Ilmapistooli

1000mm

Tekeekö tuollainen tavallinen ilmapistooli jossa lähtönopeus on jotain 120 m/s mahdolliseen murtovarkaaseen edes mustelmaa vai pysähtyykö kuti jo paksuihin farkkuihin?Etäisyys jotain 2-4 metriä.

9

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekee se ainakin sen vihaiseksi ja jos rosvo on mömmöissä, niin vielä vihaisemmaksi. Ei kannata leikkiä hengellään.

      Übertarkka ampuja toki voi ampua rosvoa silmään ja maksaa siitä sitten loppu ikänsä vahingonkorvauksia tai istua taposta jonkin aikaa.

      • aloittaja

        Täytyy kai sitten harkita sen miekan ostoa.Yritin jo lupia sumutteeseen mutta ei tullut edes siihen.Inhoan väkivaltaa mutta en kuitenkaan suostu iltapäivälehtien lööppiin siihen huonompaan osaan.


      • aloittaja kirjoitti:

        Täytyy kai sitten harkita sen miekan ostoa.Yritin jo lupia sumutteeseen mutta ei tullut edes siihen.Inhoan väkivaltaa mutta en kuitenkaan suostu iltapäivälehtien lööppiin siihen huonompaan osaan.

        Kyllä se huonompi kohtalo nykyään useimmin kohtaa sitä, joka kotiaan tai henkeään puolustaa.

        Naaraspuolinen dobermanni on hyvä ratkaisu, jos siitä jaksaa huolta pitää. Todennäköisesti kukaan ei edes uskalla tulla sisään kun vahti on jo outoa rapinaa nuuskimassa:)

        Hyvä seurakoirakin muuten...


      • aloittaja
        k0rh0nen kirjoitti:

        Kyllä se huonompi kohtalo nykyään useimmin kohtaa sitä, joka kotiaan tai henkeään puolustaa.

        Naaraspuolinen dobermanni on hyvä ratkaisu, jos siitä jaksaa huolta pitää. Todennäköisesti kukaan ei edes uskalla tulla sisään kun vahti on jo outoa rapinaa nuuskimassa:)

        Hyvä seurakoirakin muuten...

        Ongelma on vain siinä että en ole pätkääkään koiraihminen.Joskus ollut sellainen hoidossa ja suorastaan vihasin aamuisia lenkkejä.Patalaiskana kissaihmisenä tietysti leijona tai tiikeri olisi jotain mutta helpompi lienee hankkia vaikka rynnäkkökivääri kuin kyseisiä otuksia :)

        Vähän kyllä nyppii toi kaasusumutinjuttukin,se olisi sopinut minulle kodinpuolustusvälineeksi kaikkein parhaiten.Katson että murtovaraskin on kuitenkin ihminen enkä halua vahingoittaa edes häntä.Ampuma-aseiden kanssa olen aika ummikko koska en ole ampunut 18 vuoteen sitten armeijapäivien.


      • aloittaja kirjoitti:

        Ongelma on vain siinä että en ole pätkääkään koiraihminen.Joskus ollut sellainen hoidossa ja suorastaan vihasin aamuisia lenkkejä.Patalaiskana kissaihmisenä tietysti leijona tai tiikeri olisi jotain mutta helpompi lienee hankkia vaikka rynnäkkökivääri kuin kyseisiä otuksia :)

        Vähän kyllä nyppii toi kaasusumutinjuttukin,se olisi sopinut minulle kodinpuolustusvälineeksi kaikkein parhaiten.Katson että murtovaraskin on kuitenkin ihminen enkä halua vahingoittaa edes häntä.Ampuma-aseiden kanssa olen aika ummikko koska en ole ampunut 18 vuoteen sitten armeijapäivien.

        Tuskimpa tuohon nyt osaa enää muuta sanoa, kuin että rupea harrastamaan suojeluskuntapalloa.

        Ei tule epäselvyyksiä.


      • Hankkia ...
        k0rh0nen kirjoitti:

        Tuskimpa tuohon nyt osaa enää muuta sanoa, kuin että rupea harrastamaan suojeluskuntapalloa.

        Ei tule epäselvyyksiä.

        Pesäpallo-maila eikä mitään miekkoja. Miekalla kun lyöt jotakuta niin heti tulee tapon yritys. Pesismaila on paljon sympaattisempi.


      • perseestä
        Hankkia ... kirjoitti:

        Pesäpallo-maila eikä mitään miekkoja. Miekalla kun lyöt jotakuta niin heti tulee tapon yritys. Pesismaila on paljon sympaattisempi.

        pesismailan iskun voi torjua miekkaa ei,muuten lentää ruumiinosat.


      • Torjuu ...
        perseestä kirjoitti:

        pesismailan iskun voi torjua miekkaa ei,muuten lentää ruumiinosat.

        Toinen ei! Kait se on lyöjästä kiinni.


      • aikoinaan
        Torjuu ... kirjoitti:

        Toinen ei! Kait se on lyöjästä kiinni.

        ysäriluvun alussa oli kuppilassa ja siihen tuli joku jätkä ensin haastamaan riitaa ja rupes jo nostelemaan nyrkkejä kunnes tää mun kaveri teki yllätysvedon ja loiskasi jätkälle pusun suoraan huulille.Siihen jäi tappelija hölmönä tuijottamaan että mitä vittua :D.Eikä nyt ole kysymys mistään homosta vaan normi heterojätkästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe