Sinä käytät sitä, se on kuin boom, koska he eivät tule luokseni ja tee sitä...uh...he eivät tee sitä minulle. Eivät kasvojeni edessä, tiedätkö, tai missään lähiseudulla, jossa he kokevat voivansa kohdata, tiedätkö, he eivät vain tee sitä.
Toivoisin maailman olevan erilainen paikka. Haluaisin lähteä lomalle, mennä ja ilakoida ja pelata ja kaikkea sellaista, tiedäthän mitä tarkoitan, tarkoitan, että sellaista minä haluan sen olevan, ok. Se on kuinka...haluaisin...tiedätkö...ja on aikoja jolloin haluaisin tehdä niin, mutta...mutta en voi, koska...minä tiedän, minä tiedän. Joten...minä...minä, tiedätkö...mutta...tiedäthän. Sinun vain, sinun, minun on tehtävä jotain sille. Se ei ole, tiedätkö, sinä voit istua tässä ja toivoa sen olevan toisin, ja sitten sinä katsot sitä ja toteat: "Ok, tätä se on, alright, ok". Ja on se hetki, kun toteat: "Tiedätkö, minun on tehtävä jotain, eikö olekin?" Yeah. Minun todellakin täytyy tehdä se, koska en voi elää itseni kanssa ellen tee sitä". Ja se on...sitä se todella on.
En välitä, jos joku ajattelee sen olevan vaikeata tai helppoa. Se on joko...sinä joko autat ja omistaudut sille täysipainoisesti tai sitten et. Ok? Uh...koska minä kannan taakkani. Alright? Eikä pelkästään se, niin paljon kuin minä kannankin, minusta tuntuu että minun pitää tehdä enemmän. Alright? On vieläkin asioita...let's go!
Sinä voit vain nähdä sen heidän katseessaan, tiedäthän ne jotka tekevät sitä, tiedätkö, ja sinä tiedät "spectatorit" (scientologiaa), jotka ovat niitä jotka menevät, well, on helppoa sinulle tai mitä minä teen, ja se on vain...se asia on...uh...olen perunut sen alueeltani (kikattaa). Se on, man, sinä olet joko sisällä tai ulkona. Se on spectatorismia (scientologiaa), ja se on jotain sellaista...sellaista, että meillä ei ole siihen aikaa nyt.
On meidän velvollisuutemme kouluttaa, luoda uusi todellisuus. Tiedätkö, meillä on velvollisuus sanoa: "hei, näin se pitäisi tehdä, koska me teemme sen tällä tavoin, ja ihmisistä tulee parempia, ja ei kun tehdään se", tiedätkö, todellakin toteutetaan se ja saadaan riittävästi rakkautta, armeliasta lujuutta, että...että sinä tulet tekemään sen...uh...ja...tee se oikein.
Ja minun on ihan pakko kertoa sinulle jotain. Minä todella...se...se on...tiedätkö...kivikkoinen tie. Se on villiä ja epämääräistä, se on hauskaa. Se on hauskaa, se todellakin on hauskaa, koska perhana, ei ole mitään parempaa kuin mennä sinne ja tapella tappelunsa, ja yhtäkkiä huomaat - pfftt! - asiat ovat paremmin!
Haluan tietää, että olen tehnyt kaiken minkä pystyin...uh...joka päivä. Ja minä ajattelen ihmisiä, jotka ovat riippuvaisia meistä...ja uh...minä ajattelen sitä, ja se saa minut tuntemaan itseni...mieheksi...Jumalaksi, siellä on...tiedätkö? Meidän on tehtävä enemmän työtä. Minä tarvitsen enemmän apua, tiedätkö? Hanki spectatorit pelikentälle tai pois areenalta, tiedätkö, se on miten minä todella, se on miten minä todella koen sen.
Minä teen minkä pystyn ja minä teen sen kuten teen kaiken (nauraa maanisesti). Ei ole olemassa vain osaa matkasta minulle (jatkaa nauramista maanisesti). Se on vain pffoo!"
Mitähän lienee nauttinut,kun noin selkeästi artikuloi?....
D :)
Tompan videon suomennos
11
525
Vastaukset
- Äksä...
"En aio epäröidä laittaa omaa etiikkaani jonkun toisen etiikan tilalle, tiedätkö, koska laitan sen säälimättömästi itseni päälle, ja minä luulen, että...uh...minä kunnioitan sitä toisissa"
Tuossa käännöksessä jokin mättää..
Luultavasti Sir Cruise sanoo siinä laittavansa epäröimättä etiikan sisään toisiin, koska hän on tehnyt sen jo itselleen.
Etiikan sisäänpaneminen itseensä ja toisiin (put your ethics in!) on scientologian termi, joka tarkoittaa elämistä scientoeettisten ohjeiden mukaisesti.- Dekkari.
...se taitaa olla sohvamiehen järjenjuoksu.....
Tässäpä oiva esimerkki;
"(hihittää) Ja uh...minä menin, tiedätkö, hän, he sanoivat: "Oletko ikään kuin tavannut SP:n?"(putoaa nauruun, SP = Suppressive Person "antisosiaalinen persoona") ja minä katsoin heitä ja, tiedätkö, mietin kuinka kaunis asia, koska ehkä yhtenä päivänä se tulee olemaan juuri sillä tavoin! Tiedäthän mitä puhun? Ehkä yhtenä päivänä se tulee olemaan sellaista - wow - SP:itä. He tulevat lukemaan niistä historian kirjoista, tiedätkö? (nauraa) "
Jos "Jeesuksenne" pitäisi edustaa lahkonne TOP 10 alkupäätä ja hänen lausumisssaa ei ole päätä eikä häntää, niin kuinka sekaisin te rivijäsenet sitten olette ????
Alkaa vakavasti vaikuttaa siltä,että Buahhaa edustaa scientologien keskitason älykkäämpää puolta.....
- ACD
...mukainen suomennos.
http://www.scientologyhandbook.org/FULL.HTM- Dekkari.
...kohtaa tuo asettuu ko. asteikolla arvon propagandaministerin mielestä?
Ja kummankohan tekstistä mahtaa arvon propagandaminisrerin mielestä olla kysymys, herra Tom C Ruise:n vaiko suomentajan???
Miksi Tapsa et vastaa esitettyihin kysymyksiin,vaan luimistelet täällä epäolennaisten asioiden seassa???
Selkärangattomuutta vai hävettääkö????
D :) - ACD
Dekkari. kirjoitti:
...kohtaa tuo asettuu ko. asteikolla arvon propagandaministerin mielestä?
Ja kummankohan tekstistä mahtaa arvon propagandaminisrerin mielestä olla kysymys, herra Tom C Ruise:n vaiko suomentajan???
Miksi Tapsa et vastaa esitettyihin kysymyksiin,vaan luimistelet täällä epäolennaisten asioiden seassa???
Selkärangattomuutta vai hävettääkö????
D :)...Tom C Ruisella on aikaa tehdä suomennoksia.
- Dekkari.
ACD kirjoitti:
...Tom C Ruisella on aikaa tehdä suomennoksia.
..fiksuksi ????
- Scientologian ylipappi
Hieno suomennos... jätti sanattomaksi.
Itsekö suomensit?
Vaiko joku?
Ei ole pakko vastata...
Tällaista juuri lisää!
Oivallus!
Mahtavata ja ihanata!
Olen kyllä nähnyt saman englanniksikin, mutta kyllä tämä suomennos toi mieleen taas saman hurmoksen kuin se alkuperäinenkin. Alkaa taas tuntumaan että... uuh...jeah... näkee maailman kokonaisuudessaan ja ehjänä. Ja todellisuuden ytimen.
Kaikki tekstit Scientologiasta pitäisi suomentaa ehdottomasti. Uuh... nyt tuntuu hyvältä...
Voisitko sinä pieni kultapoju tehdä sen meidän kaikkien puolesta? Lupaan sulle paikan avaruusaluksessani jos sen teet. Olen näet humanoidi.
Loppuun pieni profetia:
Näin nimittäin unta että E-metri meni rikki. Se on siis varmaan tästä lähtien niin että E-metri ei enään toimi. Älkääkä yrittäkö sit korjata niitä saatana miksään sähkömiehiks ruvetko. Se on hengenvaarallista. Aivan sama. Ette te näillä "kirjaimilla" mitään tajua. Hitto kun tuntuu hyvältä... ahhh.... Minä olen aivan eri planeetalta. Jonkun OT:n on turha sanoo mitään jossei se oo vähintään jotain tasoo kaheksan. Paitsi jos se on jotain tosi tärkeetä...uuhh...ahhh...tuntuu niin tosi hyvältä... hah...aaaahhh...- Äksä...
Mahtavata ja ihanata. Olet sateisen sunnuntain valo. Sir.
- Durandall
Äksä... kirjoitti:
...mutta itse kyllä suhtaudun varovaisesti tuolla tavalla vuodattelevia henkilöitä kohtaan. Jos tuo on skientologian vaikutusta, niin kiitos ei kiitos.
- DEkkari.
...lievästi sanottuna "hörhöjä" oikeen sikiää????
Jos tuo kirjoittaja edes edustaa keskitason älykkyyttä scientologian jäsenistössä,niin kuinkahan tiukan hoidon tarvetta on tuolla pohja-jäsenistöllä....
D :) - Dekkari.
Äksä... kirjoitti:
..päätellä,että toisessa kädessä on hiiri ja toisessa ei ole kaukosäädin,vaan se oma.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747